Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, March 7, 2010

Mowilam..

.. ze idzie wiosna, prawda?
Oto dowody.
W ubiegly weekend bylo tak:






Powyzsze zdjecia robialm w ubiegla sobote.
A dzis (niedziela tydzien pozniej) wybralismy sie na spacer do pobliskiego parku nad East River i zrobilam ponizsze zdjecia:





Wiem, lezenie na ziemi o tej porze roku nalezy do sportow ekstremalnych, ale jak ktos lubi, to co na to poradzic;)





Powyzej kaczki plywajace po rzece i wygrzewajace sie na sloncu.
A nizej plac zabaw pelen dzieci.




Boisko sportowe tez mialo swoich amatorow.



Po ilosci parkujacych przy promenadzie samochodow widac, ze park cieszyl sie dziasiaj popularnoscia.



A na koniec zakochalam sie w tych drzewach. Uwazam, ze te srebrzyste konary i galezie wygladaja przepieknie na tle bezchmurnego nieba.




I ostatnie zdjecie specjalnie dla Beaty;)


I to juz koniec mojej weekendowej relacji z przedwiosnia w Nowym Yorku, co nie znaczy, ze za tydzien znow nie moze spasc snieg:)))

40 comments:

  1. ha, ha, ha! powaliło mnie na kolana to ostatnie zdjęcie!
    a reszta to...fototapeta, zdecydowanie, nie ma czegoś takiego jak ziemia bez sniegu, to matrix..

    ReplyDelete
  2. Tam w tej Ameryce, to nawet wiosna z przyspieszeniem działa :D

    ReplyDelete
  3. No jak tak można, dlaczego Ty masz wiosnę a ja jeszcze nie?

    protestuję :(

    ReplyDelete
  4. Euforko--> Naprawde jest fajnie, kurtka wiosenna, lekka a i tak wracajac do samochodu musialam ja zdjac, bo jakos goraco mi bylo, moze dlatego, ze pod spodem mialam kaszmirowy sweterek.

    ReplyDelete
  5. Beata--> Matrix to jest u Was:)) Kto to widzial, zeby snieg byl od pazdziernika (pamietam z notki Malgoski) az do Dnia Kobiet:)))

    ReplyDelete
  6. Nivejko--> Bo my sie tu nie lenimy, tylko zapierdalamy na wysokich obrotach to i pogoda musi dorownac;)))

    ReplyDelete
  7. Margo--> Myslisz, ze protest pomoze? Do Was tez przyjdzie, ciut pozniej, ale juz lada moment bedzie:))

    ReplyDelete
  8. bardzo piękna relacja! a NY jakoś mi swojsko wygląda ! :)

    ReplyDelete
  9. Bosz... Star, zazdraszczam. U mnie późnym popołudniem nawet dziecko przecierało oczy ze zdumienia widząc zadymkę za oknem. Ja chce już wiosny.... Mam dość, śniegu, mrozu i wszechobecnego zimna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Star, tydzien temu to i tu bylo przedwiosnie, a potem w srode nasypalo i niestety za cieplo nie jest. Badz tak mila i pokaz wiosnie odpowiedni kierunek, niech rusza klusem za Ocean, czekamy.
    Milego, ;)

    ReplyDelete
  11. Spt--> Swojsko, mowisz? Dzis nastawilam imbirowa nalewke, to jeszcze bardziej swojsko bedzie;))

    ReplyDelete
  12. Iv-Oska--> Wiem i wierze, ze macie dosc. Mieliscie wyjatkowo dluga, mrozna i sniezna zime, ale wiosna juz za rogiem.

    ReplyDelete
  13. Anabell--> Powiem, powiem i nawet popchne w odpowiednim kierunku :))

    ReplyDelete
  14. Aż miło popatrzeć na nowojorską wiosenkę. A tutaj mieszanka pogodowa z przewagą zimna, ale mam nadzieję, że niedługo i stąd zimę całkiem wywieje. :))) Lea

    ReplyDelete
  15. nosz kuzwa nie chce kupowac mitsubishi lancera!!!
    spamujesz zakurzona spamujesz.

    ReplyDelete
  16. Tutaj wiosna (prawie) była, ale się zmyła:/
    Teraz przynajmniej wiem dokąd:)
    Niech się sklonuje w tej Ameryce i gna do nas...:)
    Czekamy:)

    ReplyDelete
  17. :))))))))))))

    aleszzzzz mnie się twarz z rana umiechnęła ;)))))))))

    ech - my - dziewczyny ze ściany wschodniej ;))))))))))))

    ReplyDelete
  18. no nie mogę narzekać bo i słoneczko jest za oknem a jak spojrzę na drzewa w niebo to czarno-srebrne na błękicie też jest i bazie są.:)
    Gorzej jak zerknę na termometr ..-8stopni !!! i na ziemię gdzie leży śnieg...

    ReplyDelete
  19. Te piękne drzewa to platany :).
    Byłam raz w życiu w NY, 2 tygodnie tylko, ale jedno z najpiękniejszych wspomnień to ledwie zielone platany w Bryant Park. Pozdrawiam, świetnie się czyta Pani bloga, archiwum za mną.

