Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, July 12, 2010

Krzyz panski z krzyzem

Patrze i oczom wlasnym nie wierze ilez mozna debatowac na temat krzyza. Tak, tak chodzi mi o ten na Placu Prezydenckim. A w ogole to czy ktos wie, kto ten krzyz tam przytargal? bo kiedy to sie domyslam.
Kryste, w XXI wieku, w srodku Europy wszyscy teraz beda obchodzic ten krzyz jak zgnile jajo:) Krzyz zamiast byc symbolem pojednania i wiary stal sie symbolem podjudzania i wojny politycznej.
A ja se tak mysle, ze jakbym byla nowa Pierwsza Dama, to bym na tym krzyzu wywiesila pranie.
Nareszcie by sie przydal na cos pozytecznego, wielkoscia przypomina krzyze KKKlanu, to troche prania by sie zmiescilo.

I jeszcze artykul z Wirtualnej Polski o takim tytule:

"Radio Maryja owocem odzyskanej przez Polaków wolności", na tytule sie jednak nie konczy, caly artykul zjezyl mi wlos na glowie (moglo byc gorzej, ale na szczescie nie posiadam wiecej owlosionych czesci ciala).
I tak se mysle, moze lepszym wyjsciem z sytuacji bylaby niewola?
Zreszta tak czy inczej to przeciez zniewolenie, tyle ze pod egida KK.. no ale chyba o to wlasnie chodzi.

A dla poprawy humrou dostalam taka fotke od czytelniczki:
Fotka ma tytul "lustro" i bardzo mi sie podoba:))


67 comments:

  1. "jakbym byla nowa Pierwsza Dama, to bym na tym krzyzu wywiesila pranie.
    Nareszcie by sie przydal na cos pozytecznego, wielkoscia przypomina krzyze KKKlanu, to troche prania by sie zmiescilo"

    ...

    ReplyDelete
  2. E, fajnie jest. Z tym, że ja bym tam jeszcze ustawiła gwiazdę Dawida, Półksiężyc i replikę Stonehange.
    Jarek na kocie - cudny :D

    ReplyDelete
  3. właściwie nalezało się tego spodziewać po przegranej, poza tym to juz kampania wyborcza:)

    ReplyDelete
  4. Daj spokój. Wyremontowano całą nawierzchnie Krakowskiego Przedmieścia, deptak, równe chodniki... przyszło wiadomo co i miesiąc później nie dało się przejść tamtedy i chyba do tej pory nie uprzątnieto całego wosku i plastiku który się wylał ze zniczy. Pałac Prezydencki stał się ostoją wycieczek na lekcji religii - hahaha nie aby podyskutowac o administracji publicznej a właśnie oddać hołd. Stoją te znicze, psują chodnik (no wybaczcie ale serio teren tam został doszczetnie tym zniszczony, butami się tam lepie a potem idąc dalej czuje jak przyklejam się do już czystego podłoża), kwiaty, i jakoś tak... Słusznie chce Bronek to wziąc i przestawić, niechby do tej świątyni opatrzności (poniekąd uważam, że nawet dobrze się stało że ją wybudowali z takim rozmachem - można tam nawrzucać wszystko co nalezy do KK) i przestać wiązać kościół z państwem w kocu..niby krzyż takim symbolem pojednania a jak przychodzi co do czego to znicze da się wywalić, kwiatki też a problemem jest drewniany słup. bo się kojarzy religijnie, a kto w PL zadże z religią ten zostanie wypędzony. ahhh...

    ReplyDelete
  5. Daj spokój, sezon ogórkowy w mediach uważam za rozpoczęty :) Zrobię sobie coś zimnego do picia i idę na balkon bo tam chłodniej jak w chałupie. Poczytam co tam nowego wymyślili, albo i nie. Upał sakramencki, żar leje się z nieba dobrze, że mam wolne :D

    Lustro cudne ;)

    ReplyDelete
  6. krzyż przyniesli harcerze, a teraz umywaja ręce. niech sobie go zabieraja. normalnie Bozia patrzy i nie grzmi!!!!

    ja to w ogole nie wiem po co debatowac nad tym krzyzem. gorszy od tego artykulu to widzialam "obrazek" jak Jarus szedl chyba w sobote z wiencem pod krzyz.... no rece opadaja. niech sobie kurna na wawel pojedzie i manifestacje z wiencami urzadza.

