Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, December 10, 2008

Jak kcom...

Jak kcom nastepna notke, to niech se same piszom...
Wszystkie tematy dozwolone, a materialy dostepne po przewroceniu kartki, czyli kliknieciu w "komentarze"
No to juz wiedzom co mogom robic i niech sie bawiom grzecznie i nie bijom i nie ciagaja za kudly..:))))
Poprawka do tych kudlow, co to sie o nie tak wsciekajom...i prosze sobie kokardek z warkoczykow i loczkow nie powyrywac, jakby Wam bardzo nudno bylo:)))

36 comments:

  1. aleś se wkleiła szpiega:))
    lepiej napisz coś na poprawę humoru:)

    ReplyDelete
  2. a szpieg klamie, bo ja nie z Reykjaviku pisze ale 40km od niego :P

    :):)

    ReplyDelete
  3. Stardust-"kogutka" chcesz?
    No nie wierzę, no !

    ReplyDelete
  4. Kurka wodna no i krakali iwkrakali: nasza sardust wena opuiscila! A zesz ty to...

    ReplyDelete
  5. Stardust5, pozazdrościłam Ci tego szpiega i stwierdzam z ubolewaniem, że już go mam i jestem z tego bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  6. Ale jak to? Ale o so chozi? czemu tak? Uuuuooo!:)

    ReplyDelete
  7. o jesos..a że tak nieelegancko rzeknę..jebnnąć CI??????
    za kudły???

    ReplyDelete
  8. ha a tos mnie zlustrowala bo Rehau to ja u polowka ha i w pracce

    ReplyDelete
  9. No nie,ja tu z kawką i papieroskiem,a Ty nic nie piszesz?Te używki bez Twojego pisania mają inny smak.Czekam!

    ReplyDelete
  10. to ja sie podłączam po Mijkę;)
    jebnąć Ci?

    ReplyDelete
  11. to ja tu po ciezkim dniu odsapnac przychodze a ty mi tu zapierdalac kazesz??? stajk jakis?? i ja nieelegencko za dziewczynami ... za kudły???

    ReplyDelete
  12. a może się pokłócimy co???
    albo wiem!
    najpierw się nachlejemy!!!
    idę po piwo!
    ktoś kce?

    ReplyDelete
  13. Pije własnie wino musujące - chcecie?

    Stardust - gdzie Ty, my tu rozróbkę zrobimy bez Ciebie:))))

    ReplyDelete
  14. Stardust,. ja się odcinam od koleżanek. Wolnym człowiekiem jeste, robisz co Ci się podoba i tego się 3masz, tak?

    ReplyDelete
  15. Ty lorenza nie odcinaj się - tylko polej, tak?
    ja wam mówię - pojechała gdzieś i się dobrze bawi

    ReplyDelete
  16. Lorenza kcesz się chyba pokłócić...co???
    polewaj!
    pewnie,ze Star ma prawo se robić co kce...no ale zaraz się odcinasz?
    no pff.

    ReplyDelete
  17. Stardust - widziałąm Cię, byłaś u mnie - co tak cicho siedzisz:))

    ReplyDelete
  18. Star wyraźnie nakazała nam się wyżywać w komentarzach..w celu notki zapewne..

    i wyjdzie jej,ze tu same chlory przychodzą..
    no my na pewno odentko!
    i Flavvi...popijasz Flav?

    ReplyDelete
  19. NO ja piernicze !!!! 10 godzin, 10 godzin Im zajelo, zeby wreszcie jakas bibe zorganizowac !!!!!
    A ja se zawszec myslala, ze to intelegentne towarzystwo do mnie przychodzi, no smietanka swiatowa, hajlajf jakis ...a One 10 godzin zmarnowaly na problem, ktorego nie ma... i dopiero teraz po flaszke polecialy....
    Rece opadaja :)))

    ReplyDelete
  20. ja w międzyczasie byłam we pracy tak???i dziecko mam chore więc musiałam na czeźwo podać leki..

    ale teraz możemy już chlać do rana!
    i opierdol dostalim..ojacie!

    ReplyDelete
  21. Stardust - kochom Ciem, coś mi sie literki plączą

    ReplyDelete
  22. Sorry, nie wiem, czy kto jeszcze balanguje, ja dopiero dolaczylam z koniaczkiem moim wieczornym. Jakby co, to zdrowko Stardust! I prosze nas sierotami nie czynic!

    PS. Co to ten szpieg? Bo ja zapozniona technicznie jestem...

    ReplyDelete
  23. powiem krótko - zem sie napila tego piwa co przyniosla Mijka i leze.
    Mialam urodziny tak?
    I znerwilam sie.
    Niektorzy tu przychodza z koniaczkiem?
    pfff
    matko!
    Stardust!
    księżyc idzie do pełni a ja pijana w sztok!
    I nic.
    tylko dlaczego mnie glowa boli?
    Wez cos napisz.



    Lorenza, Ty wez sie nie odczyniaj tak, bo ja te fasolke i inne przygotwalam ale mie monsz wzial i sie spoznia!
    Gary dwa wynioslam stac na balkon.
    Mroz idzie.

    A glowa mnie nadal boli jak wszystkie robale:(
    Koniec na mie idzie czy cos?

    ReplyDelete
  24. Buuuuu czujem siem opierniczona ! I za co mnię to spotkało.Że nie wpadłam, nie popiłam ?
    Bo ja niepijąca jestem.A tak.Z barku mi wypiteczności zniknęły wszystkie! Nie wie kto dlaczego ?
    Wprawdzie stojom w tym pokoju komp i córka ale kompy chyba nie są trunkowe? No mam problema,no !

    ReplyDelete
  25. No tak, a ja jak zwykle spóźniona...

    ReplyDelete
  26. Flavvi: fasolce ten mroz tylko dobrze zrobi, slowo.

    ReplyDelete
  27. Stardust, koniecznie zajrzyj do Odentki, bo tasm napisalam do Ciebie podanie :)

    ReplyDelete
  28. batumi.dzisiaj też jest dzień:))))co się odwlecze..

    ReplyDelete
  29. No kurna kcom o opiermandol przesylajom za ocean. Co to ma byc????
    Ja tam talentu literackiego ni mom ale czytoc kce !!!!!!!!!!!!!!!!
    Zolta kartka ! Moze nawet czerwona !!!!
    :(((((((((((((((((((((((((((

    ReplyDelete
  30. No tak - jak sie czlowiek spoznia to jego strata. A moze ta impreza trwa jeszcze? Siupniemy????

    ReplyDelete
  31. Stardust - zmarnowane godziny to dlatego ze marinik spal. Ale juz sie obudzil, pokawowal i mimo przedpoludniowej pory - do siupania gotowy :))))))))

    ReplyDelete
  32. Czy ta pisarska obstrukcja dlugo bedzie trwala? Ja sie na odwyk nie zapisywalam. Moze jakie ziolka potrzebne albo czopek?
    Do roboty, kobito! Nie testuj naszej cierpliwosci, co?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...