    ReplyDelete
  20. Ubawił mnie ten pies nad zwłokami :)) Rzeczywiście takie leżenie na wychłodzonej jeszcze ziemi może się ciekawie skończyć :). Kiedyś się sama w podobny sposób załatwiłam na cacy jak jeszcze byłam gówniarą - w marcu gdy jeszcze było dość chłodno podczas treningu w lesie przysiedliśmy sobie z kolegą tacy zgrzani z rowerów na trawce pod drzewem. Przez 3 następne tygodnie umierałam w łóżku solidnie przeziębiona :). To mnie skutecznie wyleczyło z takich głupich akcji :).

    ReplyDelete
  21. A u nas łobuz wziął i spadł jeszcze raz. Chyba się wiosna rozmyśliła. A było już tak pięknie :)
    Buziam

    ReplyDelete
  22. Lea--> Wywieje, wywieje tylko troche cierpliwosci potrzeba. A potem bedziemy znow narzekac na upaly:)) Ot ludzka natura, ale pogoda to bezpieczny temat do narzekania;)

    ReplyDelete
  23. Ida--> Sklonuje sie i przybedzie do Was, spoko:)) A przedwiosnie jest zwykle pelne niespodzianek.

    ReplyDelete
  24. Spt--> Tak bedzie parada nalewek do przegladu :))) Mam jeszcze 5 takich co to juz stoja ponad rok.

    ReplyDelete
  25. Tuv--> Nie patrz na termometr i nos glowe wysoko do gory:))) Marzec potrafi platac rozne niespodzianki, pamietam kiedys 17 marca snieg padal w czasie parady Sw. Patryka.
    Z pogoda nidgy nie wiadomo.
    A klimat w NYC jest zdecydowanie lagodniejszy niz w Polsce.

    ReplyDelete
  26. Ronja--> Pracuje jedna ulice nizej od Bryant Park, jak bedziesz nastepnym razem to daj znac:))) Ja mam najwiekszy problem z nazwami kwiatow, drzew, krzewow i ptakow, zapominalam juz polskie a angielskie znam tylko niektore:)))
    Nie uzywa sie tego czesto, wczoraj tez Wspanialy mi powiedzial jak sie te drzewa nazywaja, ale juz nie pamietam:)))

    ReplyDelete
  27. Athena--> Fakt, ze ziemia nie jest tak zimna jak np. w Polsce, bo tutaj temperatura przez cala zime nigdy nie spadla ponizej -5C ale..
    Wspanialy potem stwierdzil, ze to moze nie byl normalny koc, a taka mata termiczna, ktora izoluje. Nie wiem, nie mam pojecia, madrze to nie wygladalo i tyle;))

    ReplyDelete
  28. Gosiu--> Tak to jest, u mnie 2 tygodnie temu juz bylo pieknie, tydzien temu zima, a dzis znow wiosna. Groch z kapusta.

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia robisz :) I wiosna.... Super!!

    ReplyDelete
  30. Anon, ten ktory nie chce kupowiac mitsubishi lancera -->

    To nie JA spamuje, JA jestem tutaj u SIEBIE.
    To TY przychodzisz, nie masz odwagi sie podpisac i jeszcze probujesz sie rzadzic, a to jest wlasnie SPAM. Wiec spojrz prawdzie w oczy i wyciagnij wnioski.

    ReplyDelete
  31. MalaMi--> Dziekuje, bo ja sie zupelnie nie znam na fotografii:)) I aparat to wiesz, taka "idiot camera", ale jakos pstryka.

    ReplyDelete
  32. oj szkoda, że mój Kraków wygląda drastycznie inaczej... ależ ja uwielbiam te amerykańskie widoczki...:)

    ReplyDelete
  33. Przez chwilę myślałam, że u was na wiosnę wylegają zwłoki... a przy nich lew krąży jaki dziki :D ale się wyjaśniło w podpisie ;)

    ReplyDelete
  34. Kas--> Przyjdzie czas i na Krakow:))

    ReplyDelete
  35. Tribudragon--> No pewnie, w Ameryce wszystko jest fake:)))

    ReplyDelete
  36. Magneta--> Jestes odpowiedzialna za szkody jakie poniosl moj monitor w czasie czytania Twojego komentarza. Parsknelo mi sie kawa:))))

    ReplyDelete
  37. az sie geba usmiecha na widok slonca, nie?
    u mnie w krainie deszczowcow o dziwo tez slonecznie i kwitna przebisniegi i krokusy i zolte nieznanej nazwy i wiewiorki atakuja ;)
    ale bedzie lalo - od trzech dni czuje w stawach nadchodzace deszcze. oby tylko deszcze, a nie snieg!

    ReplyDelete
  38. Rinonko--> Ale deszcz jest potrzebny wiosna:)) Pieknie zmywa brudy zimy no i ziemia, trawa potrzebuje wilgoci:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...