Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, June 10, 2010

I jeszcze jeden..

.. i jeszcze raz...
Czyli kolejna swieczka na tort.
Bzdura, tortu nie bedzie, bo ciagle sie pozbywam wagi, co mi ostatnio jakos odwrotnym tangiem poszlo, czyli krok do przodu, dwa do tylu. Ale co tam, niech zywi nie traca nadzei:))
Tak wiec dokladam kolejna swieczke na mentalnym torcie i ciesze sie z niej tak jak ze wszystkich poprzednich, bo to ciagle swieczka, a nie gromnica:))))))))))))))))))
No to SIUP na nastepny rok:)))

56 comments:

  1. WSZEGO DOBREGO... ŚWIECZEK TYSIĄCA ANI JEDNEJ GROMNICY:) cieszę się, że mogę Ci życzyć po raz pierwszy:) bo nie zamierzam przestać obserwować tego co piszesz:) A I ŻYCZĘ WIĘCEJ PISANIA tak apropo:)

    ReplyDelete
  2. o jej !
    wszystkiego dobrego.
    kolejnych lat w zdrowiu i z uśmiechem.;)

    ReplyDelete
  3. ...stooo lat, stooo lat, sto lat niech żyyyyje nam!
    Najlepszego! I dużo radości! :)))

    ReplyDelete
  4. Star 100 lat!!!! Wiecznego optymizmu i jak zwykle kosmicznej dawki humoru ;))

    ReplyDelete
  5. I dołączam się do chórku--stoooo lat, stooo lat!
    A może i dwieście?Niech ma ;-))) wszystkiego najjjj ;-*

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego urodzinowego! Dużo zdrowia i ciągłej radości z życia!
    Czytam Cię namiętnie od dawna i jestem ogromna fanką Twojego poczucia humoru. Podlinkowałam Cię u siebie (http://niemnieszukasz.blox.pl), bo każdy Twój wpis daje mi wiele radości i poprawia nastrój na cały dzień. Dziękuję!

    ReplyDelete
  7. A wiec, moja kochana Stardust, wiecznej milosci i pogody ducha i bys sie z uplywem lat nie zmieniala, ani psychicznie, ani fizycznie.Tak trzymaj.A tort mozesz zrobic dietetyczny, z płatków owsianych:)))) Calusy urodzinowe zasylam.

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego najlepszego!!! Przedewszystkim zdrowia i pogody ducha, samych sympatycznych ludzi na drodze i spełnienia marzeń:))
    Sto lat!!!!:)

    ReplyDelete
  9. Oto jest prawdziwa siła charakteru: odmówić sobie rozkoszy podniebienia we własne Urodziny... Ja tak nie potrafię i dlatego... hmmm... jest, jak jest. :)

    Szanowna Jubilatko! Z niesłabnącym zainteresowaniem podczytuję sobie Twoje pasjonujące wpisy od jakiegoś czasu, ale jakoś dotychczas nie miałam śmiałości zagadać do Ciebie (no, jakoś tak już mam...) Tym bardziej cieszę się, że oto dziś trafia mi się dobra okazja. :) Życzę Ci spełnienia marzeń oraz sukcesów we wszelkich zamierzeniach i przedsięwzięciach. I niech sukcesy na każdym polu wzmacniają radość życia, która bije od Twoich wpisów i zapuszcza korzenie w sercach czytaczy. Tak bowiem piszą ludzie spełnieni, a to w dzisiejszych czasach towar deficytowy.
    Co najmniej stu lat w dobrym zdrowiu i nastroju Ci życzę! I pozdrawiam serdecznie.
    :)))

    ReplyDelete
  10. I ja się nie wyłamię, tylko przyłączę do życzeń :-)
    Życzę Ci wielu, wielu lat szczęścia, spokoju i niezmiennej pogody ducha :-))

    ReplyDelete
  11. Oooooooooo :) oby Cię optymizm i zdroworozsądkowe spojrzenie na świat nie opuściło :) uśmiechu! Emocji! Radości z życia, bo czerpać potrafisz :)
    Spełnienia marzeń Twoich i tylko Twoich :)
    Całus!!

    ReplyDelete
  12. No to wszystkiego naj naj lepszego i jeszcze drugie tyle śweczek na tym torcie:)))
    Dla Ciebie cała szklarnia kwiatów(frezji).
    Pozdrawiam serdecznie Ula.

    ReplyDelete
  13. Star - wszystkiego najlepszego i kufereczek stóweczek :)

    ReplyDelete
  14. Star, sto lat!!! i jak najwiecej radosci w zyciu - oby bylo jak ten dobry wujek co zawsze z kieszeni cos fajnego wyciagnie :-)

    ReplyDelete
  15. Wszystkiego najlepszego, Star. Szczęścia, zdrowia, optymizmu i pieniędzy - a resztę sobie już jakoś załatwisz :-)))

    ReplyDelete
  16. Stardust -Wszystkiego Naj Naj Naj - I wiele uśmiechu:) Zaglądam i czytam nieustannie, zdjęcia oglądam ale z odpisywaniem u mnie krucho. :)Pozdrawiam serdecznie i do świeczki dorzucam garść piękny stokrotek z ogródka!

