Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, August 4, 2009

Znikam

Znikam na chwile, mam dzisiaj ciezki dzien wiec nie bede miala czasu na pisanie. Pewnie starczy go tylko na odwiedzenie kilku znajomych blogow, chociaz ostatnio i w odwiedzaniu mam zaleglosci. Bede jak sie jako tako ogarne:) Bawcie sie grzecznie.

Stardust urobiona po pachy

8 comments:

  1. Co to znaczy "grzecznie"? ja nie rozumiem...

    ReplyDelete
  2. to trzymam kciuki za wszelkie Twoje dzialania i ide grzecznie do swoich zabawek :)

    usciski wielkie wielkie

    ReplyDelete
  3. Ogarniaj sie spokojnie, bedziem szczekac.

    ReplyDelete
  4. Beata--> Grzecznie to znaczy tak zebys nie musiala stac w kacie:)))

    ReplyDelete
  5. Athina--> Odpoczne, ale jeszcze nie teraz:) Juz po wszystkim bedzie czas na odpoczynek.

    ReplyDelete
  6. m.--> Dziekuje kochana i napisze jak juz bede mogla myslec o czym innym a nie tylko o mojej przeprowadzce. A Ty dbaj o siebie:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...