Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, April 29, 2010

Dziwi mnie zdziwienie

Musze to napisac, tak dla wlasnej "kupa mieci".
Bardzo mnie dziwi zadziwienie wszystkich zdziwionych kandydatura pana Jaroslawa. Ja co prawda nie znam gostka, ale jak paczylam na zdjecia z ceremonii powitania zwlok, pogrzebu itd. to ani przez moment nie widzialam tam zaloby, natomiast wyraz twarzy pana mowil "umarl krol, niech zyje krol!!"
Wrecz w/g mnie wygladal na zaskoczonego, ze nikt wokol tego nie widzi i nie zachowuje sie adekwatnie.
Oby sie nie spelnilo..

43 comments:

  1. Mam nadzieje ,ze sie nie spelni.Kochana,znowu cos tam skrobnelam na privat.Jola

    ReplyDelete
  2. Oby sie nie spelnilo. Choc tu w USA wsrod Polonii zapewne wygra i to porazajaca wiekszoscia glosow. Osobiscie czynnie przyloze sie do tego, by ta wiekszosc byla ciut mniejsza ;)

    ReplyDelete
  3. ja widziałam żałobę i było mi go żal. co oczywiście nie jest powodem, żeby był prezydentem. tyle powiem.

    ReplyDelete
  4. Ja nie wiem co siedziało w głowie tego pana, myślę, że jak każdy człowiek rozpaczał po bracie. To, że startuje nie dziwi mnie wcale, bo on juz wczesniej mil chrapke, ale nie dość, że nie mógłby startować przeciwko bratu to jeszcze był bardzo niepopularny. Teraz ludzie z żalu, litości i w przypływie patosu mogą na niego zagłosowac i straszno będzie. Ale będzie równie straszno jak wygra przedsawiciel PO.

    ReplyDelete
  5. Jolu--> Widzialam tuz przed wyjsciem do pracy, ale nie mialam czasu ani czytac (ze zrozumieniem) ani odpisac;))

    ReplyDelete
  6. Aga-b--> Tu sie akurat roznimy, bo ja uwazam, ze jako osoba zamieszkala poza Polska i nie majaca zamiaru wracac, nie powinnam glosowac i nie glosuje.
    Osobiscie uwazam, ze Polonia robi Polsce wiecej krzywdy niz pozytku tym glosowaniem.

    ReplyDelete
  7. DS--> Moze sie myle, ale z doswiadczenia (nie tylko osobistego) wiem, ze ludzie najmniej pamietaja z wlasnych slubow i pogrzebow bliskich osob. Obie okazje sa na tyle absorbujace emocjonalnie, ze czlowiek nie jest nawet w stanie zapamietac kto byl obecny, czy kogo widzial. Na zdjeciach, ktore widzialam pan Jaroslaw jakos zawsze "strzyze okiem" w kierunku kamery. W porownaniu z Marta Kaczynska, ktora jest pochlonieta emocjami jest to dosc wyrazny kontrast.

    ReplyDelete
  8. Evita--> Pewnie, ze trudno powiedziec, co komu siedzi w glowie. Ja napisalam to co zaobserwowalam ze zdjec, zreszta wyzej wyjasnilam.
    A co do ewentualnego zwyciestwa PO, to jak zawsze i w kazdych wyborach, nie ma idelanego kandydata. Politycy nigdy nie sa idelani, gdyby byli, to nie byli by politykami.

    ReplyDelete
  9. Jarosław nie przepuścił by takiej okazji. Matko, jak my musieliśmy wszyscy nagrzeszyć w przeszłości, że nas tak okrutnie Bozia każe zbiorowym odbieraniem rozumu. ;)

    ReplyDelete
  10. Sie roznimy m.in. dlatego, ze ja caly czas mam zamiar wracac ;) Poza tym relatywnie krotko poza krajem mieszkam i regularnie bywam w. I faktycznie jest realna szansa, ze za kadencji nastepnego prezydenta pojawie sie w PL na dluzej.