    ReplyDelete
  17. ... I jeszcze jeden... i jeszcze raz - 100 lat, 100 lat niech zzyje nam ....
    Zycze:
    Zdrowka - bo to najwazniejsze, Szczescia - bo bardzo potrzebne w zyciu, no i wiecej pieniazkow - bo bez nich niestety nie da sie zyc.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  18. no i ja teeeeeżżżż!v ja chcialam niespodzianke zrobić - być PIERWSZA - a tu gucio - notka poszła - a ja komentować tylko z pracy mogę ;((( mejla wysłałam - NIE DOCHODZĄ ?

    no w ogóle stu lat dokładnie w tym wydaniu jakie poznałam - bo jest najlepsze z mozliwych ! :************************

    ReplyDelete
  19. ciacha odmówić sobie w urodziny - ot to jest hart ducha i ciała. Moje ciało by się na ducha wydarło, że sam by mi ciacho przyniósł. Ten znaczy.


    Sto lat, sto lat!! Najlepszego, najpiękniejszego, najfajnieszego!!!!
    Bądź zdrowa i niech Cię humor nie opuszcza :)

    ReplyDelete
  20. Stardust, zdrowia szczescia pomyslnosci. Zeby Wspaniały dalej był wspaniałym, żebyś miała duuużo klientek, żeby interes sie kręcił. Niech kwiatki na tarasie wam ślicznie kwitną. Żebyś nie miała zadnych kolejnych biopsji żadnych pieprzyków, bo cieżko to znosisz ;)))
    I przedewszystkim. Star - tej pogody ducha, i tej wewnerzenj zywiolowosci. Wiesz ze jak zaczynalam czytac tego bloga to myslalam ze to pisze ktos w miare w moim wieku? A tu potem przejrzalam archiwum i fotke i szok ;) Ale czy to wazne? Nie, bo zadomowilam sie tu na dobre :)))

    ReplyDelete
  21. Kochany Gwiezdny Pylku, zycze Ci zebys byla szczesliwa. Zawsze i wszedzie! Zebys spelniala marzenia drobnymi kroczkami i prula do przodu z usmiechem na ustach. Zebys zdrowa byla. Ty i Twoi bliscy.

    a dla siebie, taka prywata, zebys pisala. do konca swiata i jeden dzien dluzej :) i zebym kiedys, jak Spt, mogla Cie poznac osobiscie!

    buziaki kochana :*

    ReplyDelete
  22. Wszystkiego najlepszego Star! Dużo zdrówka i żeby Ci nigdy nie zabrakło tej energii, siły i radości, która aż uszami Ci wyłazi i którą tak zarażasz swoich czytelników :)

    ReplyDelete
  23. Serdeczne uściski :)
    świeczka a nie gromnica brzmi cudnie i podnosi na duchu, haha:D

    ReplyDelete
  24. Wszystkiego najlepszego ciotulindo :)))
    Buziaki :******
    Baśka C. kiedyś S. :))

    ReplyDelete
  25. Wszystkiego naj! To Ty też bliźniak :).

    ReplyDelete
  26. STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE NAM STARDUST!!!
    Zaśpiewałabym Ci, ale musisz to sobie równie mentalnie wyobrazić jak tego torta!!! :))
    Wszystkiego, co najlepsze! :)

    ReplyDelete
  27. no moj Boze! Stardust, coby takich jak Ty na kopy i do setki w zdrowiu trzymalo!!! usciski

    ReplyDelete
  28. Wszystkiego naj...Zdrówka, kasy i pogody ducha.Tak trzymaj bo pozytwną energią i mnie zarazasz. Dziękuję.

    ReplyDelete
  29. O jesuuuuu to ja tak wszystkim hurtem podziekuje, bo strasznie mi sie na serduchu cieplo zrobilo, ze tyle komciow posiadam i nawet mnie moja siostrzenica zaskoknela:))) i kilka nowych ludkow sie odezwalo, to niech sie juz te ludki odzywajaom skoro sie przelamaly pierwsze lody:)))!!!!!!!! A to wszystko mniodzio na moje serce o jak sie ciesze:))))

    ReplyDelete
  30. Ha, ha, widzę, że z tą pasją kolekcjonerską rozszalałaś się na dobre i ciągle Ci mało!
    Samych dobrych dni, kochana!

    ReplyDelete
  31. to JUUUUUUUUUUUUUUŻ? ojej, a ja taka nieuczesana ;) wszystkiego dobrego, star, i ja naprawdę nie wiem czego Ci życzyć - ale na pewno fajnych gości, bo wizyta spt wyraźnie dobrze Ci zrobiła ;) i kontynuowania bloga jeszcze przez 100 lat!

