Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, April 5, 2010

Przy swiatecznym stole

Jedlismy wlasnie swiateczny zurek, kiedy Wspanialy zablysnal znajomoscia polskiego:
-- Bardzo dobry ten zurik.
-- To nie zurik tylko zurek - poprawilam - powiedz
Z-U-R-E-K
-- Z-U-R-I-K
-- Zurich to miasto w Szwajcarii - skwitowal Potomek.

21 comments:

  1. Ja tam czekam na Wigilię i żeby Wspaniały powtórzył: ;-))))))

    ReplyDelete
  2. oj, ucięło komentarz;-))))Chodziło mi o to, by powtórzył BARSZCZ

    ReplyDelete
  3. Hahaha :) zante :) dobre ;P
    Choć moim zdaniem to urocze było... że tak chciał błysnąć... ;)

    ReplyDelete
  4. Ehhh, nie molestowac prosze , bo na wlasnej skorze wiem jak to jest :-/

    ReplyDelete
  5. Zante--> To dziwne, ale barszcz idzie mu latwiej niz ten zurek, z tym ze mowi borszcz.

    ReplyDelete
  6. MalaMi--> Jak jestesmy w polskim sklepie to on "czyta" opakowania a potem w drodze do domu mowi to co zapamietal i ja odgaduje. Najczesciej mi sie nie udaje niestety;)

    ReplyDelete
  7. Diesel--> E, tam takie molestowanie;) On lubi zeby go molestowac:))

    ReplyDelete
  8. Sze--> Ty to masz dopiero wesolo, bo Twoj tworzy nowe wyrazy;))))

    ReplyDelete
  9. Czarownic--> No wesolo jest z nimi ;)) Ale Potomek nie lepszy, bo nie potrafi powiedziec "na czczo" tez go meczylam czasem. A jak byl maly to zamienial "f" na "h" lub "ch" i odwrotnie. Wiec byla "kufnia" zamiast kuchnia, "suhit" zamiast sufit i "mufa" zamiast mucha. Kiedys sie uparlam na te muche i tak go meczylam z 10 minut "patrz na mamusi usta i powtarzaj" ni diabla ciagle mu wychodzila mufa. Az sie dzieciak wnerwil i za ktoryms razem popatrzyl na mnie i powiedzial "robak" O malo nie padlam ze smiechu.

    ReplyDelete
  10. :)))))))
    o kurde
    Potomek dał czadu z tym robakiem :D

    ReplyDelete
  11. Moj Monsz rowniez zna mase takich smiesznych slowek, rozowa swinka np. (nie wiem skad). Wiec jak chce byc dla mnie mily i szarmancki wowczas mowi, jestes dobra rozowa swinka ;-)
    Zurik tez niezle...

    ReplyDelete
  12. Ale grunt, że się facet stara :))

    ReplyDelete
  13. Żurek, Żurik a co to za różnica najważniejsze, że smakowy, mniam :) Pozdrawiam po Świątecznie :)))

    ReplyDelete
  14. :D dobre:D
    Kiedyś w Szwecji jeden szwed chciał się pochwalić znajomością polskiego...
    - Moje szopaki to są fajne - powiedział dumny. Był przekonany ze skoro szopen to i szopaki :D

    ReplyDelete
  15. Euforka--> No zdolna bestia, po mamusi:)))))

    ReplyDelete
  16. Tabdel--> Moj zna wiecej niecenzuralnych, wiadomo od kogo. Kiedys sie wkurzylam i na jakas kobitke w tv powiedzialam "kurwa". Kilka dni pozniej Wspanialy chcial mi cos o niej powiedziec i zapomnial jej nazwiska, wiec mowi "no ta, wiesz co ja nazwalas tym slowem na [C]" Na to ja "to nie bylo na [C] tylko na [K] kurwa" a on zdziwiony "to nie na [C]?" No to musialam mu wyjasnic, ze jest "curva" i "kurwa" i mimo, ze tak samo brzmia to sa dwa rozne slowa:) Teraz wie:)))

    ReplyDelete
  17. iw--> On sie tam za wiele nie stara, ale wie, ze mamy z tego ubaw, to zawsze z czyms wyskoczy;))

    ReplyDelete
  18. Czarny Ptaku--> Bo ja dobry Zurich gotuje:)))))

    ReplyDelete
  19. Nivejko--> Bardzo inteligentnie wykumal, jak szopen to i szopaki:))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...