Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, August 2, 2009

Drogi Wszechswiecie

Przez bardzo dlugi czas nie mialam zadnych snow, a w zasadzie to pewnie je mialam tylko nie pamietalam. Musialam bardzo szybko spac. Natomiast ostatnio pamietam moje sny i snie co noc i jest fajnie, no ciesze sie jak malpa na hustawce. Wspanialy twierdzi ze to skutek uboczny plastrow antynikotynowych. Nie wiem moze i ma racje, ale chuj nie pozwole sobie odebrac dopiero co odzyskanej przyjemnosci zycia we snie. Sny mam dziwne, ale przeciez sny z reguly bywaja dziwne, to sie tym zbytnio nie przejmuje, snia mi sie na ten przyklad wszyscy moi trzej mezowie jednej nocy.
To sie nazywa powodzenie!!!!!!!!!!!!!
Rano juz nie pamietam ktory co i jak, ale to w sumie drobiazg, wazne ze nie odnajduje ich wszysktich naraz na jawie. Sen to sen, wiec niech sie sni.
Snia mi sie tez miejsca w ktorych bylam dawno temu a nawet bedac zupelnym pacholeciem i snia mi sie miejsca w ktorych nigdy nie bylam. Normalnym tez jest ze sa sny z ktorych sie czlowiek chetnie wybudza ale tez sa takie co chcialoby sie zeby trwaly i trwaly.
Sen ostatniej nocy udalo mi sie nawet dospac na sile!!!!
I teraz sobie tak mysle ze nie mialabym nic przeciwko temu zeby ta nieoczekiwana zdolnosc pozostala mi juz na zawsze.
A sam sen byl piekny i wiadomo ze nie proroczy, bo cos takiego nie ma zadnych, absolutnie zadnych szans zdarzyc sie na jawie, ale sprawil ten sen ze obudzilam sie z pieknym bananem na twarzy i tak radosnie mi jest do tej pory.
Tanczylam w tym snie z Barackiem i bylo cudownie i juz pod koniec tanca cos sie poruszylo na jawie!!!! Pozniej sie dowiedzialam ze to Wspanialy wlasnie wstawal.
Jak mogl?? W takiej chwili????
Ale sie uparlam i dospalam do konca, a nawet jeszcze troche wiecej bo obudzilam sie w sali posiedzen kongresu amerykanskiego i tylko nie wiem czemu starsza corka Baracka miala pretensje o ten taniec. Nie sama Michelle, tylko starasza corka Malia, pretensje byly raczej w formie zranionego dziecka, wiec ja tam w tej sali kongresowej trzymajac jej dlonie w swoich tlumaczylam ze nie ma w tym nic groznego ani nawet troche zlego i patrzylam jak wysychaja jej lzy splywajace po malej twarzyczce a ich miejsce zajmuje powoli niesmialy usmiech.
To ja mam prosbe do Wszechswiata, ja bym bardzo chciala te sny z Barackiem w roli glownej, w bardzo dlugim i nigdy nie konczacym sie serialu. No cos jak Dynastia, ale tak w ilosci dziesieciu sezonow i jeszcze z nieograniczona iloscia powtorek wybranych odcinkow.
I jeszcze niech Wszechswiat bedzie tak uprzejmy i zrobi cos zeby Wspanialy delikatniej wstawal, bo takie zaklocenia w odbiorze moga byc bardzo wkurwiajace.

Podpisano Stardust z bananem

17 comments:

  1. Wspanialy ma rację. to bardzo typowy skutek uboczny plastrow. ale niektórzy MAJĄ KOSZMARY ;)))

    ReplyDelete
  2. Spt--> koszmarow nie mam raz jeden mialam sen ze tak powiem nieprzyjemny, ale cala reszta jest fajna. Wiesz ja nigdy nie pamietalam snow to teraz sie upajam ze sa i ze wiem co mi sie snilo:)

    ReplyDelete
  3. piekny sen!
    nie uzywam plastrow, ale snie fabularnie, albo jakies dziwne seksualne niemozliwosci, albo kryminal, dzisiaj w nocy np. zrobilam zdjecie w kosciele, ktory nie mial podlogi tylko wielki dół w ziemi, ja robie zdjęcie ołtarza i przypadkiem fotografuję, ze ktos w tej ziemi zakopuje na zywca drugiego ktosia! uciekam! scigaja mnie, dzwonie do swojej znajomej psycholog(poco?) o na mowi, ze w telewizjio podali ze to ja te zbrodnie! popelnilam!
    i co ja robie? no, co ja robie, ja mowie sobie że SIE MUSZE DOSTAC DO PRACY!

    ReplyDelete
  4. Beata--> No fabularne to jest, ale koszmarek przy tym tez niezly:)

    ReplyDelete
  5. obudziłam sie wystraszona ciut...
    trochę mi żal, że mnie nie śni sie 3 mężów, a równoczesnie?

    ReplyDelete
  6. Beata--> Bo najpierw trzeba ich miec:))))

    ReplyDelete
  7. pewnie masz rację, szkoda, że nie można jakoś tego mienia ominąć:)

    ReplyDelete
  8. jak mi sie ostatnio snilo cos co pamietam,to byl horror a ja w roli glownej;jakies wisienki-giganty gonily mnie po miescie w celu pozarcia na miejscu,bo te wisienki to jakies zmutowane byly;lubie ogladac horrory ale potem mam wlasnie tego typu fabulki we snie; jesli taki jest skutek uboczny plastrow,ze sni sie po nocach,ze sie z "ciachem"tanczy,to moze i ja na odwyk pojde?Jeszcze nie dawno gadalam,ze pryndzej chlpoa rzuce niz cygarety,ale dla "ciacha" warto-nawet tylko we snie
    ino kto mi da gwarancjie ,ze tez takie pikne sny bede miala.....

    ReplyDelete
  9. Agnieszka--> Chyba przyznasz ze nasz prezydent to wyjatkowe "ciacho":)))

    ReplyDelete
  10. I do tego "ciacha" prosimy dla Stardust literek kawki, bo Ona bez tego ani rusz!

    ReplyDelete
  11. Znowu się spłakałam. przywykam. też miewam dziwne fajne sny, ale nie TAKIE :)

    ReplyDelete
  12. Pistacjowy--> Kawa jest podstawa mojej egzystencji i jesli chce miec oczy otwarte to musze miec kawe. Niech sobie ona bedzie byle jaka ale ma byc dostepna wszedzie a nie tylko w kawiarniach. To jest wlasnie to co jest mi do szczescia potrzebne;) Na odcinku 20min drogi pokonywanej pieszo od domu do stacji metra mam 3 DD i 2 Starbucks, przy czym w tym drugim przybytku nie bywam. A oprocz tego moge kawe kupic w prawdopodobnie innych 15 sklepikach i kioskach. Nie da sie ukryc jestem kawoszem:))

    ReplyDelete
  13. DS--> ja tez jestem bliska placzu, bo nie bylo kolejnego odcinka:))))

    ReplyDelete
  14. Masz dobrze z takimi snami po plasterkach, bo np. syn mojej koleżanki cierpi na bezsennosć, jest wkurzony i zmęczony.Ale to młody człowiek i oby mu sie udało pokonać nałóg.

    Nie chciałabym tańczyć, nawet we śnie, z naszym prezydentem ani z jego bratem. ;//

    ReplyDelete
  15. Kwoko--> Z Waszym to ja tez nie chcialabym tanczyc ani na jawie ani we snie. Kto by sie tak nisko schylal w tym wieku? :)))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...