    żal mi w sumie tego jego kota.... jak on musi z takim na co dzień mieszkać...

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście, krzyż postawili harcerze.
    Któryś z polityków (chyba Schetyna) słusznie powiedział, że Pałac Prezydencki to miejsce sprawowania władzy. Polska jest dumna z faktu, że w obliczu tragedii umiała utrzymać ciągłość państwową i funkcjonowanie niczym nie zakłócone. Teraz należy znaleźć najlepsze miejsce do przeniesienia krzyża. Takie, gdzie każdy Polak, swobodnie będzie mógł oddać hołd ofiarom katastrofy.
    Podobne jaja sobie robią posłowie PiS w Sejmie. Nie mają gdzie usiąść posłowie, którzy weszli do Sejmu po katastrofie, uzupełniając skład. Na fotelach po tragicznie zmarłych leżą kwiaty i fotografie. Oczywiście tylko na fotelach PiS-u

    ReplyDelete
  8. Magenta--> Ja tez bym tak zrobila, bo jak wszyscy to wszyscy, babcia tez;)))

    ReplyDelete
  9. Beata--> No to moze niech ojciec dyrektor startuje na prezydenta. Pewnie mailby szanse na 40% glosow z milosci i 50% ze strachu:)

    ReplyDelete
  10. Nivejko--> Polityka tematow zastepczych, tez jest mi znana:)) oglupiajaca, ale tylko podatnych na oglupianie na szczescie.

    ReplyDelete
  11. Ucieczko--> Wlasnie rozdzielnosc panstwa od kosciola, to jest to, ale czy naprawde mozliwe? obawiam sie, ze nie. Mam tutaj w roznych innych stanach roznych oszolomow religijnych, ale nikomu, NIKOMU nie przyszloby do glowy grac symbolami wlasnej wiary.

    ReplyDelete
  12. Anovi--> Lustro cudne, mnie sie tez bardzo podoba;) A upalow wspolczuje.

    ReplyDelete
  13. Dla mnie to całe zamieszanie wokół krzyża jest chore i żenujące. Krzyż należy przenieść w bardziej odpowiednie miejsce i tyle. To pałac prezydencki a nie sanktuarium. Państwo mamy (ponoć) świeckie a nie wyznaniowe - więc sprawa jest prosta.
    Jeszcze trochę i moherki rozpętają świętą wojnę domową. Wrrrrrr....

    ReplyDelete
  14. Evek--> Jarus planowal, ze kraj zostanie w "rekach rodziny" panieka juz mieszkala w Palacu, zwarta i gotowa, a tu taki psikus:) No to Jarus teraz rozprzestrzeni zalobe na caly kraj i co miesiac jest "miesiecznica", co sobote moznaby obchodzic "tygodnice", mozna tez codziennie rano tuz przed 9ta skladac wience, bo to przeciez "dziennica" katastrofy.

    Masz racje, mimo, ze nie jestem wielbicielka kotow to jednak tego kota mi szkoda.

    ReplyDelete
  15. Zante--> I to sie nazwya demokracja?
    Mam nadzieje, ze Bronek stanie na wysokosci zadania i zrobi porzadek z tymi oszolomami pisowskimi.
    Wspolczuje mu i jednoczesnie zycze nerwow ze stali.

    ReplyDelete
  16. Antares--> Zgadzam sie!! Wszelkie symbole wiary nie powinny byc narzucane nikomu!!

    ReplyDelete
  17. Wywieźli ciało na Wawel a teraz szukają miejsca na wieńce w Warszawie .Nie byłoby problemu, a wręcz byłoby ułatwieniem dla fanatyków gdyby sprowadzili ciało do Warszawy .

    ReplyDelete
  18. Wiesiu--> Jakby wszystko bylo w kupie, to nie byloby pretekstu do okupowania i tu i tam. A to sie musi rozprzestrzenic jak zaraza;)

    ReplyDelete
  19. Anon--> Ciesze sie, ze masz jasno, bo ja tez lubie jasno, chyba nawet moglabym powiedziec ze sie boje ciemnosci. W nocy to mam lampke nocna zapalona na wszelki wypadek zeby sie nie obudzic w ciemnosciach.

