Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, December 28, 2008

Czy ktos to rozumie?

Pisalam o moich plumeriach?? No pisalam, to te kwiaty hawajskie, co to je trzeba bylo do domu wtaszczyc na okres zimowy. Zimowanie powinno polegac na straceniu lisci i wogole cala roslina powinna sobie grzecznie spac az do wiosny, kiedy to znow zostanie wyniesiona na zewnatrz, wypusci nowe liscie i wreszcie w pelni lata zacznie kwitnac.
No tak powinna sie zachowywac normalna roslina, ale u mnie querwa nawet rosliny sa nienormalne.
I oto co moje wyprawiaja:


Lisci to prawie nie ma, bo tylko jakies nedzne 2-3 na samej gorze, ale kwitnie!!!!!!!!!!!!! Czy ktos tu cos rozumie?
Stardust oslupiale

6 comments:

  1. niespodzianka dla Ciebie i juz :):)

    ja jej sie w sumie nie dziwie, ze postanowila kwitnac...
    :)


    kolor ma przepiekny

    ReplyDelete
  2. Cudne cuda!
    Starduście kochany-wysyłasz jej fluidy przez cały rok,przemawiasz kwieciście,to i zrobiła Ci niespodziankę.

    ReplyDelete
  3. No bo ja wiem, mnie kiedyś powiedzieli, że egzotyczne rosliny cały rok rosną a nawet kwitną.

    ReplyDelete
  4. Egzotyczne są egzotyczne i masz prawo nie rozumieć :)

    ReplyDelete
  5. No gupie i tyle. W ubieglym roku staly grzecznie same gole patyki. Ciekawa jestem co bedzie latem, czy znow zakwitna?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...