Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, December 23, 2010

Merry Christmas!!!

Dekorowanie domow z okazji Bozego Narodzenia w Ameryce ma wieloletnia historie, ale to co ludzie wyczyniaja ostatnio jest wrecz niesamowite.
Obejrzalam troche filmikow na youtube i wybralam to co mi sie najbardziej podobalo.



Jeszcze raz ten sam dom, tym razem dekoracja najnowsza z tego roku.



Zycze wszystkim ktorzy tu zagladaja Wesolych Swiat!!!!!!!!

39 comments:

  1. dziekuje i Tobie rowniez wesolutkich i spokojnych swiat :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję. Życzę Wam również - radosnych, dobrych i spokojnych Świąt :))

    ReplyDelete
  3. dziękuję
    i Tobie życzę spokojnych zdrowych i radosnych świąt

    zmorka

    ReplyDelete
  4. Dla Was również zdrowych i wesołych Swiąt:-)

    ReplyDelete
  5. Amerykańskie dekorowanie domów energochłonne ;-)

    Pzdr

    ReplyDelete
  6. Stardust,

    Ściskam serdecznie i gorąco! Merry Christmas! :D

    ReplyDelete
  7. Wesolych Swiat kochana and Merry Christams to Wspanialy :)

    ReplyDelete
  8. Stardust dawno się nie odzywałam, ale czytam regularnie. Jednym słowem udanych, ciepłych, rodzinnych i zwyczajnie wesołych Swiąt!

    ReplyDelete
  9. OGROMNEJ ILOŚCI MIŁOŚCI. "gekon"

    ReplyDelete
  10. Wesołych, beztroskich i spokojnych !!! :)

    ReplyDelete
  11. Dziekuje w imieniu swoim i Wspanialego wszystkim:))

    Bosy Antek, oczywiscie, ze to JEST energochlonne. Z drugiej strony nie wszyscy dekoruja domy az taka iloscia swiatelek. Natomiast jest kilka domow w calych Stanach, ktore o ile sie nie myle maja juz "reputacje" tam przyjezdzaja wycieczki, przychodza ludzie ogladac te wlasnie domy. I o ile sie nie myle, te domy dostaja pomoc miejska, lub stanowa na dekoracje. Taki dom tez nie jest oswietlony non stop przez caly czas swiat O ile dobrze pamietam, to jest to od 6 grudnia do 6 stycznia i od 18tej do 22ej. Mimo wszystko jest to zdecydowanie impreza pochlaniajaca duzo energii.
    A i jeszcze jest przepis regulujacy, ze wlasciciele tych domow musza uzywac energooszczedne swiatelka LED. Tyle wyjasnienia z mojej strony:))))

    ReplyDelete
  12. I pomyśleć że mnie się nawet choinki ubrać nie chce :DDD
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  13. Zdrowych, radosnych Swiat Bozego Narodzenia, oraz wielu, wielu dobrych dni w nadchodzacym roku
    zyczy
    Pola

    ReplyDelete
  14. Stardust
    Wesolych Swiat dla Ciebie i Wspanialego
    zyczy Ataner.

    ReplyDelete
  15. Wesołych i radosnych Świąt.Miłego rozpakowywania prezentów... ;-)
    pola

    ReplyDelete
  16. No ja zaglądam, więc się odzywam ;)
    Wszystkiego co najlepsze, Star, spokoju i radości :)

    ReplyDelete
  17. I ja Ci życzę wesołych i pogodnych Świąt oraz jeszcze więcej humoru i pogody ducha w nadchodzącym roku. Wszystkiego najlepszego:)

    ReplyDelete
  18. Kochani wszystkim jeszcze raz serdecznie dziekuje:))

    ReplyDelete
  19. Merych krismasów, spojkojnych, radosnych i dobrych Wam zyczę!
    Ściski i cmoki od Gdańskiej Zatoki dołączam :-)

    ReplyDelete
  20. Wrsołych świąt, Stardust, Tobie i Twoim bliskim! I szczęśliwego nowego roku, i żeby was nie bolało w boku!

    ReplyDelete
  21. pogdnych,rodzinnych świąt, z
    Beskidów śle stała czytlniczka

    ReplyDelete
  22. oczywiście czytelniczka miało być to
    w ferworze przygotowań pomylka

    ReplyDelete
  23. Zdrowych, radosnych Swiat Stardust:))))

    ReplyDelete
  24. Udanych, zdrowych i spokojnych świąt Stardust & Magnificent ;)

    ReplyDelete
  25. Jak najpiękniejszych, Bliźniaczko!

    ReplyDelete
  26. Kurcze... ależ perfekcja :) i ile pracy musi być włożone w zaprojektowanie i wymyślenie takiego "układu"! Ale efekt niesamowity :)

    P.S. Star ;) oczywiście, że w Twoim komentarzu u mnie to Twoje zdanie :) ale przecież nago nie chodzimy po świecie... czyli, że nikt z nas nie jest sobą? Tylko dlatego, że ubiera się tak czy inaczej? :)

    ReplyDelete
  27. dziękuję i życzę wszelkiej pomyślności!

    ReplyDelete
  28. E! Wszystko w porzo? Bo wyczytałam, że klęskę zywiołowę macie w Nowym Jorku i Nju Dżerzeju. Mam nadzieje, ze Cię, Stardust, nie zasypało po kukardę!

    ReplyDelete
  29. Baronowo--> Dzieki za troske, zyjemy:)) Zaraz siende i cus napisze, ale musze wypic jeszcze jedna kawe bo troche my sie nabzdykali wczoraj z nudow:))) A sniegu mam po kukardke!!!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...