Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, May 27, 2010

Bez slow

41 comments:

  1. Oooooooooooooooooooooo :) jeśli wolno, to mam pytanie :) czy któraś z tych Pań to Ty??????????? :):):):)

    ReplyDelete
  2. Sama radość! Jeden wilki uśmiech:))))

    ReplyDelete
  3. nienawidzę Was JESZCZE BARDZIEJ!!!!!

    uściskaj spt ;)

    ReplyDelete
  4. Oj jakie Wy jestescie szczesliwe!!! -az milo patrzec. Tak sobie Ciebie wyobrazalam - bo Ty z tymi ciemniejszymi wlosami???
    Samych radosnych chwil zycze!

    ReplyDelete
  5. I ja zazdroszczę, ale jednocześnie życzę samych takich chwil:)

    ReplyDelete
  6. Nie jesteście trzeźwe, prawda? ;-)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  7. O matko! Ależ rżycie:)))))
    Nienawiszczę solidarnie z Ds;)

    Starust uwielbiam Cię za tę fryzurę i siwiznę - cudna:)

    ReplyDelete
  8. ooooo;))))
    ale Wam zazdroszczę;>>>

    ReplyDelete
  9. To ja hurtem odpowiem, bo jestem w pracy i nie mam czasu.
    Ja to ta siwa!!
    Jestesmy trzezwe jak swinie i nawet w momencie robienia zdjecia glodne:))
    Spt jest wysciskiwana regularnie, zawsze ja lubilam, ale od kilku dni ja UWIELBIAM!!!!
    Jest CUDOWNIE pod kazdym wzgledem :))))))))))))

    ReplyDelete
  10. Ale uchachane :))) Aż miło na Was popatrzeć!
    Miłego obściskiwania!

    ReplyDelete
  11. Łeeee, super Cię zobaczyć"na żywo",pozdrawiam ;-)))

    ReplyDelete
  12. Cieszę sie Wasza radoscia. Milego dla Was.

    ReplyDelete
  13. To teraz weźcie i przeproście :-))))

    Obie krzywe :-)))))

    Buziaki ;-*

    ReplyDelete
  14. normalnie jak siostry, tylko Ty nie pofarbowałaś włosów ;)

    ReplyDelete
  15. Są takie zdjęcia, które jak się widzi to uśmiech sam wychodzi na twarz. To jest jedno z nich, ja więcej proszę.

    ReplyDelete
  16. Popieram Daisy - przepraszajcie natychmiast!
    Calusy dla obu i Wspanialego tez:*

    ReplyDelete
  17. nie wiem, czy to cię zasmuci, czy ucieszy (a mówię to ku twojej uciesze, zeby było jasne), kiedy czyta się twoje teksty, wyobraźnia podsuwa obraz dużo młodszej osoby. Bo świeżość poglądów, język bardzo dynamiczny i brak skłonności do prawienia kazań. No super po prostu. Pozdrawiam i też się uśmiecham na wasz widok

    ReplyDelete
  18. Tak Wam dobrze, że dobrze Wam tak!

    ReplyDelete
  19. Boszz... A u Was tak ciepło....
    Zazdroszczę!

    Bawcie się dobrze i śmiejcie ile wlezie :-)

    PS. Bardzo proszę o zdjęcie ze Wspaniałym do kompletu :-)

    ReplyDelete
  20. Faktycznie "bez słów",aż mi się humor poprawił.
    Pozdrawiam Ula.

    ReplyDelete
  21. Doczekalam sie.
    Superowe !!
    Dziewczyny, tak trzymac.
    Have fun !!!

    ReplyDelete
  22. ta jest! obie krzywe i za to powinny przepraszać bez końca;))

    ReplyDelete
  23. No i japa mi się uśmiechnęła od ucha do ucha :)))))) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. a ten naszyjnik to co to za kamienie?

    ReplyDelete
  25. Superaśne uśmieszki!:) Życzę dalszych przyjemnych wrażeń. Pozdrówka. :))) Lea

    ReplyDelete
  26. Ślicznie wyglądacie, do twarzy Ci w tym bordowym kolorze :) Pozdrowienia

    ReplyDelete
  27. o jakie wesołe pysiaki! :D i mi się od razu mordka w uśmiech zamieniła :D

    ReplyDelete
  28. Jak na Was patrzę, to mam wrażenie, że jesteście spokrewnione. ;-/

    ReplyDelete
  29. Ekstra :)) zadowolone, szczesliwe i w NY. Zyc nie umierac jednym slowem ;))) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. Tak sobie ciebie wyobrazala, jednynie dlugich wlosow mi brak;-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...