Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, July 28, 2009

Jajo...

... kwadratowe zaraz zniose. Czekam na te nowa umowe, potem musze ja wydrukowac, poleciec do banku po czeki bo oni sobie zycza czeki bankowe a nie moje wlasne. No i trzeba bedzie ustalic spotkanie z menadzerem do podpisania. A ja przeciez dzis normalnie pracuje, wiec nie wiem czy mi sie to wszystko uda wcisnac czasowo miedzy moje klientki. Kurde nie lubie czekac!!!!!!!!!!!
Najbardziej sie denerwuje ze ja sobie jak zwykle juz wszystko ulozylam w glowie a tam trzeba jednak troche remontu zrobic i zostaje w sumie tylko 2 tygodnie.
Wrrrrrrrrrrrrrrrr

Stardust obgryzajac palce do lokcia

16 comments:

  1. Ha! nikt nie obiecywal ze bedzie lekko, a te co pisaly ze z gorki...racje mialy. tempo szybsze:)

    ReplyDelete
  2. Stardust, Ty dasz radę! Czasowo zwłaszcza. Najwyżej do własnej dupy wpadniesz:))))))))) Ale dasz rade;)))

    ReplyDelete
  3. jajo możesz znieść, proszę uprzejmie, ale jak sobie palce obgryziesz aż do łokcia, to czym będziesz potem pracować? przemyśl to jeszcze.

    ReplyDelete
  4. Stardust, nie obgryzaj tak bardzo, lokciami facial-u nie zrobisz :)
    bedzie dobrze!

    ReplyDelete
  5. Czekam i staram sie byc cierpliwa, ale mi to nie bardzo wychodzi, bo kuzwa cierpliwosc nie jest moja domena:)))

    ReplyDelete
  6. Athi--> Ja to wiem ze najwyzej do wlasniej dupy wskocze z rozpedu, tylko chodzi mi o to czy ta ichna ekipa sie wyrobi z tym remontem w ciagu 2 tygodni. Wiesz to kurde okres urlopowy jest...
    No ale nie bede krakac!!! Zakleje sobie paszcze tasma klejaca:)

    ReplyDelete
  7. ehhh, bedzie i zdaza z remontem... U mnie tez lazienka rozwalona.Tz. stoi kibelek i wszio... maja jeszcze 1 1/2 tygodnia czas...

    ReplyDelete
  8. Stardust,nie panikuj,nie kracz i w ogole
    ja ostatnio przejelam metode od scarlet o'hara z "przeminelo z wiatrem" i czesto se mawiam w podobnych sytuacjach"pomysle o tym jutro"
    a co sie kurna mam na zapas zamartwiac,co ma byc to bedzie a ja sie ino nerwicy i siwych wlosow nabawie a i tak wyrzej dupy nie wyskocze przeciez

    paluchow mi tu prosze nie obgryzac,bo jak do cholery zamierzasz pisac?no chyba ze opanujesz sztuke pisania na klawiaturze olowkiem trzymanym w pysku.i tu uprzedzam,ze wtedy jadaczke bedziesz miala zajeta i nawet ryja drzec nie bedzie morzliwosci,wiec tak czy siak przesrane,wiec zostaw te paluchy i paznokcie tam gdzie sa.
    daj se na luz lub jakies melisy se lyknij i czekaj

    no napisala to ta,co to czekac potrafi i z cierpliwosci slynie-kon by sie usmial

    ten anoinim to ja-agnieszka znana tez jako mamuska73- bo mnie za cholere zalogowac do google nie che

    ReplyDelete
  9. no tak to jest jak sie komus na mozg rzuci i wlasnego e-maila nie pamieta
    no coz starosc nie radosc

    ReplyDelete
  10. Kurwa dochodzi 16ta mojego czasu i ciagle nic nie mam!!!!!!!!! Wsciku jakiegos dostane za chwile. Co godzine wydzwaniam do Wspanialego robie tylko takie lyyyy albo luuuu. Nic wiecej nie gadam, a on mi zaraz tlumaczy ze jak nie bedzie dzis to bedzie jutro itp.
    Wrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  11. powiem szczerze, tez mam ciarki na plecach

    ReplyDelete
  12. ja ide spać...ale wroce, a przez sen(!) bede trzymac kciuki w pacach nog:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...