Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, May 28, 2009

Krucafiks!

Melduje, ze ide spac, a dopiero dochodzi 19ta. Ale jutro mam byc w gabinecie u dochtora o 8ej rano!!!!! Boziuuuu najpierw morde o malo co nie wydarlam jak mi zaproponowali taka wczesna godzine, ale jak sie zorientowalam, ze oni mnie tam oczekuja na Tczo, to sie zgodzilam.
Gowno i tak nie bede na czczo, przeciez bez kawy sie nie obejdzie, no ale sniadanie sobie daruje, na wypadek coby mnie ciagoty wziely, zebym nie miala czym puscic pawia.
Sam zabieg trwa ponoc ok. 30 min, ale przygotowanie pewnie zajmie z drugie 30, tak zawsze jest. Dobrze, ze jade ze Wspanialym, bo sama to bym sie mogla nie wygramolic na tak wczesna godzine. To ja uciekam spac, a szanowne grono czytelnikow prosi sie o czymanie kciukow.
Jak oprzytomnieje to zajrze tutaj i zamelduje, ze zyje.

Stardust przed godzina zero.

35 comments:

  1. oczywiscie, ze kciuki trzymane :)

    ReplyDelete
  2. Dobry lekarz, to co się ma stać. Najupierdliwsze jest czekanie przed, potem już z górki.

    ReplyDelete
  3. I ja trzymam kciuki powodzenia i szybciutko wracaj zdać relacje jak było
    ZANTA

    ReplyDelete
  4. trzymam,trzymam,napisz jak się czujesz po i jak było:)

    ReplyDelete
  5. no, to pewnie za chwilę wstaniesz i będziesz w siebie wlewać kawę ;) po obiadku zacznę trzymać kciuki, albo właściwie to już, na wszelki wypadek!

    ReplyDelete
  6. Ja też trzymam kciuki.
    Wracaj szybko:)

    ReplyDelete
  7. Nad czo :-)))))))))))
    Czymiem kciuki wszystkimi dostępnymi łapami w domu!

    ReplyDelete
  8. Dzieki wszystkim:)) Melduje, ze wstalam, obudzilam sie i za pol godziny wychodze. Wiem, ze tu nie moze sie nic nie udac, ale najwazniejsze zeby skonczylo sie na jednym zabiegu. No zeby sie nie okazalo, ze ja akurat mieszcze sie w tych 5% ktore potrzebuja powtorzyc zabieg. Mam juz dosc tego bolu:(
    Zamelduje jak wroce!!

    ReplyDelete
  9. to czekam i ciepłe myśli posyłam.

    ReplyDelete
  10. czymam wsie łapy domowe oraz rąsie:)))))

    ReplyDelete
  11. Też dołączam do kregu trzymających, a jakżeby inaczej! Ty się też trzymaj w sobie ( w co nie wątpię, ale tak na wszelaki słuczaj) i " niech Moc będzie z Tobą"!!!;))

    ReplyDelete
  12. Wrocilam, narazie czuje jakbym miala cegle przyczepiona do spodu stopy:)) Dziwnie sie na tym chodzi, ale to jeszcze znieczulenie dziala. Ide lezec.

    ReplyDelete
  13. zapomniałam napisać, że bardzo lubię słowo "krucafuks" :)

    ReplyDelete
  14. Beata--> Jadlam, jadlam zaraz po zabiegu poszlismy do restauracji na sniadanie:) jeszcze mi sie w glowie lekko krecilo, ale musialam cos zjesc.
    No popatrz jak ja z tego krucafuksa, zrobilam krucafiksa:)) ale jak go zwal tak go zwal, mnie sie tez podoba:)))

    ReplyDelete
  15. ups! nie zauważyłam!
    mnie się po prostu podoba i często mówie sama - krucafuks:)
    jakoś tak fajnie, że ty też :)

    Jesuu, fajna sie zrobiłam :)

    dobrze, że juz jestes przytomna, a co czujesz? jakieś boleści? zmiana na lepsze?

    ReplyDelete
  16. Beato--> Nie czuje zadnego bolu, dopiero jakas godzine temu przestalam calkowicie czuc znieczulenie, wiec w sumie dzialalo przez 5 godzin. Mam cwiczyc dwa razy dziennie takie tam piedolki jak stanie na palcach, nosic te koturny i dwa razu dziennie robic cieple oklady. To wszystko przez 4 tygodnie i przez ten czas tez nie wolno mi biegac, bardzo duzo chodzic, no mam oszczedzac przez ten czas. A za 4 tygodnie mam wizyte kontrolna. Dzis i jutro powinnam w sumie spedzic w lozku, ale to nudne strasznie, wiec wstaje i troche laze.

    ReplyDelete
  17. napisałam u siebie, że miałaś narkoze :)

    ReplyDelete
  18. Dasz rade! Stardust jestes przecie!

    ReplyDelete
  19. nie pisałam, bo trzymałam;):)

    ReplyDelete
  20. Ja też trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco!!

    ReplyDelete
  21. O rany!! To i ja trzymam i przesylam serdeczne pozdrowienia:):)

    ReplyDelete
  22. Trzymalam i musze zaraz doczytac co dalej ;-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...