Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, August 22, 2009

Przed i po

Tak to wygladalo w dniu kiedy zobaczylam pierwszy raz:


Pozniej wlasciciele postawili scianke dzialowa, pomalowali i tak wyglada po dokladnie 30 godzinach, w ciagu 4 dni naszej pracy:

Na zdjeciu wyzej przejscie z poczekalni do gabinetu.



Poczekalnia.


Zdjecie ponizej:
Ten dywan bedzie zmieniony, bo jest za maly, ale to plan na "troche pozniej":))) A ten pojedzie do domu, prawdopodobnie do sypialni goscinnej.


Na zdjeciu ponizej wejscie glowne z korytarza, po lewej szafa i po prawej szafka na makeup. Lustro juz zawieszone, ale makeup jeszcze nie dotarl na szafke;)

Ponizej pokoj zabiegowy:



Szafka na reczniki i szafka z przygotowanymi produktami do facials:


Zdjecie ponizej zrobilam tylko po to zeby pokazac kawalek dywanu:

Moje biurko, bo gorna czesc tej szafki otwiera sie tworzac biurko.


Przejscie do poczekalni od strony gabinetu, po lewej szafka z makeup a po prawej z kosmetykami pielegnujacymi skore twarzy.

Zdjecie ponizej zrobil Wspanialy z zapalonymi swieczkami:)


Powyzej lozko zabiegowe, widok z wejscia do gabinetu z poczekalni.
Nie jest to jeszcze to co powinno byc, bo brakuje jeszcze pewnych elementow, ale to juz bede uzupelniac z czasem. Chcialam tylko pokazac stan w jakim lokal zastanie pierwsza klientka.
Jestem zdechla, jutro napisze notke.
Stardust w stanie gotowosci zawodowej:)

20 comments:

  1. gratuluje, i chyle czola, bardzo bardzo duze wrazenie robi ogrom Waszej pracy i cudny efekt

    wszytsko bardzo zgrane i po prostu cieszy oko

    i serce cieszy tez, ze masz tak cudnie


    usciski, odpocznij wreszcie!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny gabinet kosmetyczny ;-)
    najbardzie podoba mi się to, że jest przytulny ;-)

    ReplyDelete
  3. Klimatycznie. Fajnie urzadzilas. Szacunek za kawal solidnej roboty ;-))

    ReplyDelete
  4. Wszystko pięknie wygląda. Oj, widać ile pracy to Was kosztowało!

    ReplyDelete
  5. Straszne jest urządzanie si pod presją czasu. Gratulacje!

    ReplyDelete
  6. Ten szary? popielaty ? dywan bardzo mi się podoba:) reszta też, polece za ocean i się oddam w Twe ręce:)

    ReplyDelete
  7. lece na zabieg ..jakikolwiek, oprocz tego brazyliskiego :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo udany efekt końcowy :-)
    Podoba mi się ta przytulność, bo niektóre gabinety kosmetyczne przywodzą na myśl gabinety lekarskie albo laboratoria a tu z łatwością można się będzie zrelaksować.

    Gratulacje Stardust :-)
    Pięknie jest!

    ReplyDelete
  9. bardzo cieplutko:)))nie ma tej gabinetowości,której nie lubię:)Brawo!

    aczkolwiek za IKEA nie przepadam,to drobiazgi mają ok.

    ReplyDelete
  10. bardzo zgrabnie to zaaranzowane ;)

    Ha,ha, dawno juz nie widzialem kaloryferow i dywanow.

    ReplyDelete
  11. ojej - FANTASTYCZNIE ! ja wiem jaka to duma - ze SWOJEGO :)

    kurcze. położyłabym się u Ciebie na jaki facial ;)))

    ReplyDelete
  12. Fajowo! Widać tę pracę, naprawdę.
    Niech Ci się tam dobrze pracuje!
    :-)

    ReplyDelete
  13. Błyskawice jesteście!
    Bardzo przyjemnie i szkoda że tak daleko :-)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie urządzone miejsce - przytulnie i tak sympatycznie relaksująco.

    ReplyDelete
  15. Slicznie. Szkoda, ze mieszkam tak daleko.

    ReplyDelete
  16. Fju fju fju ładnie. Teraz już tylko owocnej pracy życzę elo

    ReplyDelete
  17. Jaaaapieeeeerdziu! Ale tam fajnie! Jadę w ciemno na zabieg jakikolwiek :-) Gratuluję i zagrzej tam miejsce na dłuuuugo.
    Ps. Ten obraz z gabinetu (żółto-zielony) bardzo mi się podoba. Chyba mnie zainspirował i namaluję coś w tym stylu.

    ReplyDelete
  18. Pięknie jest! Całkiem jak w mojej sypialni :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...