Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, October 9, 2009

Niesamowite!!!!!!!!

W Canadzie ziemia jest plaska!!!!!!!!!!!
Mam dowody w postaci zdjec, ale to dopiero jak wroce:))
I nie dosc, ze plasko to jeszcze jest mokro:)))
Szlag, szlag, szlag....

Obudzila mnie najlepsza wiadomosc dnia!!!!!!!!!!!!!
Moj Prezydent zostal Lauretatem Pokojowej Nagrody Nobla!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niech republikkkanie sraja w gacie z zazdrosci.
Eat shit republikkkans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teraz lece zwiedzac Montreal:)))

buziaki dla wsiech;)))))

24 comments:

  1. Ale Ci zazdroszcze tego Montrealu. Slyszalam, ze wszystko tam tak bardziej po europejskiemu. Dawaj foty!

    ReplyDelete
  2. prezydent.nagroda?
    to pomyłka jakaś normalnie.
    no wybacz:)

    ReplyDelete
  3. mialas jechac pociagiem, tak?

    co do plaskosci, to zalezy gdzie :)

    a prezydent obama, no coz, moze cos dobrego z tego bedzie

    ReplyDelete
  4. no to milego pobytu:)
    a co do Twojego "wybranca"....z calym szacunkiem, ale poki co nie ma za co go nagradzac.

    ReplyDelete
  5. Milusiaki--> Montreal jest OK ale zdecydowanie wole NY. No jakos tak tutaj nie po mojemu:)))
    Moze gdyby nie padalo, byloby lepiej, ale caly czas cos mrzy (mam nadzieje ze dobrze napisalam, bo to wyglada mi na strasznie glupie slowo).

    ReplyDelete
  6. Tuv--> Na szczescie ani Ty ani ja nie przyznajemy tych nagrod;)) chociaz wiadomo, ze gdybym ja przyznawala to i tak by dostal:)))))))

    ReplyDelete
  7. B.--> Tak, jechalismy pociagiem i ta podroz to naprawde cos wspanialego!!!!! Narobilam tyle zdjec, ze wyczerpalam baterie w dwoch aparatach. Oczywiscie z tych zdjec tylko 1/4 pewnie bedzie dobra, bo przeciez ciezko fotografowac przez okno jadacego pociagu. Ale siedzialam z morda przy szybie przez cale 11 godzin i nie moglam sie oderwac od widokow.

    ReplyDelete
  8. Ade--> Bez wzgledu na to co kazdy z Was razem i osobno mysli, to jedank ta Nagroda jest FAKTEM:)))))))

    ReplyDelete
  9. A w ogole to Montreal jest taki jakis "malusi";) Mozna wszystko przejsc z trepa;))))

    ReplyDelete
  10. ehh marudzisz, ja nawet fotki z jadacego Tira robie i trzymom jeszcze kierownica.... no niekiedy :)

    ReplyDelete
  11. Stardust, proszę o szczery OBIEKTYWIZM w ocenie przyznania Obamie nagrody Nobla, bez radości z otrzymania...

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. to ja skazowałam, bo mi się dwa razy Obama zapisał, a nie chciałam jakiś dziwacznych podresleń mojego pytania:)

    ReplyDelete
  14. Przyglądając się temu nadaniu Nobla przypuszczam,iż może mieć to przyszłościowe znaczenie.Takie punkty dodatnie na starcie.Obama dostał fory i teraz nie będzie mógł zaatakować Iranu.Będzie musiał dotrzymać słowa danego Palestyńczykom.Będzie musiał coś zrobić z Afganistanem.Będzie musiał droczyć się z Izraelem.Będzie musiał .... i musiał.. ale czy na to pozwolą mu Wielcy USA.Czy pozwolą na zmianę skóry,czy całej postaci USA?Czy Obama odstąpi od obrony demokracji w świecie?
    Związali chłopu ręce. Teraz wisi nad nim nagroda jak topór.

    Pokojowa nagroda dla prezydenta supermocarstwa, którego wojska rozrzucone po całym globie. W głębinach oceanów nie do namierzenia przemykają okręty z setką głowic nuklearnych każdy z powietrza satelity patrzą na każdy nasz ruch a w Internecie monitorują każde nasze słowo czy aby jest poprawne politycznie.

    Co on teraz ma zrobić? Rozstać sie z walizeczką z kodami?

    ReplyDelete
  15. Star, nagroda jest FAKTEM, ale czy zasługi są?
    Zwykle nobliści "coś" mają na koncie, a to "chłopów", a to "skok przez bramę stoczni".
    Obama ma tylko plany.
    Za to dają nagrodę Nobla?
    ho ho ho
    Zaczynam wątpić w tę polemikę, więc zamykam paszczę i idę szykować Pierworodnej śniadanie do "szkoły".
    Nie dostanę za to Nobla....niestetyż;)

    ReplyDelete
  16. ==>Anonymus: o to, to! Komitet Noblowski to jednak nie przypadkowe ziomy spod budki z piwem.

    ReplyDelete
  17. ==>Anonymus: o to, to! Komitet Noblowski to jednak nie przypadkowe ziomy spod budki z piwem.

    to ja sie i pod Anonymus i Szeherezada Stiepanowna podpisze ..co bede pisac dwa razy to samo ;)

    ReplyDelete
  18. A ja kiedys widzialam zalosna teorie w jakiejs polskiej gazecie, ze Komitet Noblowski jest manipulowany przez Zydow, bo najwiecej laureatow Nobla ma pochodzenie zydowskie...
    Wspolpraca calych gmin zydowskich w promowaniu najzdolniejszych dziecii umozliwianiu im nauki, jesli rodzicow nie stac, nie ma oczywiscie ani krzty znaczenia.

    ReplyDelete
  19. no, bez przesady, jakies spiski Noblowskie...:) ale jednak Nobla dostaje sie ZA COŚ CO BYŁO a nie za coś co będzie...

    ReplyDelete
  20. zasady są trzeba sie ich trzymać!

    ReplyDelete
  21. Zgadzam sie z Anonem i Szeherezada:)))

    A blogowiczow majacych "swoje racje" zapraszam do pisania do Komitetu, bo tutaj na moim blogu to niewiele Wasze pisanie wskora:)))))

    Tak czy inaczej cieszy mnie, ze bez wzgledu na pozycje siedzenia mamy o czym dyskutowac;)

    ReplyDelete
  22. Starust, a wlasnie, ze nie bede pisala do komitetu ino tu!;)
    o!
    :P


    Czarownica, pamietam ten artykul, dosc szeroko komentowany w kregach pseudo-politycznych (TakiJedenSlicznyRedachtor)i religijnych typu "radio-ma-wryja" i okolic;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...