    ReplyDelete
  20. a niech jeżdżą z tym ciałem po kraju, to wszystkie rejony radioMaryjowców oblecą i przynajmniej zajęcie będą mieli!

    ReplyDelete
  21. Evek--> Ja tylko czekam na beatyfikacje;)) i troche sie dziwie, ze jeszcze nikt na to nie wpadl;)

    ReplyDelete
  22. Pytanie bylo za trudne. Rozumiem.
    ;)

    ReplyDelete
  23. Futrzak--> Tez mysle, ze ta fotka jest wyjatkowo udana:))

    ReplyDelete
  24. Anon--> To Ty jestes ciekawy nie ja, wiec jesli koniecznie chcesz miec odpowiedz na Twoje durne pytanie, to musisz tu albo przyjechac i sam zobaczyc, albo mozesz wynajac detektywa, ktory bedzie mnie mial na celowniku i zda Ci relacje.

    A poza tym bo bite me:))))))))))))))

    ReplyDelete
  25. Krzyż stanowczo winien być przeniesiony! BY nie stał się miejscem dla oszołomów!

    ReplyDelete
  26. Zgago--> Tylko kto to zrobi, jak widac wszyscy sie boja.

    ReplyDelete
  27. Tylko czekać aż się oszołomy do niego przykują łańcuchami i będą pilnować swojego "symbolu" dzień i noc...oesu...w jakim ja kraju żyję :D Dobrze, że przynajmniej mam poczucie humoru bo bym chyba umarła ze zgryzoty :D A tak mam szansę umrzeć ze śmiechu :)

    ReplyDelete
  28. Star to polski cyrki i małpy tez polskie, powód wojny nie ważne jaki byle był a teraz jeszcze przybiorą kirem Pałac Prezydencki i powinni koniecznie pomalować go na czarno i pierdolnąć szlaczek przez środek w kolorach flagi narodowej. I będzie git;P

    ReplyDelete
  29. Dziekuje, ale nie skorzystam z propozycji, zwlaszcza tej ostatniej, kwestia smaku;)

    A do instrukcji koniecznie dodaj punkt: wyrazanie pogladow sprzecznych z pogladami autorki jest zle widziane. Za to mile widziane jest potakiwanie.

    Baw sie dobrze:)

    ReplyDelete
  30. Kolejny temat zastępczy i tyle.Nie ma się czym ekscytowac. Nie ten to inny będzie. A za plecami Bronek Uzurpator wprowadza swoich do tv, podpisuje hurtem ustawy, które jeszcze nam maluczkim dadzą w dupę oraz przykrywają brak działań na wielu ważnych płaszczyznach. Zaraz pojadą na wakcje to będzie spokój.

    ReplyDelete
  31. Antares--> Odpowiednia dawka dobrego humoru to zdecydowanie najwartosciowsza cecha jaka mozna dostac w genach:))))

    ReplyDelete
  32. Anon--> Dziekuje za zyczenia, ale ja sie zawsze bawie cudownie. No uwielbiam sie bawic i jakos mi to calkiem dobrze idzie:))))

    ReplyDelete
  33. Kasiu--> Ale dlaczego "Bronek Uzurpator"? przeciez chyba byly wybory? i komisyjnie liczone glosy?

    ReplyDelete
  34. Pomysł z praniem doskonały. Wszak są bardziej odpowiednie miejsca dla krzyża, niż Plac Prezydencki.
    A fotka? mniodzio, normalnie;-)

    ReplyDelete
  35. Akularnico--> Wlasnie o to chodzi, ze krzyz tez powinien miec swoje miejsce, ale jak widac KK sie nie bardzo ma ochote w tej sprawie wypowiedziec.

    Tak samo wkurwiaja mnie kostiumy kapielowe nasladujace barwy flagi, glownie amerykanskiej, bo jakos reszta narodow ma wiecej szacunku do barw narodowych. No niestety, ale w/g mnie jesli ma sie szacunek do kraju to nie nosi sie flagi na dupie, tak samo jesli szanuje sie religie, czy wiare (niekoniecznie swoja wlasna) to tez nie pizga sie symbolami tej wiary gdzie popadnie.
    Krzyz mial racje bytu w czasie zaloby, no chyba ze ta zaloba (zgodnie z moimi zapowiedziami) bedzie juz trwac po wieki wiekow...

