Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, July 9, 2010

Nowoczesne budownictwo

Pokoj z widokiem, czy raczej widok bez pokoju:)

Schodami do slupa:)

Szybki bankomat:)

Drzwi wyjsciowe dla niepozadanych gosci:)

Garaz bez dojazdu:)

Intymnosc:))

Podjazd dla wozkow inwalidzkich:)

Prywatna palma:)

Samotne okno:)

Schody do nieba:)

21 comments:

  1. ha ha ha ha ha ha.... niektóre już znam z neta, ale i tak nie przestają mnie zadziwiać. jestem pod wrażeniem!!! ;D

    ReplyDelete
  2. Możliwości człowiecze są nieskończone :-)

    ReplyDelete
  3. :))) Wyobraźni (a raczej fantazji ułańskiej) człowiekowi nie brak.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. eee tam, wszystko da się jakoś wytłumaczyć - pisuary dla bliźniąt syjamskich, podjazd dla inwalidów lubiących hardkorową jazdę, bankomat da najwyższych ludzi świat - przecież mają duże problemyz kręgosłupem...;)

    ReplyDelete
  5. schodami do slupa???? a po co porecz? :D:D

    ReplyDelete
  6. Świetne :-D Zaglądam do ciebie często, ale po ciuchu:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. jak rany..to naprawde istnieje???czy zrobilas sobie w fotoszopie? ;-)

    ReplyDelete
  8. Nie chcialo mi sie pisac notki, a te zdjecia namierzyl Wspanialy w sieci, nawet nie bylo napisane skad pochodza obiekty. Ale sie tak uchichralam, ze musialam sie z Wami podzielic:)))

    ReplyDelete
  9. Diesel--> Porecz jest poczebna, bo jak sie rypniesz w leb, to moszesz sie poczymac, cobys nie upadl:)))))))))))

    ReplyDelete
  10. Jak patrze na takie zdjęcia to się zastanawiam czy to przypadkiem nie jest fotomontaż. Bo trudno mi uwierzyć, że ktoś może tak nie myśleć;)

    ReplyDelete
  11. Nivejko--> A ile Ty znasz osob ktore naprawde mysla? :)))))))))))

    ReplyDelete
  12. To się nadaje do "Demotywatorów"

    ReplyDelete
  13. Hmm...wietrzę fotomontaż w fotoszopie ;). Ale co się ubawiłam to moje :)

    ReplyDelete
  14. Zabawne, ale w moim mieście, przed wielu laty wybudowano eksperymentalny budynek, który miał dach w kształcie lejka, by całą wodę z dachu odprowadzać jedna rynną, przechodzącą wewnątrz budynku. I tak,zamiast 4 zewnętrznych rynien była jedna, centralna. Budynek zasiedlono a po 3 miesiącach już nikt tam nie mieszkał.W czasie deszczu łomot był niczym przy olbrzymim wodospadzie, nie było cichego zakątka w żadnym mieszkaniu.
    Miłego;)

    ReplyDelete
  15. zapraszam na ciekawe artykuły o nowoczesnym budownictwie
    http://budownictwonowoczesne.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. zastanawiam się kto robi odbiory czegoś Takiego:D haha no ale są i będą Mistrzowie z tej dziedziny:)

    ReplyDelete
  17. super, zdjęcie nr 2 zdecydowanie najlepsze

    ReplyDelete
  18. W budownictwie niezwykle isttnym czynnnikiem są konstrukcje dachowe bez nich całą budowa nie miałaby najmniejsze racji bytu.

    ReplyDelete
  19. Budowle zaskakujące swoimi pomysłami, ale w Polsce mało osób będzie pisało się na takie rozwiązania

    http://www.ringer.pl/

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...