Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, February 11, 2009

Gadu-gadu

Ludzie chyba nie maja co robic, a moze to nie ludzie tylko dzieci? Nie wiem, ale glownie jak siedze pozno wieczorem, czyli skoro swit polskiego czasu na kompie, to zawsze mam jakies necace propozycje rozmow. Zwykle wyglada to tak:

-- Mozemy pogadac?
-- Moze i mozemy, ale to zalezy o czym..
-- O seksie :)
-- O to chyba nie mozemy..
-- Ale dlaczego?
-- Bo ja juz wyroslam z etapu gadania i jestem na etapie dzialania.
W tym momencie blokuje rozmowce.

-- Zagrasz ze mna?
-- ?????
-- Mozesz jeszcze przy okazji zarobic...
-- Nie zagram..
-- Ale dlaczego? to bardzo ciekawa gra..
-- Bo ja tylko gram na organach plciowych, a do tego gracze musza byc w tym samym pomieszczeniu.
Blokuje rozmowce.

-- Co pani mysli o seksie z 17 latkiem?
-- A co mam myslec?
-- Noooo, czy chcialaby pani miec seks z 17 latkiem..
-- Nie!! Bo nie macie kondycji!!! Jeszcze zaden nie wytrzymal 3 razy pod rzad.
Tym razem rozmowca sam zrezygnowal.

Mam w danych miejsce zamieszkania czyli Nowy York, wiec czasami zdarza sie cos takiego:
-- A ktora w NY jest teraz godzina?
-- ????
-- Czy moze mi pani powiedziec ktora jest godzina w NY?
-- Nie nie moge...
-- Ale dlaczego? przeciez tylko grzecznie pytam
-- A czy ja wygladam jak "zegarenka"?
Koniec rozmowy.

-- Dziendobry
-- Moze i dobry, ale kto ty jestes?
-- Fajny chlopak:))
-- Ale ci dobrze:) (emotinek bijacy brawo) ja jestem zupelnie nie fajnym chlopakiem.

I tak sobie mysle ludziom chyba sie bardzo nudzi, ze probuja nawiazywac takie bezsensowne rozmowy. Jak mialam 6-8 lat to z kolezanka dzwonilysmy na rozne wyrywkowo wybrane numery i pytalysmy grzecznie czy mozemy rozmawiac z Zuzanna. Oczywiscie zadna z nas nie znala zadnej Zuzanny. Juz nie pamietam w jaki sposob podpadlysmy z ta zabawa, natomiast pamietam, ze nie bylo to przyjemne zakonczenie;)) I tak sobie czasem mysle ile lat maja ci potencjalni rozmowcy?


Stardust nieprzysiadalna

26 comments:

  1. No Kochana-to teraz wiesz dlaczego ja tego gada nie mam! Oba zablokowane.GG było na Crisa i panienki się dobijały z propozycjami.Pomysłowe były bardzo!

    ReplyDelete
  2. Ale jaja. Jakos mnie podobne atrakcje omijaja. Za to na Skype niemal codziennie wyskakuje mi mocno ubiuszczona pani - co dzien inna.

    ReplyDelete
  3. Ja kiedyś odpowiadałam tak jak ty, teraz odpowiadam "sio":)

    ReplyDelete
  4. albo a czeguj kolega życzy...
    albo ja też jestem panem

    ReplyDelete
  5. No co wy kochani ja mam i skypa i gg i zadnych propozycji. No nic tylko zatre raczeta ze szczescia albo wpadne w kompleksy :-)
    Tabathea

    ReplyDelete
  6. nie wiem w czym problem, ja na co dzień jestem niewidoczna i wtedy prawie nie ma propozycji a jak się nudzę to się udostępniam i wtedy jestem zasypywana. A jeden z takich co mnie zagadali na gg zamieszkał u mnie ostatnio ;)

    ReplyDelete
  7. Pamiętam, jak kilka lat temu mamcie moja, lat wowczas jakies 77, zszokowal telefon w srodku dnia. Pan o milym glosie chcial mamusie wycalowac WSZEDZIE! I nie tylko wycalowac...

    ReplyDelete
  8. Neskavka-> Ale przeciez ja nie bede sobie z tego powodu odcinac kontaktu ze swiatem. Ja sobie z tym uwazam calkiem radze. Gorzej by bylo gdyby mi ktos pukal do drzwi z takimi gawedami. Oooo to by faktycznie wymagalo jakiejs ostrej akcji.

