Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, March 10, 2010

Dla Rudej i nie tylko

Ruda napisala kiedys, ze jest zafascynowana mostami, wiec przy okazji ostatniego spaceru zrobilam kilka zdjec mostow, a poniewaz paluszek-kukielka nie pozwala na pisanie dlugich notek, to zdjecia mostow sa notka sama w sobie:))


To jest East River Arch Bridge, most kolejowy, po ktorym jezdza tylko pociagi.
Dalej w glebi widac Triborough Bridge.


Tak wyglada konstrukcja od spodu. Zdjecie zrobilam stojac przy przesle mostu.


Widok z boku, po prawej przeslo.


Kolejne zdjecie, tym razem czesci wiszacej nad rzeka.


I nastepny widok, zdjecie zrobione z promenady.


Tak wygladaja przesla na ziemi, kurde, mam nadzieje, ze to sie nazywaja przesla, bo nie jestem pewna;)


I stojac pod mostem, w glebi kolejne przesla.



Dwa ostatnie zdjecia to fragmenty Triborough Bridge (obecnie RF Kennedy), ktorego zdjecie bylo na tytulowej stronie bloga wczesniej. I wlasnie od tamtego zdjecia dowiedzialam sie o fascynacji Rudej mostami. Moze Ruda tutaj trafi na te notke (wczesniej czy pozniej pewnie tak sie stanie;)) a tymczasem moze zdjecia zainteresuja tez innych.

18 comments:

  1. Pewnie, że zainteresują! Dzięki i proszę o więcej!
    :-)

    ReplyDelete
  2. Sze--> No tak, Ty tez jestes fascynatka roznych takich;))

    ReplyDelete
  3. Kto nie jest. Mosty są obłędne. Mam taki mały prywatny fetysz Brooklyn Bridge'a :->

    ReplyDelete
  4. Jezu...
    Normalnie się wzruszyłam.
    Zdjęcia są PIĘKNE, znaczy mosty piękne, znaczy i mosty i zdjęcia!!!
    Normalnie, ech...
    Dziękuję.
    :-******

    ReplyDelete
  5. mosty cudowne, tak przyjemnie dla oka skomponowane kadry!!dziekujemy za ten foto-spacer, a za uzdrowienie paluszka trzymamy kciuki. usciski :)

    ReplyDelete
  6. Witaj Stardust, mnie się też bardzo spodobały te zdjęcia mostu.
    Maria Dora

    ReplyDelete
  7. to ja tu tylko tak nieznacznie dodam, że też bym więcej chciała!!! :O)zdjęć!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Zuzanko--> Wcale Ci sie nie dziwie, Brooklyn Bridge jest naprawde piekny. Moze sie kiedys wybiore na spacer przez most (czy ja naprawde wierze w to co pisze?) i zrobie pare zdjec.

    ReplyDelete
  9. Ruda--> Zapamietalam sobie jak to napisalas, a tu popatrz jest wiecej wielbicieli mostow;))

    ReplyDelete
  10. m.--> Dziekuje, takie slowa z ust (spod palcow) fachowca, to naprawde lechca moja proznosc:))
    Paluszek juz jutro rano bedzie mial obciete co trzeba i bedzie spokoj;)

    ReplyDelete
  11. MarioDoro--> Bardzo mi milo, dziekuje:))

    ReplyDelete
  12. Evek--> Juz niedlugo bedziesz mogla szalec z aparatem po Nowym Yorku:))

    ReplyDelete
  13. zaiteresowało pikne zdjęcia robisz
    ZANTA

    ReplyDelete
  14. Koniecznie. Dużo Brooklyn Bridge'a. A znajoma przysłała mi dziś to, obłędne:

    http://vimeo.com/9679622

    (Nowy Jork w zdjęciach poklatkowych)

    ReplyDelete
  15. zuzanka
    To jest fantastyczne, dowodem - przypalona marchewka z groszkiem w beszmelu, tak się zaogladałam.

    ReplyDelete
  16. Zuzanko--> Dzieki za ten link, film jest fantastyczny, a biorac pod uwage fakt, ze robiony przez amatora, to naprawde genialny:)

    ReplyDelete
  17. Też się dołączam do tego grona! Przecież to ja się dopominałam o objaśnienie do zdjęcia mostu, które przedtem otwierało Twój blog... Pokazuj nam te wspaniałe mosty NY!!

    ReplyDelete
  18. Ruda, cała przyjemność po mojej stronie :-) Powiedz, jak się tę marchewkę z groszkiem w beszamelu robi, bo nigdy, a bym zjadła?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...