    ReplyDelete
  36. w takich chwilach ciesze ze jestem emigrantka. A opcjonalnie krzyz mozna oblec w sukienke, z tylu ogon doczepic i bedzie druga Syrenka.

    ReplyDelete
  37. Anon--> Emigracja jest pociecha, ale tylko tymczasowa, bo jednak czlowiek chcialby z duma mowic o swoich korzeniach i widziec jak kraj jego dziecinstwa sie rozwija i idzie do przodu.

    ReplyDelete
  38. Stardust: ja się nie dziwię, że KK nie chce się wypowiedzieć - kto normalny by zrezygnował z TAKIEJ reklamy swojej organizacji? :D

    ReplyDelete
  39. Antares--> Ja doskonale rozumiem, ze dla KK to ges co znosi zlote jaja. Nareszcie maja szanse do powrotu swietnosci z czasow sredniowiecza. Tylko czekac jak wprowadza obowiazkowe opodatkowanie na rzecz KK bez wzgledu na przynaleznosc do takowego. Jeszcze tylko stosow brakuje, szkoda gadac:((

    ReplyDelete
  40. Na szczęście jeszcze trochę normalnych zostało! Harcerze zadeklarowali przeniesienie! Oni postawili, oni zabiorą! Mądre dzieciaki!

    ReplyDelete
  41. Zgago--> Dzieki za dobra wiadomosc!!!!!!

    ReplyDelete
  42. to co sie teraz dzieje to zupełna M A S A K R A!!
    http://wiadomosci.onet.pl/2197331,11,kaczynski_przerywa_milczenie_to_wynik_waszej_zbrodniczej_polityki,item.html
    http://wiadomosci.onet.pl/2197340,11,cialo_prezydenta_w_blocie_odpowiedz_przedstawiciela_rzadu,item.html
    boję się ,mieszkam w chorym kraju:(

    ReplyDelete
  43. Martaanna--> Wlasnie dokladnie to samo czytalam. Ten czlowieczek jest nieobliczalny, ktos powinien go zamkanc w odosobnieniu.

    ReplyDelete
  44. tak, tak, Stardust, a wiesz Ty kobieto, dlaczego Ty tak wrednie o JWJ piszesz? już ONI tam wszystko o Tobie wiedzą, ten Twój wyjazd do Ameryki, moja droga, to spisek, zaplanowany spisek na godność Jarosława...wiele lat temu, ktoś ułozył taki misterny plan...:)

    ReplyDelete
  45. Beata--> Moja emigracja to najlepsze co mnie w zyciu spotkalo, ale mozesz sobie wyobrazic jaka bylam zdziwiona, jak w niedziele moj Potomek, ktory nie wykazuje wielkiego zaintersowania tym co sie dzieje w Polsce, przyszedl i od drzwi wola "dzieki Ci kobieto, zes mnie w pore z tego pierdolnietego kraju wywiozla" Najpierw nie wiedzialam o socho, ale mi wyjasnil, ze ogladal jakis program w tutejszej tv, gdzie wypowiadano sie na temat Polski w zwiazku z wyborami i po wyborach. Staralam sie przemilczec, na szczescie zaraz potem zjechaly dzieci Wspanialego i nie bylo czasu na polskie rozgowory.

    ReplyDelete
  46. a mnie to wszysztko co sie w PL wyprawia w taki stan oslupienia wprawia, ze czlowiek nie czuje jak mu sie rymuje:))

    no bo tak. czytam tylko o tym jak bardzo Jarkacz jest pierdolniety - gdzie otworze jakas polska strone i czytam wypowiedzi, to jeden wielki protest-song. A przeciez ten czlowiek ma poparcie prawie 50% glosujacego polskiego spoleczenstwa!!!
    eksjuzmi za moja emigrancja totalna abnegacje. po 20 latach zycia na "obczyznie" nic mi do tego co Polacy w ojczyznie postanawiaja. I to ich sprawa. Ale jakos czytajac - to co czytam - w polskich forums, gazetach itp - wszyscy sa tak antypisowi, antyjarkaczowi ze szok skad i gdzie ten jego elektorat???????????
    wszyscy chorem krzycza ze oblednego starca trzeba zamknac w domu psychiatrycznym. no i w porzadku, niech zamykaja. ale w takim razie razem z nim trzeba tez zamknac polowe polskiego spoleczenstwa - tych co na niego glosowali.

    no i ja pierdziele - tyle wariatow w jednym kraju???

    ps. w zadnym wypadku nie probuje bronic maniakalnego kaczora, tylko jestem tym wszystkim totalnie zdumiona.
    albo czytam nie te strony co trzeba;))

    ReplyDelete
  47. To już kampania. Są i nowe kwiatki.
    Koleś jest psychopatą.

