Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, December 23, 2008

Z swiatecznymi zyczeniami


Wesolych Swiat !!!




Merry Christmas!!!




Wszystkim moim Czytelnikom, zarowno tym aktywnym jak i milczacym zycze zdrowych, radosnych Swiat.
Zycze Wam przede wszystkim abyscie je spedzili zgodnie z Waszymi upodobaniami i tradycjami, czyli nic na sile !!! Radujcie sie, cieszcie sie, obzerajcie sie, bo po to w koncu sa swieta;)
Zycze udanych prezentow, a kto jeszcze chcialby sobie poprawic cenzurke u Mikolaja ...jest jeszcze troche czasu ;) ja tez jeszcze mam zamiar dodac kilka malych plusow na tegoroczne konto.
O Nowym Roku narazie nie pisze...no bo i po co?? przeciez jak znam zycie to pewnie zdarze jeszcze z piec notek skrobnac w tym starym;))
Stardust swiatecznie

17 comments:

  1. Kochana Stardust, ja ostatnio głównie Cię czytam, miast komentować, ale takiej okazji nie przepuszczę :)
    Wszystkiego, co najlepsze! Żeby Ci Amerykańce wody z mózgu nie robiły :) Żeby Twoje klientki były samymi sympatycznymi paniami, a nie botoksowymi lalkami, z którymi się nawet pogadać nie da. Żeby Wspaniały nadal był wspaniały i może żeby mu się miejsce pracy przybliżyło? Mielibyście więcej czasu dla siebie :)
    Podsumowując - zdrowych i wesołych. Buziaki.

    ReplyDelete
  2. To teraz ja, matka poprzedniczki:

    Droga Stardust! Życzę Ci, obys dalej miala tak zdrowe i zarazem radosne podejscie do zycia! Obys sluzyla rada zagubionym blogowiczkom! Obys mogla realizowac swoje kredo zyciowe! Wielu cudownych chwil ze swoimi Panami, radosci wszelkiej w Nowym Roku i wielu, wielu dlugasnych notek w tym miejscu!

    ReplyDelete
  3. a ja życzę nadal owocnej twórczości,wspaniałego Wspaniałego(coby sie nie spsuł:)))),oby radość życia ,jaka bije od Ciebie nadal biła,wszystkiego naj naj Star:)

    i będę tu zaglądać:)w Nowym Roku teeeeżżżżż:))

    ReplyDelete
  4. Marylko,Tobie i całej Twojej rodzinie życzę wielu miłych chwil przy świątecznym stole,a w Nowym Roku spełnienia wszystkich marzeń.Zdrówka to Ci życzę z czystego egoizmu,bo musi Ci ono dopisywać,żebyś miała siłę i chęci pisać i sprawiać nam tym samym tyle radochy ile do tej pory.O 24.00 myślami będę z Wami,tak jak obiecałam.

    ReplyDelete
  5. Dobrych, ciepłych, spokojnych świąt Wam życzymy! Neptun też :-)

    ReplyDelete
  6. pisz, pisz. uwielbiam Cię czytać :)
    jeszcze kilka notek do Nowego Roku prosze :)
    śliczny stroik, Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  7. Spopkojnych, wesołych świąt. Specjalne ukłony dla Wspaniałego.

    ReplyDelete
  8. I ja dołączam do życzeń :-) Wszystkiego dobrego, spełnienia choć jednego marzenia. M.

    ReplyDelete
  9. Stardust, kochana życzę Ci takich świąt, jakie sobie wymarzyłaś:))))

    ReplyDelete
  10. Uściski świąteczne!
    I utrzymania Twego spelnionego i szczesliwego status quo Ci zycze.
    Buziaki.

    ReplyDelete
  11. A ja to Ci zycze spelnienia wszystkich marzen, tych najwiekszych i tych calkiem malutkich. I nieustajacego optymizmu, pasma sukcesow i odwagi. A reszta to sama i tak przyjdzie:) Buziaki:*:*:*

    ReplyDelete
  12. Wesolych Swiat i niech ta pogodna atmosfera gosci w waszych domach nie tylko od Swieta ale i na codzien :)
    Grazyna

    ReplyDelete
  13. wszystkiego dobrego. i zarażaj nas dalej tym swoim optymizmem.

    ReplyDelete
  14. Marylko Merry Christmas!!

    Usmiechaj sie duzo i badz zdrowa.

    ReplyDelete
  15. Starduścia - dla Ciebie też wszystkiego naj, naj, naj :***

    ReplyDelete
  16. Wszystkiego co najpiękniejsze i oby nowy rok był tylko lepszy i weny nieustającej buziaki ;-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...