Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, July 8, 2010

Trawnik

Tak wyglada miejski trawnik, ktory jeszcze tydzien temu byl zielony....
Na szczescie dzis bylo juz znacznie lepiej, ale ciagle sucho.

29 comments:

  1. jak klepisko cyrkowe, takie sianem pachnące.... szkoda mi biedaka

    ReplyDelete
  2. Miauko--> Miejskich trawnikow nikt nie podlewa, a i te prywatne wygladaja niewiele lepiej, bo trzeba oszczedzac wode. Narazie jeszcze nie ma zadnych zakazow, ale pamietam kilka lat temu byl zakaz podlewania trawnikow i ogrodkow kwiatowych, mozna bylo podlewac warzywa. Oszczednosc wody, bo przy takiej suszy to i wody brakuje:((

    ReplyDelete
  3. U nas troche "pokropilo" - niewiele tego, ale sa chmury i zar przestal sie lac z nieba - wiec troche latwiej zyc i nam ludziom i roslinkom. W czasie weekendu znow ma byc upal.
    Dziwna ta nasza natura - i tak zle i tak nie dobrze.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  4. siano dla Luisa idealne!!! btw- ponoć dziś u was zimno było! ;O)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. klepisko normalne... Na szczęście trawa szybko się regeneruje:)

    ReplyDelete
  7. łomatko...

    a u nas powoli robi się powyżej 30..i zero wiatru..

    ReplyDelete
  8. Witaj, zupełnie bałkański trawnik.U nas zapowiadają upały, które maja tu przywędrować z nad Afryki i ma byc ponad 30 w cieniu.Teraz rano to jest przyzwoicie, bo jest 21 w cieniu. Ale słonko przypieka.Na razie trawniki jeszcze zielone, bo przedtem było jednak sporo opadów.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  9. U nas też jest sucho, ale nie aż tak. Cieszę się w sumie, że mój M. ostatnio nie podkosił trawy, bo dzięki temu jakoś się trzyma nawet bez podlewania, na które po prostu nie miałabym teraz czasu. Nadążam jedynie podlewać kwiaty na tarasach i w ogrodzie a i to niezbyt regularnie, już widzę, że mi kolejne krzaczki podsychają, chyba dziś wieczorem jednak je trochę podleję, chociaż i tak nie wiem, czy uda się uratować te, co już podeschły...
    No ale teraz (godz. 9:51) już za gorąco na podlewanie :(

    ReplyDelete
  10. A mnie zawsze szkoda takiej trawy. Tak to jest, jak człowiek żyje w świecie stereotypów, trawa ma być soczyście zielona, prawda?????

    ReplyDelete
  11. Smętnie on wygląda, ten trawnik;-(((

    ReplyDelete
  12. A w Krainie Deszczowcow trawa jak kozuch - gesta i zielona. Temperatury 20-25 stopni i slonce zza chmur:)

    ReplyDelete
  13. Ina--> Masz racje, tak nam zle i tak niedobrze:))) ale jedna i druga pogoda powoduje straty i to jest przykre:((( Jednemu powodz zabiera innym susza, a my bysmy chcieli tak po srodku:)))

    ReplyDelete
  14. Evek--> Faktycznie tempratura spadla z 40C na 37C, wilgotnosc zosala.. czy to mozna nazwac zimnem? no nie wiem;))

    ReplyDelete
  15. Nivejko--> To prawda regeneruje sie szybko, ale potrzeba nam chocby jednego porzadnie deszczowego dnia, a tu nic;/

    ReplyDelete
  16. Mijko--> W Polsce nawet 40 bedzie lepiej odczuwalne, bo nie ma wilgotnosci na szczescie. Ale Wam nie zazdroszcze, bo w tym roku to macie juz dosc, najpierw zima stulecia, potem powodzie, no i teraz upaly.

    ReplyDelete
  17. Anabell-->
    To bedziecie mieli afrykanskie klimaty, tak jakby malo jeszcze bylo urozmaicen pogodowych w Polsce w tym roku.
    Ja wstaje o 5:30 zeby podlac i juz jest 28 stopni. Tak naprawde to ostatnio nawet w nocy nie spada ponizej 25C. Tylko tak jak pisze, sama temperatura to jest nic, wilgotnosc daje w dupe do wiwatu;)))

    ReplyDelete
  18. Iw--> Za goraco na podlewanie? Ja tylko patrze zeby nie podlewac w sloncu, wiec wstaje o 5:30 i podlewam, a potem to zalezy, jak jestem w domu i cos mi wyraznie wola "wody" to tez podlewam, ale juz nie wezem, tylko konewka, tak delikatnie;)) Np. balkon moge podlewac pozniej, bo jest cien az do poludnia, ale od poludnia do samego zachodu jest ciagle slonce:((

    ReplyDelete
  19. Reala--> No powinna byc i byla jeszcze tydzien temu:((

    ReplyDelete
  20. Akularnico--> Takie trawniki nie robia wrazenia na poczatku wrzesnia, bo wiadomo po calym lecie maja prawo byc wypalone, ale teraz to przykro patrzec.

    ReplyDelete
  21. Czarownico--> Kraina Deszczowcow to raj dla trawy i wszystkiego co zielone:)))

    ReplyDelete
  22. Star,ta zima to była całkiem normalna,tyle,że regiony jej się pomyliły:)
    np u mnie było więcej śniegu niż w Bukowinie.
    a powodzie..cóż,dawno nie widziałam tak wysokiej Wisły,a trochę już żyję.
    co do upałów,przepowiadali zimne lato,hahahah:)
    no i wilgotność,racja..a kurzu całe mnóstwo,ja już na ten kurz patrzeć nie mogę.

    ReplyDelete
  23. Mijka--> Musi tam na gorze, ktos sie globusem bawil;)))

    ReplyDelete
  24. rzeczywiście z trawnika zrobiło się ukorzenione siano :(

    ReplyDelete
  25. na pocieszenie dodam, że na Kaszubach tez susza...

    ReplyDelete
  26. Rączki mam jak gibbon, ale trawa wciąż zielona!

    ReplyDelete
  27. Beata--> To mamy ten sam klimat:)

    ReplyDelete
  28. Zgago--> Moje raczki sie nie wydluzyly, bo tylko z wezem latam jak poparzona:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...