    ReplyDelete
  32. Wszystkiego najlepszego, Star :) Żeby nie zbrakło Ci tej pogody ducha , zdrowego rozsądku i humoru, o miłości Wspaniałego, Potomka i wiernych czytelników nie wspomnę :)

    ReplyDelete
  33. No to ja Ci życzę WSZYSTKIEGO;-))))

    ReplyDelete
  34. Z serca płyną te życzenia: w datę Twego urodzenia zdrowia, szczęścia, pomyślności, sto lat życia, moc radości! Zdrowie wiecznie niech Ci służy, uśmiech stale miej na twarzy, niech się spełni o czym marzysz.:)

    Tez jestem "nowa" ale juz od paru dni/nie wiem ile, bo stracilam rachube/ czytam Ciebie z zapartym tchem od rana do nocy....I najbardziej mnie rozbawilo jak pisalas o "Owczesnym" jak wstaje rano jak skowronek.To tak jak moj....Gratuluje poczucia humoru i Trzymaj tak dalej.....Bede zagladac.....ba, bede siedziala caly czas na Twoim blogu az wszystko przeczytam....Pozdrowienia z Indiany

    ReplyDelete
  35. 100 lat!!!
    Happy B-Day!!!
    Joyeux Anniversaire!!!
    Feliz Cumpleaños!!!
    Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!!!!
    bil hoozho bi'dizhchi-neeji' 'aneilkaah!!!
    (to ostatnie ma być niby po indiańsku ;O)

    generalnie Stardust to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :O)

    ReplyDelete
  36. Sto lat. Aby poczucie humoru i wesołe spojrzenie na świat nigdy Cię nie opuszczały a Wspaniały był z dnia na dzień jeszcze wspanialszy :)

    ReplyDelete
  37. Stardust - wszystkiego najnajnaj :-)))

    Wszystko już dziewczyny napisały :-)

    ReplyDelete
  38. wszystkiego dobrego,aby to o czym marzysz szybko się spełniło, a to czego pragniesz aby twoje było!!!100-lat,moja ulubiona blogopisarko!wychylę dziś kielicha za twoje zdrowie;)) ewa z podk.

    ReplyDelete
  39. ho, ho, jak ten czas płynie, toż to dopiero co życzyłam Tobie stolat i znowu mam to robić? nie wierzę, cos przyspieszyłaś...

    ReplyDelete
  40. Beata--> Ja tez nie wierze:)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  41. Nie będę się powtarzać - dobrze Ci życzę :-)))
    Ewa - podglądająca od 3 dni (w tym czasie przeczytałam WSZYSTKO i ledwie na oczy widzę) i będę podglądać do ostatniego tchu

    ReplyDelete
  42. ojej to i ja sie przylacze w tak uroczystym dniu !!!!Tez pozwalam sobie zagladac tutaj i szczerze powiem parafrazujac slowa piosenki ,"jestes lekiem na cale zlo " ..jak dobrze ze istnieja tacy ludzie jak Ty !!!!!! Rozbawiasz mnie nieraz do lez ,nieraz zmuszasz do refleksji nad soba nad zyciem w ogole ,podziwiam Twoja sile wewnetrzna a przede wszystkim cudowne poczucie humoru , tez bym tak chciala i musze przyznac ze takie podejscie jak Twoje bardzo pomaga ,ucze sie od Ciebie !!Ewa z NJ

    ReplyDelete
  43. Bliźniaczko! Najlepszego!

    ReplyDelete
  44. wielu wielu jeszcze świeczek na torcie, bo świat ze Stardust jest o wiele pogodniejszym miejscem :)

    ReplyDelete
  45. To ja jeszcze raz wszystkim bardzo serdecznie dziekuje za zyczenia. Szczegolnie mnie cieszy, ze odezwalo sie kilka nowych osob:)) To zawsze wielka radosc dla piszacych:))

    ReplyDelete
  46. Wybacz... przegapiłam Twoje urodzinki:)

    Tego czego sobie życzysz więc:)

    ReplyDelete
  47. Ja spóźniona, w wyniku problemów technicznych życzę jeszcze więcej tego co napisali inni pozdrawiam cieplutko
    Berni

    ReplyDelete
  48. STO LAT, STO LAT akuku elo Toruń

    ReplyDelete
  49. Przez moje chwilowe zaniedbanie blogowe, zupełnie zapomniałam ...
    Kochany bliźniaczku, Stardust moja ulubiona ...
    Życzę ci może nie stu, ale tylu lat ile byś chciała, na pewno wspaniałych ze Wspaniałym ...
    Przede wszystkim, życzę ci zdrowia, radości i ogromu miłości dookoła ... no i czego jeszcze sobie chcesz :)

    Z buziakami, przytulam radośnie

    ReplyDelete
  50. Spóźnione, ale serdeczne wszystkiego najlepszego, Stardust!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...