Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, May 3, 2010

Dla DS

No moze nie tylko dla DS, skoro umieszczam to zdjecie tutaj:))
Ale, to ona pytala o te skrzynie, wiec tak wyglada nasze nowe lozko w pokoju goscinnym. Tak to ten sraczko-tabaczko kanarkowy:)))


Tak to wyglada, lozko jest drewniane w stanie surowym, bo na takie juz wykonczone musielibysmy czekac dluzej, a ja chce miec to wreszcie za soba. Wspanialy twierdzi, ze po wizycie Spt sam wykonczy czyli czyms tam zapaprze to surowe drzewo. Narazie pieknie pachnie:))
Poniewaz akurat w naszym przypadku to lozko musi stac jednym bokiem pod sciana, wiec szafka i 4 szuflady pod spodem sa glebokosci tylko do polowy szerokosci lozka. Przy modelu wolnostojacym mozna miec szuflady i szafki po obu bokach lozka.

48 comments:

  1. Nie wiem o co chodzi z tym łóżkiem i kolorem ale to jest model przy którym IKEA wysiada.
    I te szufladki.
    Jezu dziękuję ci, i miej w swojej opiece "dizajnerów" i im podobnych, konstruktorów.
    amen

    ReplyDelete
  2. A gdzie się pościel mieści? BO łóżko niezłe!

    ReplyDelete
  3. Bareya--> W sumie to chodzi tylko o to, ze w tym pokoju mam ciemne meble, ale sama nie wiem, czy to lozko chce miec az tak ciemne jak regaly, czy moze jednak troche jasniejsze. Tak czy inaczej na wykonczone w sensie koloru musielbysmy czekac tydzien dluzej. A ja mam juz dosc:)) Tez mi sie podobaja te szuflady i szafka, doskonale miejsce na przechowywanie poscieli.
    Jak juz pewnie czytales lubie meble z IKEA, ale z wyjatkiem lozek. Jakos nie sa w moim typie;) chociaz slyszalam, ze solidne.

    ReplyDelete
  4. Zgago--> Nasze tutejsze lozka maja posciel na wierzchu, czyli sa poscielone. Poniewaz to jest w pokoju goscinnym i nikt nie bedzie na nim spal caly czas, to mam juz zakupiona taka narzute i tak bedzie "ubrane":))

    ReplyDelete
  5. Dodam tylko, ze zrobilam to zdjecie zanim fachowcy od skladania zdazyli odjechac:))) wiec lozko jest gole.

    ReplyDelete
  6. Bardzo przyjemnie wygląda takie łóżko i dobry pomysł z szufladami, wszystkie pościelowe rzeczy można pomieścić! :)

    ReplyDelete
  7. Ja tylko pragnę zauważyć - tak trochę nie na temat - że gość będzie wstawał lewą nogą :-)))))

    ReplyDelete
  8. Witaj, podoba mi sie, fajne te schowki na rzeczy rozne. Lozka z Ikei wcale nie sa solidne, przynajmniej te, ktore sa w naszych sklepach pod ich egida.

    ReplyDelete
  9. Bardzo praktyczny patent. Ja nie widzę sraczkowatego kanarkowego tylko beżyk :D

    ReplyDelete
  10. jeszcze fajniejsze niż moje!!!

    ReplyDelete
  11. a ja tak ieśmiało dodam, ze mi się kolor na ścianie podoba...
    sraczkowo- tabaczkowy mówisz?:)

    ReplyDelete
  12. mmmm, jak ja uwielbiam zapach takiego nowego drewna! :)

    ReplyDelete
  13. Wracając do Twojej porzedniej notki,..ja też rzadko kiedy oglądam drugi raz te same kasety rodzinne (zresztą nie lubię nawet ich oglądać ,a szczególnie tych na którch jestem ja)...człowiek nie aktor:);)-wolę zdięcia(te wywołane)
    A teraz nawet zdięcia są w telefonie,komputerze na dyskietce itp., a oglądac nie ma co...to tak jakby ich wogóle nie było .W kazdej chwili można je nieodwracalnie stracić.
    Pozdrawiam Ula.

