Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, February 13, 2010

Marzenia Wspanialego

W czwartek wieczorem juz lezelismy w lozku i ogladalismy wiadomosci kiedy nagle uslyszalam, ze "cos" mi brzeczy obok. Zaczelam sie przysluchiwac..
Okazalo sie, ze to Wspanialy planowal swoj weekend:
-- W sobote sa moje urodziny, w niedziele jest Valentine's Day, w poniedzialek jest President's Day (swieto, wolne od pracy) O slodki Boze! Trzy dni pod rzad seksu!!! A przy odrobinie szczescia moze uda mi sie jeszcze wynegocjowac piatek...

Ot marzyciel:))

Happy Birthday Magnificent!!!

42 comments:

  1. ale tak między Bogiem a prawdą to czemu nie w urodziny? czemu nie w walentynki i czemu nie w święto państwowe?

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday from b. :)))

    and - maybe tuesday will be a snow day??? ;)

    all the best!!

    ReplyDelete
  3. Beata--> Nie bardzo rozumiem, ale wlasnie jemu chodzi o to, zeby i W urodziny, i W walentynki i W swieto panstwowe:)))
    Na niech se chlop marzy, marzenia sa darmowe;P

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. b.--> Thank you very much. You right, if I'm lucky, it will snow on Tuesday;-)
    Magnificent, from Stardust account:-)

    ReplyDelete
  6. No co Ty?? nie narzekaj:)) Spełnienie nic Cię nie będzie kosztowało:))Ciesz się ze nie marzy Mu się jaki kosztowny prezent!:)))
    A przy okazji - WSZYSTKIEGO NIEMOZLIWEGO!! Dla Wspaniałego!!

    ReplyDelete
  7. Musi sobie jeszcze antyradar zamontować, żebyś m w myślach nie czytała :D
    Najlepszego Wspaniały :)

    ReplyDelete
  8. Cholera! Oni wszyscy marzą o tym samym... :) niesamowite i niezrozumiałe dla mnie...

    ReplyDelete
  9. oby wizja marzyciela stała się rzeczywistością, w końcu nie ma nic przyjemniejszego na świecie od sexu;)

    ReplyDelete
  10. to wszystkiego najlepszego dla Wspaniałego i -mimo wszystko - spełnienia marzeń:)

    ReplyDelete
  11. Uściskaj Wspaniałego mocno od wielbicielek - czytaczek bloga ;)

    ReplyDelete
  12. ech gupi babonie;) wiesz jak mi sie marzy taki chociaz jeden, muciupenki, taki tyci tyci dzioneczek z noceczka seksu, dzikiego, niepohamowanego....a tu masz - za sciana z karton-gipsu 2 "tablety antykoncepcyjne"!
    :P

    ReplyDelete
  13. Happy B-Day Mr. Magnificent! and a lot of dreams - done in real life ;O)!!!

    ReplyDelete
  14. Bardzo Cię proszę ,złóż Wspaniałemu życzenia-spełnienia WSZYSTKICH MARZEŃ,nawet tych najskrytszych!To są życzenia dla Wspaniałego ,no wiem,że niekoniecznie muszą się Tobie podobać,ale przekazać możesz.No nie?

    ReplyDelete
  15. Foko--> Masz racje, Ty praktyczna kobieta jestes:))

    ReplyDelete
  16. MalaMi--> I popatrz nawet im to z wiekiem nie przechodzi;) jakas zaraza genetyczna musi to byc;P

    ReplyDelete
  17. Kamenari--> Przyznaje Ci racje, ze z darmowych przyjemnosci to ta akurat najprzyjemniejsza;))

    ReplyDelete
  18. Miss--> A niech mu sie spelni! W koncu nic nie bylo w tych marzeniach, ze to ma byc seks ze mna;))

    ReplyDelete
  19. Margo--> Dziekuje, dygam i ciesze sie jak nie wiem co:)) Zebys tylko mogla widziec jak mi sie micha raduje:)))

    ReplyDelete
  20. Olu--> Wysciskam, wysciskam, zebyscie wiedzialy jak On sie cieszy, niby udaje, ze nie, ale morda mu sie jarzy radoscia. Do tego jeszcze skubany dostal karke poczta na moja skrzynke meilowa od jednej z czytelniczek. Chyba nawet podrosl troche;))

    ReplyDelete
  21. Ade--> Toz mowie zasuwaj do hotelu poki Grubel w domu:))

    ReplyDelete
  22. Evek--> Thank you very much and thank you all of you nice ladies. Stardust has no choice now, she has to deliver;-))))))
    Magnificent again.

    ReplyDelete
  23. Beato500--> Juz przekazalam i nawet sie sam wpisal z podziekowaniami dla wszystkich w odpowiedzi dla Evek.
    Malpiszon napisal, ze po tej notce i Waszych zyczeniach, ja juz nie mam wyjscia i musze to marzenie spelnic;))))

    ReplyDelete
  24. Dear Magnificent:))
    All the best for you birthday...
    The best is love, friendship and a lot of nice peoples around you.
    Of course good health and well being:)) Happy Birthday from
    Alina

    ReplyDelete
  25. No to fajnie - trochę leżenia i gimnastyki przez następne dni. :)) No i już sam wybrał prezent!

    ReplyDelete
  26. W takim razie 100 lat dla Wspaniałego!!! No i spełnienia marzeń oczywiście ;)))

    ReplyDelete
  27. No to 100 lat dla wspanialego....
    bosze a o motorach w sniegu nie wspomnial???:o
    tez by mozna pomalutku zaplanowac ;)

    ReplyDelete
  28. Chłop normalny jak 100% i tak sobie po cichu z nadzieją na spełnienie brzęczał :))) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. Wiesz co... musisz mieć rację! I że też oni nie rozumieją, że to nie jedyne co może przyjemność sprawiać... dziwne!

    ReplyDelete
  30. Ja juz go nie dopuszczam do kompa, bo jakkolwiek nic nie rozumie to potrafi liczyc;) i kuma, ze sa nowe komentarze, wiec pewnie zyczenia dla niego. Dzizas jaki to lasuch na pochwaly i zyczenia!!!
    Jeszcze mu sie pod lysina poprzestawia;))
    To juz ja dziekuje Wam wszystkim serdecznie w jego imieniu.
    Wklejam nowa notke;) taka zlosliwa jestem:)))

    ReplyDelete
  31. proszę ode mnie urodzinowo uściskać Wspaniałego. I proszę zadośćuczynić marzeniom Jubilata ! :)))))

    ReplyDelete
  32. To, że jest już nowa notka, a nawet dwie, nie znaczy, że do starej nie można się dopisać i życzyć Wspaniałemu spelnienia marzeń :-)

    ReplyDelete
  33. dobre... ;)))
    muszę sama w kalendarzu sprawdzić kiedy jakieś najbliższe święto...

    PeeS. Ponoć jeszcze tłusty wtorek jest, czyli też święto bo koniec karnawału...
    A jak środę zaliczę to obrażę czyjeś uczucia religijne?

    ReplyDelete
  34. Wszystkiego najlepszego Marzycielowi :)

    ReplyDelete
  35. Ponieważ mnie nie było czas jakiś, dziś dopisuję życzenia, w końcu jeszcze jeden dzień został... a Tobie życzę żebyś spełniała te marzenia nie bez przyjemności :-))) !
    Berni

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...