Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, December 3, 2010

Apel


Nie mam czasu napisac notki, ale wlasnie bylam u Nivejki, ktora o tym pisze, jak rowniez na dotychczas nieznanym mi blogu Uli i tam caly apel jest opisany tak pieknie, ze nie potrafilabym zrobic tego lepiej.
Wobec powyzszego postanowilam tylko podac link, byc moze ktos bedzie mogl pomoc.
A sama lece do pracy, a potem postraram sie poszukac czy podobna akcja jest moze zorganizowana tutaj w Stanach.
Czy tez tylko polscy zolnierze maja serce...

14 comments:

  1. Nie no amerykańscy żołnierze przecież wyzwalają Afganistan, więc na pewno mają serca. Kilka dni temu jeden z nich został skazany przez amerykański sąd za strzelanie do cywili "na próbę" jak to zostało określone. Kilki ustrzelił na serio.
    A polscy wiadomo, złote chłopaki, chociaż nie kryją, że na misjach zarabiają o niebo lepiej niż w kraju.
    Szlag by trafił to całe wyzwalanie i te pieprzone gospodarki napędzane wojnami.
    No piękna akcja, szlachetna, ale pokoju i świętego spokoju w rejonie nie przyniesie niestety. Wkurza mnie ta bezsilność :(

    ReplyDelete
  2. Magento--> Pomylily Ci sie misje Krzaczastego:)) To Irak jest ciagle wyzwalany, najpierw szukalismy tam Broni Masowego Razenia, ale sie nie znalazla, bo Krzak nie potrafil na czas podlozyc;) to potem zaczelismy ich wyzwalac. Ale tez razem z bombami zrzucalismy paczki z odzieza i zywnoscia (do czasu).
    Tak czy inaczej chuj by strzelil wszystkie wojny. A tego amerykanskiego zolnieza chociaz skazali, dawniej tylko oficjalnie nakrzyczeli a nie oficjalnie dawali awans.
    Szkoda gadac...

    ReplyDelete
  3. Nie Star, nie pomyliło mi się... Irak już wyzwoliliśmy. Afganistan wcale nie jest inną akcją, góry kryją skarby...

    ReplyDelete
  4. Magenta--> Ales Ty dociekliwa:))) Ja tylko napisalam co bylo mowione. No i Afganistan zostal zaatakowany w odwecie za 9/11 co prawda pomylilo im sie z Arabia Saudyjska, ale kto by sie bawil w takie szczegoly.

    ReplyDelete
  5. :D moja dociekliwość jest miarą mojego wkurzenia w tej sprawie :))) no wiem, wiem :))

    ReplyDelete
  6. Wiem i rozumiem, mnie kazda wojna wkurza. Tyle tylko, ze jak widze, ze poza utrata mojego zdrowia nie ma z tego zadnego innego pozytku, to staram sie wkurzac bardziej pasywnie;)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję Sturdust za podlinkowanie, choć to znikomy gest ale może jakiemuś dzieciakowi będzie tej zimy cieplej, może przez chwilę poczuje się szczęśliwe :)

    ReplyDelete
  8. W drodze--> Moze.. i ja Tobie dziekuje i Nivejce, bo bez Was bym nie wiedziala o tej akcji:)

    ReplyDelete
  9. Trzeba pomóc i zabrac wojska z Afganistanu, koniecznie

    ReplyDelete
  10. Beata--> Ja sie dziwie, ze wyslaliscie:))

    ReplyDelete
  11. Wspaniala akcja! Trzeba im pomoc, biedne dzieci. To sie w glowie nie miesci XXI wiek, szkoda gadac.

    ReplyDelete
  12. Ataner--> To naprawde straszne jak wiele jest miejsc na swiecie, gdzie dzieci nie maja podstawowych warunkow. Jak widze dzieci, ktorym sie w dupach przewraca (doroslym przewraca sie jeszcze bardziej) od nadmiaru, to mnie szlag trafia.

    ReplyDelete
  13. W weekend zasuwam do sklepu zakupic czapki, rekawice, szaliki itp.
    Zrobie paczke i wysle, moze to niewiele ale zawsze cos i moze dzieki
    temu jakiemus dzieciaszkowi bedzie cieplej.
    Masz racje przewraca sie w glowach nie tylko dzieciakom, dorosli nie sa wcale lepsi na szczescie sa jeszcze normalni wsrod nas :)
    Milego weekendu!

    ReplyDelete
  14. Ataner--> Dorosli sa gorsi od dzieci, bo przeciez dzieci same nie zarabiaja i nie kupuja sobie durnych zabawek, dzieci nie zyja na zasadzie konkurencji, to dorosli w nich to zaszczepiaja.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...