    ReplyDelete
  14. Wygląda na bardzo wygodne :)). Mogę się wprosić? :D
    Świetne rozwiązanie z tymi szufladkami i szafką. Ja w ramie łóżka schowków nie mam, więc pościel na wierzchu - no ale to wyrko w sypialni, więc jest ok. Zresztą zaścielone tylko od wielkiego dzwona :).

    ReplyDelete
  15. jakoś gość da radę pamiętać o nodze bo już notuje światłą uwagę Lorenzy ! ;)

    (normalnie czuję się jak oficjalna delegacja co się na nią maluje i meble zmienia ! ;)

    ale dobrze, dobrze - bo jak wulkan wybuchnie - to zostanę na dłużej ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  16. o jezu.

    ODPUKAĆ!

    o jezu!

    ;))))))

    (że moje dziecko mam na myśli! jak tu wracać z tej Ameryki nie samolotem ? ktoś ma patent ??? ;)

    ReplyDelete
  17. Iw--> Wlasnie ze wzgledu na te schowki zdecydowalismy sie je zamowic, bo mnie ciagle malo szaf i szafek:)

    ReplyDelete
  18. Lorenzo--> Faktycznie!!!!!!!!!!! O tym nie pomyslalam, bo ja jakos malo przesadna jestem;) Ale wiesz, Wspanialy cale zycie wstaje lewa noga i zobacz jaki szczesliwy chlopak:))))))

    ReplyDelete
  19. Anabell--> Ja tylko napisalam tak o lozkach z IKEA bo tak slyszalam, ale sama nie mam, wiec nie wiem. Akurat lozka z IKEA nie bardzo do mnie przemawiaja, w przeciwienstwie do innych mebli.

    ReplyDelete
  20. Magento--> Ten kolor jest jakis dziwny;) To akurat zdjecie bylo zrobione przy zaslonietych zaluzjach i w pochmurny dzien. W sloncu jest zielonkawo-kanarkowy.
    Nawet mi sie Potomek narazil, bo sie chcialam pochwalic jak pomalowane, a on wszedl i powiedzial "zielono" Wspanialy padl ze smiechu, a mnie szlag trafil, bo przecie mialo byc blado zolto:))))

    ReplyDelete
  21. DS--> Trudno oceniac ze zdjecia, ale Twoje mam wrazenie jest troche nizsze, szerokosc raczej ta sama, bo to jest najmniejsze z lozek dwuosobowych, wiec wymiarowe. Twoje ma za to szuflady po obu stronach, bo jest zrobione na wolnostojace. Ale od razu pisalam u Ciebie, ze my zamowilismy bardzo podobne:))))

    ReplyDelete
  22. Kas--> Zrobie kiedys zdjecia w sloneczny dzien, przy odslonietych zaluzjach, to zobaczysz, ze to zupelnie inaczej wyglada;)

    ReplyDelete
  23. Dizejko--> Ja tez lubie zapach swiezego drewna i swiezej skory:))) Pamietam jak byly dawno temu modne w Polsce boazerie. Bosze, jak to pieknie pachnialo;))

    ReplyDelete
  24. Ula--> Pocieszylas mnie, dlatego sobie lba nie urywam, chociaz Potomkowi sie jeszcze nie przyznalam;/

    ReplyDelete
  25. Athena--> U nas tez lozka sluza tylko do spania i stoja w sypialniach:) Wiec powinny byc zascielone i uslane ozdobnymi poduszkami na dzien;//
    Moje osobiste lozko tez jest bardzo rzadko zascielone:P Nawet Wspanialy kiedys mnie zapytal czy na czas wizyty Spt bede scielic lozko w sypialni.
    A ja na to, "przeciez Spt to nie sanepid" :)))) Nie chce mi sie i tyle.