    ReplyDelete
  11. Mam nadzieję, że ludziska jeszcze zdążą zejść na ziemię przed wyborami, bo jak nie, to biada nam...

    ReplyDelete
  12. Ano, oby się nie spełniło ...
    Chociaż trudno przewidzieć co zrobią Polacy,bo skoro potrafią z każdego zrobić "bohatera"... ;-(

    ReplyDelete
  13. Witaj, ja też nie widzialam zaloby, tylko zwyczajna wscieklosc.Wscieklosc,ze marionetka uciekla i jest klopot.
    Milego, ;)

    ReplyDelete
  14. Magenta--> Rozsmieszylas mnie tym zbiorowym grzeszeniem:))

    ReplyDelete
  15. Aga-b--> Masz racje, to zasadnicza roznica:))

    ReplyDelete
  16. Athena--> Mysle, ze po to byla ta wielodniowa zaloba, zeby stworzyc taki poziom egzaltacji narodowej zeby to trwalo az do wyborow. Ogladalam wczoraj "Solidarni2010" tzn. zmusilam sie, bo tego sie nie da ogladac dobrowolnie. Przyznam, ze przerazajace.

    ReplyDelete
  17. Akular--> Mam nadzieje, wiem, ze jest duzo ludzi, ktorzy mysla inaczej, ale jednak..

    ReplyDelete
  18. Anabell--> Nawet moj maz zwrocil na to uwage. Ogladalismy i zapytal mnie "kto to jest ten facet?" Wiesz, Wspanialy nie ocenia, wiec tylko pokrecil glowa i to byla jedyna reakcja. I ja wcale nie oczekuje placzu, czy nie daj bosze rzucania sie na trumne w rozpaczy. Tylko zaskoczylo mnie to wodzenie wzrokiem za kamera. Nawet jest takie zdjecie pana J. jak jedzie w limuzynie przez W-we i gapi sie w okno na tlumy, zupelnie jakby liczyl juz wtedy poparcie. To zdjecie jest w/g mnie wyjatkowo niesmaczne.

    ReplyDelete
  19. Mnie sie podobaja "anonimowi" przechodnie z tego filmu, np. aktorzy czy ten pan:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7829690,Radny_PiS__bohater_filmu_Solidarni_2010__skazany.html

    ReplyDelete
  20. Jaruś jak zobaczył,że mu brata utłukli, co tu dużo mówić, to się albo wystraszy i na tyłku siądzie, albo nieobliczalny się zrobi! Trudno przewidzieć co zrobi naród, znaczy się większość narodu. Ja to mam cholera dylemat, bo nie wiem na kogo drogocenny głos oddać!

    ReplyDelete
  21. Czarownico--> Dzieki za link, no ten facet to faktycznie odpicowal sobie samochodzik:))))) Bosze alez mlot pneumatyczny!!!

    ReplyDelete
  22. Aga_xy--> Jarus to chyba raczej nie z tych co sami siadaja. Jego trzeba posadzic i to najlepiej w odosobnieniu;)))

    ReplyDelete
  23. Raczej Kaczynski nie wygra.
    Jak narazie Komorowski wyprzedza go znacznie a i ludzie dosc sie wpienili zachowaniem z okazji pogrzebu na Wawelu....

    Ten facet jest chory na wladze, na dodatek cierpi na rozne obsesje i manie.

    ReplyDelete
  24. Za bardzo się nie zdziwiłam, no, bo kogo mógłby PiS wystawić ? Nie oddam na niego głosu tym bardziej, skoro nie głosowałam na Lecha, robiącego znacznie lepsze wrażenie. I tylko tyle mogę,mając nadzieję, że takich jak Solidarni 2010 nie jest większość. Ale Lech jednak poprzednio wygrał, a więc...??? Strach się bać !

    ReplyDelete
  25. Moja córka postraszyła emigracją, w razie gdyby.... Oby się nie sprawdziło!

