Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, April 17, 2009

O co biega?

Dostalam ten rysunek mailem od Wspanialego i jak myslicie czy jest w tym jakas ukryta mysl?
Stardust pytajaco

15 comments:

  1. Yyyyyh :-)))))))

    To ja zmilczę. Obrazek śliczności :-)))

    ReplyDelete
  2. Kurcze, w tej kwestii myślę tak samo, jak Wspaniały:)))) Mam jeszcze jedno stare już powiedzenie: Komp bez internetu, jest jak drzwi bez klamki.

    ReplyDelete
  3. No ciekawe co chlopak mial na mysli... ;-)))

    ReplyDelete
  4. Haha czyli czeski film, nikt nic nie wie:)) A On chodzi i sie smieje, bo Mu powiedzialam, ze dalam to zdjecie na bloga, to teraz lata i sie dopytuje czy sa jakies komentarze. No za gwiazde blogowa Mu sie zachciewa robic;))

    ReplyDelete
  5. ależ Stardust :)
    nikt nie ma pojęcia, o co Mu chodziło ;)
    hue hue hue :)))

    ReplyDelete
  6. Bere-> Najlepsze jest to, ze podejrzewam On sam nie wie o co chodzi. Wyslal, bo obrazek jest smieszny, a ze nie dodal zadnej adnotacji to ja z tego robie zabawe. Bo chyba nie mam o czym pisac;))

    ReplyDelete
  7. utożsamiam się z tym obrazkiem ;)

    ReplyDelete
  8. ekhm, no ja tysz nie rozumiem o co chozi, komplenie nie panimaju, nic a nic;))))

    ReplyDelete
  9. ale wara od mojego komputera, bo zabije!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Nie wiem czy sobie ze mnie podsmichujki robicie, ale na wypadek wypadku. To tam pisze, ze "kocham moj komputer, bo tam zyja moi przyjaciele" No:))) I taka jest prawda, no nie??

    ReplyDelete
  11. Od kiedy nabylam internetowych przyjaciol, przychylam sie do wniosku wynikajacego z obrazka! A jesli chodzi o Wspanialca? To pewno byla taka delikatna aluzja do Twoich czestych pobytow w sieci...

    ReplyDelete
  12. Zgago-> Moze i aluzja:)) ale dzieki temu Mu nie truje:)) Z drugiej strony, mysle, ze jak na ludzi, ktorzy maja tak niewiele czasu razem, to wykorzystujemy ten czas naprawde do ostatniej kropli;)
    A przyjaciol wirtualnych tez nieladnie byloby zaniedbywac. Wspanialy zreszta bardzo sie cieszy moim blogowaniem i zawsze prosi "opowiedz mi jakas historie, Ty zawsze masz jakies ciekawe historie".

    ReplyDelete
  13. mozna by to nazwac w stylu ze facet i ma dwie mysli ----

    1: to ta o ktorej myslicie :):P:):):):):) hehehe

    2: jest tam jakas osoba ktora sie lubi :) i fajnie sie z nia gada :)
    pozdr....

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...