Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, December 28, 2009

Chlop spi, a jemu rosnie

O takie cos jemu rosnie:)

Wspanialy sprzatal ogrodek na przelomie listopada/grudnia i znalazl wysiewke miniaturowych bratkow, wsadzil to do doniczki. Ja sie oczywiscie z niego nabijalam, ale sie uparl, ze ten kwiatek bedzie rosl.
No i masz babo, rosnac to moze i toto nie rosnie, ale zakwitlo!!!!
Zdjecie zrobilam wczoraj, czyli w poniedzialek, na kilka dni przed Nowym Rokiem.
Nic ino globalne ocieplenie:))))))))))

A i jeszcze z wiadomosci lokalnych.
Wlasnie pol godziny temu dowiedzialam sie, ze bede Babcia.
Nie zupelnie taka 100% Babcia, bo to nie Potomek sie wykazal, tylko moj Pasierb, ale sie ciesze, bo na bezrybiu i rak ryba, nie? Babcia z wypozyczalni:)) tez dobra fucha.
Nie wiem tylko czy nie naliczyc sobie od Wspanialego dodatku wstydliwego... bo na spanie z Dziadkiem to ja nie jestem przygotowana;))
Ale sie wzenilam w interes:)))))))))))))))
Ja pitole!!!!!!!!!!! musze sie nauczyc unikac wyrazow, bo dopiero bylaby afera jakby pierwszym slowem dziecka bylo np. "kurwa", albo "pierdole"
W pelnej polskiej krasie.
Wiem, wiem, "jeszcze maciek w dupie a juz mu kasze studza";))

35 comments:

  1. Gratuluję Babciu! Ostatnio widziałam konkurs piękności Babć w Brazylii, warto popatrzeć. Mogę wysłać! :)
    Powodzenia!

    ReplyDelete
  2. no, to droga przyszła-Babciu, gratulacje! :)

    ReplyDelete
  3. "Spanie z Dziadkiem" :))))
    A Twój Potomek ma jakąś dziewczynę? Czy orbituje na modnego singla?

    ReplyDelete
  4. Gratuluję! Sprawdziłam na włśnej skórze,że to nie takie straszne, chociaż dość męczące zajęcie, zwłaszcza gdy maluszek jest w wieku 10 miesięcy.Corka była u mnie z maluszkiem 5 tygodni i jeszcze 3 dni dluzej, a pewnie mialabym kontuzje kregoslupa.Dwa lata temu podadzilismy na trawniku przed domem takie dziwne bratki, które kwitly cala zime.Nawet gdy spadl snieg, to gdy tylko sie stopil to wariactwo znow kwitlo.Pol osiedla przychodzilo popatrzec na bratki kwitnace zima.
    Milego, ;)

    ReplyDelete
  5. Heheheh...spanie z dziadkiem....hehehhe.

    ReplyDelete
  6. iw--> Mysle, ze to trzeba byc prawdziwa (biologiczna) babcia zeby sie zakwalifikowac. A to mi narazie nie grozi;))

    ReplyDelete
  7. Zielone-buty--> Ja tam przyjmowac gratulacje moge, a o reszte niech sie te prawdziwe babcie martwia;))))

    ReplyDelete
  8. Malgoska--> Szczerze mowiac nie wiem, co moj Potomek porabia. Ja sama nigdy nie lubilam jak sie wtracano w moje zycie i zadawano fure durnych pytan, wiec teraz bez wzgledu na to jak mnie korci, nie pytam. On wie, ze dopoki to nie jest nic powaznego to ma mi nie zawracac glowy. Potomek jest raczej z tego gatunku co to mu nie spieszno. Jego zycie i mnie nic do tego, bez wzgledu na to jak bardzo korci;)))

    ReplyDelete
  9. Anabell--> Nie zapominajmy, ze ten dzieciak ma juz dwie prawdziwe babcie. Ja ich widze 3 razy do roku, po kilka godzin za kazdym razem. Raczej nic sie nie zmieni w tej kwestii, tym bardziej, ze ja sie nie rwe do wyrywania prawdziwym babciom ani radosci a ni pracy zwiazanej z tym tytulem. Bede zdecydowanie wiecej slyszec niz widziec. Ja naprawde jestem tylko zona Dziadka:))))))))))

    ReplyDelete
  10. Kasia--> No!! Popatrz jak to czlowiek w chwili slabosci kiedy mowi "I do" tego wszystkiego nie przewidzi:))))

    ReplyDelete
  11. hehe, congratulations :)))

    juz niedlugo bede mogla Ci poudzielac lekcji jakbys potrzebowala. jak sie sama podszkole oczywiscie :)

    ReplyDelete
  12. Stardust - żona dziadka! Hehe :). A ja lada moment zostanę ciocią. Mój pierwszy bratanek ma datę wyznaczoną na 2 stycznia, a ja obstawiam, że urodzi się w moją rocznicę ślubu, czyli w Sylwestra. Szkoda tylko, że w Irlandii :(.