    ReplyDelete
  26. Kwoko--> I to wszystko co czlowiek jako wyborca moze zrobic. Trudno brac odpowiedzialnosc za swiadomosc polityczna mas. Najgorsze, ze te masy glosuja masowo;)

    ReplyDelete
  27. Zgago--> Ja tez straszylam emigracja na wypadek gdyby Krzak zostal na druga kadencje. I co? skonczylo sie na tym, ze przeplakalam caly dzien i przeklelam 4 lata.
    Tak naprawde, to nie bardzo jest juz gdzie emigrowac;)

    ReplyDelete
  28. Naprawdę, tylko tyle widziałaś w jego twarzy?
    Straszne.

    ReplyDelete
  29. Ach, jest takie powiedzenie, że OCENIAMY INNYCH PO SOBIE. W przypadku Pani o raz niektórych komentujących tutaj, to powiedzenie zdaje się być prawdą.


    To koszmarne, bo takiej dawki nienawiści, w dodatku typowo polaczkowatej, emigranckiej - ze świecą szukać gdzie indziej. Smutne jest to, że inni Pani wtórują. Może po to, by ich Pani nie usunęła ze swoich linków, albo przeciwne - by ich Pani dodała. W końcu czego niektórzy nie zrobią dla zaistnienia w sieci :)

    ReplyDelete
  30. Aż tak to chyba nie... ale od początku było wiadomo, że "tylko brat godnie zastąpi i będzie kontynuował dzieło..."

    ReplyDelete
  31. ja myslę: prezydent w Polsce niewiele może i dobrze.pozdrowienia!

    ReplyDelete
  32. Polipidion--> Tez mysle, ze to straszne.

    ReplyDelete
  33. PO--> No wlasnie, ludzie naprawde zrobia wiele, zeby zaistniec w sieci. Niektorzy to nawet komentarz napisza.

    ReplyDelete
  34. Nivejko--> Fakt, ze to dzielo moze kontynuowac tylko brat.

    ReplyDelete
  35. Elfko--> W calym demokratycznym swiecie prezydent niewiele moze, inaczej to bylaby dyktatura:)))

    ReplyDelete
  36. Star, bo tak sobie czytam i cztam te komentarze, i tak sie chcialam niesmialo zapytac, co to znaczy polaczkowo-emigrancki? wiesz moze?
    jakies nowe okreslenie zwolennikow jedynej slusznej partii?

    ReplyDelete
  37. Lukrecja--> A Ty nie masz co robic? :)))))

    ReplyDelete
  38. Niestety ale tak nieadekwatnego kometarza jak ten PO juz dawno nie czytalam...

    kurcze czy naprawde bycie Polakiem (dla niektorych Polakow) zabrania obserwowac i myslec? Zabrania wyciagac wnioskow z ewidentnych zachowan politykow?
    Czy naprawde wiekszosc spoleczenstwa ludzi sie wizja pograzonego w zalopie (wiec nie myslacego zupelnie trzezwo i to od dawna o wlasnym stolku) J. prowadzonego wbrew woli wlasnej na stanowisko prezydenta? Nie ujmujac nic zalobie jego jako osoby prywatnej. Ten czlowiek jest (co okazal wlasnym czynem i zachowaniem) przede wszystkim politykiem. Zadnym wladzy politykiem i nawet sie z tym nie kryje...

    Mam nadzieje , ze zdanie PO jest zdaniem malej czesci spoleczenstwa, bo jesli nie to musze pogratulowac maszynie propagandowej.Dobra robotaé trzeba odwalic aby az tak omamic dziesiat milionow normalnie trzezwo myslacych ludzi.

    ReplyDelete
  39. Długo zastanawiałam się nad komentarzem, ale ten cytat uważam za najlepszy:
    http://www.kominek.tv/tt.po.trupach.do.celu,artykuly,197.htm

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...