Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, July 29, 2009

Got it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mam!!!!!!!!!!!!!! Dostalam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nareszcie, juz przeslalam do Wspanialego zeby mi wydrukowal, bo ja nie mam drukarki w pracy i bedziemy dzialac dalej.

Stardust radosnie:))))

29 comments:

  1. To teraz moge sobie popisać:))))

    ReplyDelete
  2. i co myslisz moga bez palca teraz?

    ReplyDelete
  3. Zadzwonilam do menadzera i umowilam sie na poniedzialek na podpisanie wszystkich papierow i oczywiscie placenie (bolesne) tak ladnie teraz wyglada konto i bedzie wyzerowane:)) Broker mowi ze na pewno zdarza wszystko zrobic, pogadam o tym w poniedzialek ale mysle ze nie powinno byc problemu.

    ReplyDelete
  4. DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA TRZYMANIE KCIUKOW I CIERPLIWE CZYTANIE MOICH NARZEKAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. a kto Ci powiedzial, ze to cierpliwe bylo???????????????
    a cholera, straszne bylo!
    kochana, ja nie wiem czy ja nie bede musiala na terapie isc?
    Ty sprawdz swoje ubezpieczenie, bo tak tanio, jedno sorki, to za malo, kochana!

    ReplyDelete
  6. To ja zastapie Lorenze: zdaza.
    Gratulacje, juz bedzie z gorki:)

    ReplyDelete
  7. Dobrze, ze mi watroba odpuscila, wiec moge wychylic za Twoj sukces!

    ReplyDelete
  8. Czarownico--> No ja mam z tym daZeniem jakas odchylke!!!! Kurde juz nie zlicze ile razy bylam poprawiana i jeszcze mi od czasu do czasu wyskoczy. Musze sobie chyba w rozumie wygrawerowac:))) Dzieki

    ReplyDelete
  9. Beata--> Moze bys sie dala chociaz spakowac? nie? a Ty zaraz do sadu!!! No i jak tu nie uzywac wyrazow?:))))

    ReplyDelete
  10. Zgago--> Wychyl, wychyl choc kilka kropelek:))

    ReplyDelete
  11. Czyli obie w jednym czasie:)))))))))))
    Super! :)))))

    ReplyDelete
  12. Jak ja Ci sie dam spakowac...to Ty sie potemm bedziesz musiala rozpakowac...
    za dlugo!

    a w sprawie zarzam/zdazam, ze tez ja nigdy nie zauwazam bledow:)
    no, ale to trzeba umiec czytac ze zrozumieniem:)

    ReplyDelete
  13. hip hip hurrrraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

    a juz myslalm,ze i ja bede musiala za twoim przykladem z klopika korzystac.No,ale sie obedzie.
    gratulki kobieto i toast dzis skromny wznosze,ale jak ty sie juz tam zaistalujesz to od szampana sie nie wymigasz chocby wirtualnego.
    spadam spac spokojnie,bo u mnie to juz po godzinie duchow

    ReplyDelete
  14. No, i to jest dobra wiadomość na początek dnia :)

    ReplyDelete
  15. gratulacje:)

    czyli teraz pakowanie, przeprowadzka - jednym slowem - z gorki:)

    ReplyDelete
  16. no to się cieszę razem z Tobą :))

    ReplyDelete
  17. bo ja krakałam bardzo mocno:)

    wutkę można już polać?

    ReplyDelete
  18. Athina--> Tak!!! Obie tego samego dnia!!! No to niech nam sie wiedzie:))))))))))

    ReplyDelete
  19. Agnieszka--> Juz se mozesz dac na wstrzymanie:))) Dzieki za support:))

    ReplyDelete
  20. Beata--> Czemu Ty na mnie krzyczy?? ja i tak biedna jestem:(

    ReplyDelete
  21. Tuv, Britta, Ania_200 --> DZIEKUJE!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Mijka--> Mozna, mozna:) Polewaj po wsiech:)))))

    ReplyDelete
  23. Bere--> Sorry:( jakos przeoczylam Twoj post w tej porannej sesji odpowiadania na komentarze.
    Dziekuje bardzo bardzo serdecznie.

    ReplyDelete
  24. Zagapilam sie i jestem ostatnia:) Gratulacje.

    ReplyDelete
  25. A mówiłam, żeby spokój, bo się bateria bez sensu wyczerpuje?
    Trzymam kciuki dalej. Tylko spokojnie!
    :-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...