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne - ja tez chce takie :) Szafek i szufladek nigdy mi malo :)

    ReplyDelete
  27. Spt--> Nie kracz z tym wulkanem, ale jak by nie daj buk cos sie stalo, to damy rade. Przeciez mozna wrocic jakos dookola, na poludnie Europy a potem innymi srodkami lokomocji. A narazie to mysl pozytywnie:))) Za 3 tygodnie juz bedziesz leciec!!!!! My sie cieszymy i liczymy dni:))))
    A malowanie i przemeblowanie bylo bardzo potrzebne:)))

    ReplyDelete
  28. Kasiu--> Mnie tez szafek i szufladek zawsze brakuje:)))

    ReplyDelete
  29. ja tam też nie chowam pościeli, przykrywam narzutą i już:) to moja sypialnia o! I łóżko mam z ikea, typowe http://www.cyberweaver.com/For-Sale/Aspelund/Aspelund-1.jpg

    ReplyDelete
  30. Ade--> Ja mysle, ze pomysl chowania poscieli to glownie pochodzi z czasow kiedy uzywalo sie skladane kanapy do spania (amerykanki), ktore w dzien sluzyly do siedzenia.
    Jak jestem tutaj 25 lat tak nigdy nie widzialam, zeby ktos chowal posciel z lozka. No bo jak schowam, to co? lozko stoi z golym materacem, tak jak na zdjeciu powyzej??

    ReplyDelete
  31. Kiedy wspominałam pod którąś notką swoje meble i rzeczy z IKEA, zapomniałam przecież o sosnowym 1-osobowym łóżeczku, które wreszcie mam zamiast dawnych tapczanów i tzw.wersalek. I nie ma już problemu z chowaniem pościeli, bo to bardzo uciążliwe. Ale to łóżko-szafka na zdjęciu jest naprawdę bardzo pomysłowe i praktyczne, i aż dziwne, że jednak nie made in IKEA, bo bardzo w tym stylu, tak na oko...A na takim materacu to nawet księżniczka nie ma prawa odczuć jakiegoś ziarna, gdyby przypadkiem gdieś tam pod spód wlazło,więc życzę dobrego spanka gościom u Stardust
    :))) . A to ja Kwoka niezalogowana ! :))

    ReplyDelete
  32. Kwoko--> Mielismy w tym pokoju troche wieksze lozko, ale poniewaz nikt tam nie "mieszka" przekonalam Wspanialego zeby sie tego grata pozbyc, bo pokoj wcale nie jest duzy wiec takie wielkie loze wyglada w tym makabrycznie. I przegladalismy rozne wersje, nawet myslalam o mniejszym lozku (jendoosobowym) spod ktorego wyciaga sie nastepne tego samego rozmiaru, na wypadek gdyby gosci bylo dwoje i nie chca spac razem. Ale jak Wspanialy znalazl te firme, ktora robi meble na zamowienie, to sie zakochalam w tych schowkach. W sumie to lozko jest niewiele wezsze do tego, na ktorym my spimy, wiec od biedy moze pomiescic dwie osoby, a jedna bedzie miala naprawde wygodnie. Spt bedzie pierwszym gosciem, mam nadzieje, ze bedzie zadowolona.

    ReplyDelete
  33. Jesli to lozko ma 120 cm szerokosci (na moje oko ma), to zapewniam, ze da sie na nim spac w dwie osoby... Byleby te osoby sie lubily ;-)

    A takie szufladeczki i szafeczki pod to genialny wynalazek - ile mozna wlozyc i nie miec na widoku. Az sie rozmarzylam... Tu jakos nie widzialam jeszcze takich sprytnych rozwiazan (choc cos mi swita, ze w lozkach dziecinnych sa?), raczej kupuje sie - w Ikei a jakze ;-)) - takie plastikowe skrzynie na kolkach odpowiedniej wielkosci i wsuwa pod lozko. Ale to zupelnie nie to samo...