    ReplyDelete
  9. Mariniku-> Dobrze ze za kazdym razem inna, bo ta sama moglaby sie znudzic;))

    ReplyDelete
  10. Tabathea-> No to Ty to masz dopiero PROBLEM!!! lol

    ReplyDelete
  11. Ola ja jestem zawsze niewidoczna albo niedostepna, ale jak wracam z pracy po 20 mojego czasu, to w Polsce jest po 2ej i wtedy jestem dostepna. Wydawaloby sie, ze o tej porze normalni ludzie i dzieci spia;))

    ReplyDelete
  12. Zgago-> A mama powinna z radoscia zawolac "a caluj wasc jeno natychmiast, bom niecierpliwa jest":)))

    ReplyDelete
  13. Odwodnik-> Mnie sie tez czasem nie chce to wtedy nic nie odpowiadam tylko blokuje, ale czasem lubie sie pobawic;))

    ReplyDelete
  14. ale jaja...gupki jakieś znudzone albo służby wieczorno specjalne:)
    kiedyś zadzwonił do mnie taki jeden,chciał się umówić..nie wiem skąd miał telefon,ale fakt,jeździliśmy razem autobusem,coś zagadał,ja odrzekłam coś tam i zapomniałam..ale on po roku sobie przypomniał..tyle,ze ja zdążyłam wyjść za mąż i urodzić dziecko co mu radośnie zakomunikowałam,ale nie uwierzył,no to dałam Męża do telefonu.
    na gg nikt mnie nie zaczepia,jakieś gry chcą mi polecać,ale ja ignoruję.

    ReplyDelete
  15. :-)))) ja się nawet nie odzywam, tylko od razu blokuje...
    Sze

    ReplyDelete
  16. Mnie też czasem odwiedzają przeróżne typy, ale zawsze mówię, że pracuję właśnie. Niekiedy pogadam, ale to oczywiście zalezy od tego, jak rozmówca zacznie. Ile masz lat, bez powitania równa się blokadą. Raz mnie jeden chciał molestować, to mu powiedziałam, żeby sobie uważał, bo jestem jednym z administratorów GG, natychmiast zwiał.

    ReplyDelete
  17. Nie rozumiem. Nikt mi nic nie proponuje. Ale może dlatego, ze ja jestem dostępna tylko w godzinach pracy? Po południu nie włączam - bo nie mam pojęcia, gdzie pomianipulować, żeby wlączało się gg podczas włączania systemu. I nie zamierzam tego zgłębiać.

    ReplyDelete
  18. Mijka-> No facet sie namyslal i rozwazal, a ze mu sie troche zeszlo;)

    ReplyDelete
  19. Sze-> jak ktos niesmialo mowi dziedobry to nie blokuje, bo moze to byc akurat ktos, kto ze znajomych, z kim wczesniej nie rozmaialam. Z drugiej strony ja mam gg na dwoch kompach i czasem kontakt jest na jednym a nie ma na drugim, wiec moglabym odciac kogos znajomego. Durne zaczepki tez czesto blokuje bez sledztwa, ale czasem sie lubie pobawic;)) No wiem, zboczek jestem ;)))

    ReplyDelete
  20. Athina-> Z tym adminem gg to calkiem nieglupie moze sobie kiedys wypozycze.

    ReplyDelete
  21. Lorenza-> ja wlasnie dzialam w godzinach nietypowych:))) i to chyba dlatego. Wiesz druga w nocy, taki typek sie przebudzil i nie ma co z soba zrobic...no chyba jakos tak to dziala.

    ReplyDelete
  22. moja Lolka jak miała 12 lat i nie wiedziała jak sobie z molestowaniem poradzić to mówiła że mama jest z policji z jednostki do walki z pedofilią w sieci a tata też ma pozwolenie na broń:)

    ReplyDelete
  23. Takie głupie gadki nie są tylko w nocy w dzień również.Teraz zainstalowałam sobie spika i się skończyło takie zaczepianie,ale cóż głupów nie sieją.Jednak mnie to denerwuje bo wyobrażam sobie po drugiej stronie dorosłe osoby.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Eksportuj liste kontaktow z jednego kompa do serwera gg, a pozniej importuj na drugim :)

    ReplyDelete
  25. Anonymus tak zrobilam juz dawno temu, ale ciagle sie zdarza, ze jakis nowy kontakt dojdzie w momencie jak jestem w domu i potem zapomne naniesc go w pracy, albo odwrotnie. Wiec ciagle mam sytuacje gdy odzywa sie ktos, kto sie spodziewa, ze jest na mojej liscie a ja akurat jestem przy tym drugim kompie i znow pytam "a kto ty jestes?" Musialabym te eksporty i importy powtarzac co jakis czas.

    ReplyDelete
  26. Ja dostawałam co chwilę coś takiego
    - chciałbym całować Twoje stopy
    - takie nie umyte? -odpowiadałam
    - chciałbym całować Twoje stopy-znowu
    - ale ja mam 45 rozmiar buta
    I już bez odpowiedzi.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...