    ReplyDelete
  48. O jezus faktycznie po prostu już nie mogę. Mam takie marzenie, żeby życie religijne wróciło do sfery duchowej, a sferę polityczną i ulicę zostawiło na sprawy polityczne i uliczne.

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  50. Aniu_2000--> Mysle, ze ten jakrowy elektorat to raczej nie korzysta z komputera, tylko czerpie wiadomosci glownie z radia co ma ryja i tv. Przerazajace jest ze to az tak duza grupa, pocieszajace, ze to raczej grupa wiekowa, ktora juz dlugo nie bedzie glosowac. Gorzej jesli ci ludzie w podobny sposob wychowuja swoje dzieci.

    ReplyDelete
  51. Szeherezado--> Czytam o tych nowych kwiatkach i przeraza mnie mysl, ze tak niewiele brakowalo a ten psychopata bylby prezydentem.

    ReplyDelete
  52. Shemanko--> Tak wlasnie powinno byc, wszystko w odpowiednim miejscu i czasie, byc moze doczekamy takich czasow:)

    ReplyDelete
  53. Jarek na kocie wierzchem jedzie:) Afera, afera, afera, nienawiść pod płaszczykiem miłości i szacunku. Na wschodzie bez zmian.

    ReplyDelete
  54. Pieprzniczko--> Nie mam pojecia czy dobrze mysle, ale obawiam sie o wybory parlamentarne. Wyobrazasz sobie tego kociego jezdzca w roli premiera?

    ReplyDelete
  55. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  56. Stardust - Twój syn mądry jest:)

    ReplyDelete
  57. Beata--> Nie ryzykowalabym tego "madry" tak w ciemno;) moze kiedys bede miala okazje pogadac na ten temat wiecej, ale musze byc przygotowana;)
    Trzeba tez wziac poprawke na to, ze z tej strony to wiele rzeczy inaczej wyglada. Chociaz to co sie dzieje teraz to naprawde przekracza bezpieczne normy paranoi.

    ReplyDelete
  58. Krzyż krzyżem, ale czybyś szanowna Dobrodziejko nie mogła ludzi wkurwieniem opatulać takimi zdjęciami z nagłówka? Bo jak nic to Twoja okolica.
    A krzyż? Toć to zwykły obosieczny młotek. Od tysięcy lat się nim ludzi w łeb bije jak jaką maczetą. Ja uniki ćwiczę i kurwami w ich stronę rzucam, cudzołożąc, kradnąc, bogów mając innych za kumpli, nie za długo śpiąc, pracując, nie czcąc niczego i nie pamiętając o dniach świętych cokolwiek to znaczy.
    Bóg to wszystko tak spierolił, że czasami siedzę sobie w domku i mówię. No przypierdol mi piorunkiem, daj mi do cholery wreszcie spokój. Nie każ mi cierpieć kolejne 40 lat.

    ReplyDelete
  59. Bareya--> Zdjecie z naglowka to okolica w odleglosci ok. 30-40 minut jazdy samochodem i bardzo mi sie tam podobuje, wiec dziekuje.
    A ten mlotek obosieczny tez mi sie podoba:))) Stosunek do wiary, reigii i bozkow roznych mamy widze bardzo podobny:)

    ReplyDelete
  60. dobrze, ze nie mamy prezydenta sterowanego przez radio

    ReplyDelete
  61. Dla mnie Bronek to zawsze już będzie Uzurpator. Okres od Smoleńska do Wyborów pozostawił niesmak.

    ReplyDelete
  62. o w morde stardust - tak dawno tu nie zagladalem, a dzis wlazlem i jak zobaczylem te fotke, to niewiele brakowalo, abym sie posikal z radosci.
    Donosze dodatkowo, ze moja ciotka z ulga oznajmila, jak to sie raduje wyborem Bronka, bo coz to by bylo jakby Pierwsza Dama srala do kuwety

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...