    ReplyDelete
  34. Mario Agdaleno--> Az poszlam i zmierzylam:) Ma dokladnie 132 cm szerokosci. My na takim spimy jak przebywamy z wizyta u Tatka i jest nam calkiem wygodnie. No ale my sie troche tez lubimy:))))
    Masz racje, lozka z szufladami mozna kupic w IKEA dla dzieci i sa fajne, mnie sie bardzo podobaja te kolorowe szuflady. Ale dla doroslych nie widzialam.

    ReplyDelete
  35. Stardyst, pomysł z chowaniem posciel i składanych kanap to peerlowski wymysł, bo przecież mieszkania były takie jak łupinka od orzecha! Musiałaś brać i nie ma zmiłuj! Dziś każdy ma swój pokój a i tak narzekam, ze jednak jeszcze jeden by sie przydał;)
    No, ale ja nie mam tak jak Ty 150 m2, raczej połowę i jest nas w tej chwili 3 i pół osoby + kot i pies:D
    Pół osoby ma też łóżko z ikea - takie rosnące:D

    ReplyDelete
  36. Oooo, 132 cm? No tak, ja wyszlam z zalozenia ze standardy miar sa takie same wszedzie, a nawet ze wszedzie sa standardy miar :-O Tu sa lozka 90, 105, 120, 140, itd co 20 cm szerokosci, dlugosc 200 (pi razy drzwi w sumie). No ale Szwecja to kraj standardyzowania czego sie da :-) Wiec jak AZ 132 cm - to nie ma o czym mowic, LUKSUS i tyle. Nawet sie specjalnie lubic nie trzeba (choc to jednak pomaga) ;-D

    ReplyDelete
  37. Satrdust, nie chcę się czepiać, ale to to chyba w życiu kanarka nie widziałaś :-) Przypadłość, co dopada znienacka też Cię najwyraźniej omijała długo i wytrwale. Toteż nie masz rozeznania kolorystycznego i czepiasz się tej pięknej limonki :-0

    ReplyDelete
  38. byle wygodne, ale może jednak jak gościnne powinno być takie sobie?

    ReplyDelete
  39. Ade--> Ale te pol czlowieka jest najwazniejsze:))) Wiem polskie mieszkania w tamtych czasach byly malutkie i pokoje musialy sluzyc i w dzien i w nocy.

    ReplyDelete
  40. Mario Agdaleno--> Pamietaj, ze Amerykanie gabarytowo przekraczaja standard:))) Wiec wszystko musi byc wieksze:))

    ReplyDelete
  41. Eumenido--> Kanarka nie pamietam, ale widzialam biale myszki:)))) A Wspanialy mowi ze jestem "full of shit, for lifetime" czyli zgadza sie z tym co napisalas:))

    ReplyDelete
  42. Margo--> Mnie tak rzadko odwiedzaja goscie pozostajacy na noc, ze niech maja wygodnie;)

    ReplyDelete
  43. o, tam miejsca na dwoje jest, plus pies:)

    ReplyDelete
  44. Cześć! Zapraszam do wypełnienia ankiety. Wyniki pomogą przeprowadzić mi prace badawczą nt. blogów. Wyniki zostaną wykorzystane tylko w zbiorczych zestawieniach statystycznych. Ankieta Jest anonimowa. Czas wypełnienia ok 5 minut. *(W sytuacji kiedy posiadasz więcej niż jednego bloga wybierz jeden dowolny. Odpowiedzi proszę udzielać odnośnie aktualnego bloga.) Dzięki!
    http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/14633/

    ReplyDelete
  45. Beato--> Znaczy, jeszcze psa musze kupic? :))

    ReplyDelete
  46. Koniecznie:) Stardust, chłop sie odczepi, będzie psine głaskac:)

    ReplyDelete
  47. Beata--> Moze to i dobry pomysl, musze rozpatrzyc;))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...