Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, February 13, 2010

Mlot pneumatyczny

Jestem mlot pneumatyczny, bo przeciez nie normalny mlotek, czy maly mloteczek.
Do takiej konkluzji doszlam po otrzymaniu wyroznienia od Margo (jeszcze raz dziekuje), bo ja to cham prosty jestem i nie mam pojecia jak sie z takimi prezentami obchodzic.
Wczesniej juz dostalam prezencik ot Mamuski73, to se wzielam, wkleilam na blogu, owszem podziekowalam i na tym.. koniec.
No chamidlo;)
Teraz dopiero wypatrzylam i wykumkalam, ze to sa prezenty na zasadzie "podaj dalej"
No, coruniu wstyd i obciach miedzynarodowy!!! ;((
To teraz biegusiem w podskokach nadrabiam i tak
Kreative Blogger przyznaje dla TribuDragon, Chris i Malinconia
I love your Blog otrzymuja AnetaCuse, Gosia, Seba i najmlodszy ze znanych mi blogowiczow SuperKris.
Teraz moge odetchnac z ulga;)))

18 comments:

  1. Serdecznie dziękuje za nagrodę. Ahhhh, więcej nie umiem po polskuuuuuu!!!! Po prostu warm and fuzzy feelings :)

    ReplyDelete
  2. No, no

    słodka, jesteś słodka :)

    nie podskakuj!

    ReplyDelete
  3. Hihihi!
    Dziękuję, że ja nie mam! :-DD
    Zawsze mam problem komu dać i przestałam brać w tym udział ;-)

    ReplyDelete
  4. :) ja też nie byłam pewna czy dobrze to zrozumiałam z tym podawaniem dalej... bo ja świeżutka blogowiczka jestem... ale kurde... wszyscy już dostali i dublować się nie chcę...

    ReplyDelete
  5. Chris--> Little in english, troche po polsku, whatever you want, my zrozumiemy:)))

    ReplyDelete
  6. Foksal--> Sama chyba zaczne buczec bo.. no bo ja Ciebie nawet nigdy nie wkleilam w linki, jakies niedopatrzenie.. zaraz musze to naprawic;))

    ReplyDelete
  7. Ata--> Ja tez nie mam pojecia co z tymi znaczkami robic, najchetniej to dalabym wszystkim, tyle ze wtedy to juz raczej nie jest wyroznienie.

    ReplyDelete
  8. MalaMi--> No ja zupelnie nie mialam pojecia co z tym poczac, owszem mile, wiec sie cieszylam:)) dopiero dzis wykumalam dzieki Nivejce i Margo:)))

    ReplyDelete
  9. Mam małą radę - podpatrzoną u innych. Takim tekstem operuję:
    "dziękuję za wyróżnienia i przekazuję je wszystkim, którzy zostawią komentarz pod tym postem" ;-)

    ReplyDelete
  10. Ata--> Dziekuje!!! Swietny pomysl!!! Na pewno wykorzystam w przyszlosci:))))

    ReplyDelete
  11. GRATULACJE WYRÓŻNIONYM! :) Tzw dobre referencje :)

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday to Mr Wspaniały!!! and may your dreams come true ;)

    ReplyDelete
  13. Jej, Stardust, bardzo dziękuję. Kurczę, nie wiem, co teraz z tym dalej, teraz ja wyróżniam, tak?

    ReplyDelete
  14. Malinconia--> Tak, teraz na Ciebie kolej;) a przynajmniej ja sie tak domyslilam wlasnie dzisiaj:))

    ReplyDelete
  15. @Sturdust

    Dzieki !

    ta kreatywnosc to za te makarony, zapewnie ???

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...