    ReplyDelete
  13. b.--> Alez Ty to jestes Babcia prawdziwna;))

    ReplyDelete
  14. Ulala... Dziadkowi znaczy się rośnie? Bratek:D
    Babcia to stan że tak powiem cywilny a nie ducha... duchem to ty babcia nigdy nie będziesz:D

    ReplyDelete
  15. no, proszę, kolejna babcia a ja nadal tylko ciocia...:(

    ReplyDelete
  16. A ja widze Stardust doskonale wpasowana w role babci. Ale takiej wspolczesnej, nie babuni z drutami i koczkiem.
    Moje dzieci maja kilka ,,przyszywanych'' babc. I to duza frajda jest!

    ReplyDelete
  17. Nivejka--> Oj rosnie Dziadkowi rosnie, ten bratek, znaczy sie:)))
    Siedze i mysle o tym co napisalas i wychodzi mi, ze narazie to ja bede taka przyszywana babcia, duchowo nie wiem..narazie sie nie widze, chyba generalnie nie widze sie w roli klasycznej babci. Natomiast wiem na 100%, ze jak kiedys zostane prawdziwa babcia, to ratujcie sie narody!! Stardust zwariowala!!!

    ReplyDelete
  18. Beata--> No wiesz, ja ten tytul tak na bardzo duzy wyrost sobie przypisalam:)))

    ReplyDelete
  19. Star kochana, to sie teraz bedzie dzialo :)
    pogratuluje, jak juz przyslowiowy "Maciek" bedzie na tym swiecie (zabobonna jestem silnie)

    ReplyDelete
  20. Gratulację,,,:))
    A tytuł posta zarąbisty ,,oczywiście sprośnie mi się skojarzył,,jak to kobice z brakami.

    ReplyDelete
  21. Ivonek--> Nie przewiduje zadnych sensacji, bo wiesz ja raczej potrafie stac z boku, tym bardziej, ze to nie moja dzialka:)))

    ReplyDelete
  22. Izza--> I dobrze, bo mialo byc sprosnie:))))))))))

    ReplyDelete
  23. jeszcze lejbuś w dupie już mu czapkę szyją - mawiała moja BABCIA ! :)))))

    gratulacje! będziesz chlubą energetycznych babć! Ikoną żywej babci. No normalnie Ci zazdroszczę ! :)))

    taka Babcia - nie Babcia ;)

    i GRATULUJĘ Star.

    ReplyDelete
  24. Gratuluję :),a co do nauki języka polskiego to niech się dzieciak uczy od małego ;-)))

    ReplyDelete
  25. Spt--> Moja tez znala to powiedzonko o czapce i Lejbusiu:))) A Mama mowila o Macku i kaszy. Boze co za rodzina? jakie geny??
    Ja faktycznie bede Babcia-Nie Babcia.

    ReplyDelete
  26. Sebastian--> Ja w zasadzie jestem bezpieczna, bo poza Potomkiem, to reszta rodziny i tak nie rozumie:)))

    ReplyDelete
  27. Evek--> DZieki:) A z ta fajnoscia to zobaczymy:)))

    ReplyDelete
  28. Musze powiedziec mojej mamie (ktora zostala babcia 4 miesiace temu) o tym dodatku. Gratuluje! Na kiedy termin?

    ReplyDelete
  29. Aniu--> Termin jest na poczatek wrzesnia, ciezarna, ze tak powiem jeszcze nie poczula na serio ciazy:))) A radosc juz jest we wszystkich rodzinach, bo to pierwszy wnuk/czka i tu i tam.

    ReplyDelete
  30. Fajny kwiatek - że niby fajnego dziadka w domu masz?!
    Swoja drogą pogratuluj proszę wspaniałemu uporu i wytrwałości w czekaniu na plon ;) Jestem z niego dzielna.
    Ja jak przystało na zawodowego ogrodnika uśmiercam wszystko co zielone.
    Technicznie babcią nie jesteś, ale może jako ta 3cia również dostąpisz przywilejów - nieźle pokombinowane moja droga

    ReplyDelete
  31. Gosiu--> Dziadek i owszem jeszcze sie nadaje do uzytku:)))
    A z tym moim babciowaniem, to masz dokladnie racje, mysle nawet, ze Ty jedna zrozumialas;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...