Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, July 23, 2009

Hurrraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Wlasnie dostalam email od brokera, dyrekcja menadzmentu zgadza sie na wszystkie moje poprawki w umowie!!!!!!!!
Troche sie jakali przy jednym punkcie, ale w sumie wczoraj jak broker wydzwanial w te i nazad to w pewnym momencie zapytalam go czy prawo do rozstrzygania sporow na drodze sadowej nie jest aby jednym z pierwszych przywilejow obywateli tego kraju gwarantowanym przez Konstytucje. Zatkalo go, bo tu kurwa nikt nie czyta konstytucji, a ten punkt wlasnie dotyczyl prawa do przeniesienia sporu na droge sadowa.
Nie wyobrazam sobie sytuacji w ktorej mogloby do tego dojsc, ale skoro oni sie zabezpieczaja na taki przypadek to dlaczego nie ja?
Dzisiaj przyslal mi decyzje menadzmentu z notatka "David powiedzial ze jestes 'tough cookie' ale powinnas to odebrac jako komplement"
No kurwa jestem tough cookie, byl czas ze bylam miekka kupa ale ten czas juz minal:)
Teraz przysla mi pdf nowej umowy z naniesionymi poprawkami, ktora to musze podpisac. Nastepnie w towarzystwie tejze umowy i kilku czekow z duzymi liczbami mam sie pokazac w biurze menadzmentu. Mysle ze skoro dzis jest czwartek to bedzie to tak ok. poniedzialku.
Maszyna ruszyla.

Stardust radosnie

27 comments:

  1. Gratulacje!!!No i może Wspaniały nie będzie musiał schodzić Ci z oczu.Twarda jesteś niesłychanie,ale super Ci poszło.

    ReplyDelete
  2. no to super, gratuluję! :D Dziś dobry dzień i tyle :P

    ReplyDelete
  3. Beata500--> Masz racje Wspanialy chyba wroci do lask:))))

    ReplyDelete
  4. Rinonka--> Dzieki, bardzo sie ciesze, bo najgorzzej to nie lubie byc w zawieszeniu. Wiec chwilowo mam ulge, chociaz wiesz podswiadomosc moze rozne jeszcze cuda podpowiadac, ale nie pozwalam jej dojsc do glosu.

    ReplyDelete
  5. znaczy, w umowie stało, że nie możesz dochodzić swego na drodze sądowej?? jezu co za kraj...

    ReplyDelete
  6. DS--> W umowie stalo ze proponuje sie rozwiazania pokojowe bez udzialu sadu. Natomiast ja chce zebty nie bylo wykluczenia sadu. Zarzad motywuje swoja propozycje faktem ze ani moj lokal ani moj biznes nie jest tak duzy aby warto bylo stracic miliony zeby ratowac setki. Jest w tym logika, ale ja chce zeby bylo zgodnie z Konstytucja i tyle, bo doskonale zdaje sobie sprawe ze nie byloby mnie stac na sady i rowniez zdaje sobie sprawe ze zeby doszlo do konfliktow na miare sadowa to musialbym cichcem w nocy rozebrac np. sciane budynku. A raczej robic tego nie bede;)) Lenistwo:))))

    ReplyDelete
  7. :)))
    bardzo się cieszę że jest to co chcialaś osiągnać:)
    No,to luzik,winko,i Wspaniały przy świecach:)

    ReplyDelete
  8. i jęczałaś jęczałaś i ZMOGŁAŚ! język prawniczy jest między innymi po to żeby mniej niż Ty wytrwałym się normalnie nie chciało ;)

    ReplyDelete
  9. Serdecznie Gratuluje! No gdzie Diabel nie moze tam...Sardust posle! Niech Ci sie dobrze pracuje na nowym miejscu!

    ReplyDelete
  10. No widzisz, teraz juz mozna gratulowac.

    Swoja droga, to takie zabezpieczenia w umowach cywilnych nie znacza nic, bo konstytucja jest prawem nadrzednym.

    Jesliby wiec nawet na taki punkt w umowie nie zgodzili to i tak w razie czego moglabys ich zaskarzyc do sądu i pewnie wygralabys.

    ReplyDelete
  11. Tuv--> No luzik, chwilowy ale luzik, bo teraz to juz wiadomo co dalej i to najwazniejsze.

    ReplyDelete
  12. Spt--> Wiem i rowniez wiem ze wiekszosc ludzi nie czyta, tak samo jak ludzie nie czytaja ulotek ktore sa obok flakonika z lekarstwem w pudelku. No ja taka malpa jestem ze czytam:)))

    ReplyDelete
  13. Tabathea--> Dziekuje bardzo:) tylko moze niech sobie diabel juz sam teraz radzi:))))))

    ReplyDelete
  14. Nina--> Wiem, bo w rezultacie najwyzszym prawem tego kraju jest jednak konstytucja. Ale jednoczesnie lepiej miec to napisane tak jak sie chce.

    ReplyDelete
  15. Athi--> dzieki i czytam u Ciebie ze Ty tez ostro walczysz;)

    ReplyDelete
  16. No to super, gratulacje.

    A Janice co na to wszystko?

    ReplyDelete
  17. b.--> Z Janice sie prawie nie widzimy, ale jak ja spotkalam wczoraj na korytarzu to mi znow probowala opowiedziec kolejna bajke. Wiesz ja juz machnelam reka na jej opowiesci. Powiem jej jak juz oficjalnie podpisze lease, narazie czekam na te nowa wersje.

    ReplyDelete
  18. Cieszę się Twoją radością i ulgą:)

    ReplyDelete
  19. Ktora z nas smiala watpic w taki final? Brawo, kobito!

    ReplyDelete
  20. Teraz już śmiało gratuluję ! Twój upór w sprawie wyszedł na dobre i niech Ci się dalej pozytywnie układa... :)

    ReplyDelete
  21. a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?a parapetowa bedzie?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...