Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, July 10, 2010

Nie moglam sie oprzec

Czi te loczi mogom klamac??
No jak patrze na to pyszczycho to kazda zabawke bym mu oddala... ale niekoniecznie kraj;)

PeeS
Zdjecie tym razem nie z prywatnego albumu tylko z sieci;))

25 comments:

  1. Evek--> Popatrz a ja durna urzeczona tymi oczkami nawet nie dostrzeglam korony. Boziu, ona mu nawet spadla..:((
    Biedny, malutki...

    ReplyDelete
  2. Dzieki evek! - bo ja tez nie zauwazylam korony.
    On taki niewinny i taki bezbronny .... jak moje wnusiatka kiedy cos nabroja.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  3. Ta korona to esencja PiSu. Co zdjecia z jakiejs konferencji to wlasnie ktorys z nich zawsze ma korone nad glowa, takie to urocze... powrot do monarchii sie marzy. A dziecko Marty jak widzialam na jedym zdj to identyczne do wujka, co to sie ebdzie dzialo za 30 lat :D

    I zanalizowalam te twoje ostatnie notki i patrzac na ten trawnik..ah. u nas wlasnie fala upalow sie rozpoczela w polsce, 31st w cieniu, nawet nie chce wiedziec ile na sloncu w stolicy pomiedzy asfaltem a betonem wiezowcow. przestawiam zegar bilogiczny na spanie od 4 rano do 15 i w nocy bede funkcjonowac, a co ;) Wakacje rozpoczelam, ambitne siedzenie w domu bo brak kasy na wyjazdy, ale za to relaks nieziemski. jak ja kocham takie nicnierobienie ;)
    pozdr ;)

    ReplyDelete
  4. Jesteś niemożliwa! :)))Co wejdę na Twojego bloga to zrywam boki ze śmiechu. A jak tu żyć z takimi urwanymi? :))))

    ReplyDelete
  5. Stardust: Bezbłędne! :D
    A tak swoją drogą przy tych upałach to my wszyscy widzę tak samo ambitnie ;))). Nie chce się nawet palcem ruszyć hihi...

    ReplyDelete
  6. Czy on mógłby serce złamać? Chyba NIE!!!

    ReplyDelete
  7. Ja też każdą. Połamaną albo zepsutą;)

    ReplyDelete
  8. Nivejko--> Tak profilaktycznie, zeby sie nie musial sam trudzic z psuciem? :)))

    ReplyDelete
  9. Zgago--> A cholera wie, moze trzeba by przebadac kota?

    ReplyDelete
  10. Antares--> Upaly poszly ode mnie do Was, w sensie temperatury, moja spadla, ale wilgotnosc jest ciagle wysoka. Mimo, to masz racje nic mi sie nie chce, ani pisac, ani komentowac, ani nawet czytac:((

    ReplyDelete
  11. Madam--> Ty nie narzekaj, Ty powiedz jak sie te boki zrywa, bo ja mam nadwyzki:))))

    ReplyDelete
  12. Ucieczko--> No wlasnie upaly poszly do Was, to moze podeslijcie troche deszczu do mnie, pewnie macie jakies popowodziowe nadwyzki;)

    ReplyDelete
  13. Ina--> Masz racje, to jest mina niewiniatka, ktore wlasnie nabroilo:)))

    ReplyDelete
  14. Słodki. Gdybym zobaczyła to zdjęcie przed wyborami, zagłosowałabym dla tych cudnych oczu:-) Bronek takich nie ma!

    ReplyDelete
  15. tak sie przygladam i przygladam i wzrok hmm, no jako pierwsze to..... mysl /slowa jego aby mu wkleic to :a co wy mi tam robicie???

    ReplyDelete
  16. dla mnie lgarstwo wypisala sam sobie na twarzy;)

    ReplyDelete
  17. Dobra, biorę nadwyżki boków. Przyda mi się tu i tam . Tylko wiesz, to może trochę boleć, jak będę rwać :)))))

    ReplyDelete
  18. Faktycznie, zabawki też bym oddała, ale nic więcej! :)))

    ReplyDelete
  19. diesel--> Ty mi ostatnio podpadasz;) Jakies kudlate mysli masz;)))) a kto by JEMU chcial co robic????

    ReplyDelete
  20. Lotnica--> Za te oczy dalabys sie sprzedac?:))

    ReplyDelete
  21. Iwa--> To juz gieny takie, braciszek tez byl dobry, a do mistrza mu bylo ponoc daleko;)

    ReplyDelete
  22. Madame--> Bierz i rwij ile dusza zparagnie, ja ponoc wytrzymala na bol:))

    ReplyDelete
  23. Iw--> Na koniec to bym jeszcze klockiem w leb dolozyla:))))))))))))))

    ReplyDelete
  24. Witaj Stardust! Jarek nieźle się namęczył oszukując wszystkich przez pół kampanii (przez pierwsze pół się nie pokazywał - widocznie liczył siły na zamiary. Nawet dobry aktor nie może grać bez przerwy kogoś, kim nie jest. Korona się mu marzyła? Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...