Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, January 30, 2011

Blogowe Oskary!!

Nawet nie wiedzialam kiedy i co, az tu wpadam z regularna wizyta do Idy gdzie dowiedzialam sie, ze zostalam laureatka blogowego Oskara:) Z tym Oskarem, to troche przesadzam, ale juz mnie chyba wszyscy znaja z tendencji do przesadzania, wiec prosze o lagodny wyrok.
Ja nawet nie mialam pojecia o nominacji, wiec nie przygotowalam mowy na te okolicznosc, ale moze sobie jakos poradze;)
Nagrode dostalam w dziedzinie humoru i turystyki, bo chyba do turystyki moge zaliczyc pokazywanie kawalka Ameryki:) I mimo wzruszenia, zaskoczenia chcialabym podziekowac przede wszystkim szanownej komisji w postaci juz wymienionej Idy. Jak rowniez jest to okazja do podziekowania mojemu ojcu, po ktorym przejelam w genach sklonnosci do sarkazmu i umiejetnosc patrzenia na siebie z przymrozeniem oka.
Dziekuje moim nauczycielom polonistom, za to ze tak dobrze nauczyli mnie polskiego, ze nawet po latach ciagle ZEM jest zdolna pisac w jezyku ojczystym.
Dziekuje moim kolezankom blogerkom - korektorkom, za wytrwalosc w poprawianiu moich bledow, na tymze blogu oraz wiare we mnie, ze kiedys sie jednak naucze na czym polega roznica w slowach "zdarzyc" i "zdazyc".
Dziekuje moim wszystkim czytelnikom i komentatorom, ze zagladaja, ze biora czynny udzial w dyskusjach, Wasz doping jest dla mnie bardzo cenny.
Dziekuje losowi w postaci Owczesenego, ktory mnie na te Ameryke namowil, bo ja chcialam do Francji;)
Dziekuje Wspanialemu za to, ze nie marudzi jak wiecznie siedze przed kompem, a jego pozostawiam na pastwe losu. Ot prosze oto dowod:


Tak wlasnie wyglada pozostawiony na pastwe losu chlop lezacy odlogiem. Jak widac nawet nie wymalowal na kocu hasel protestujacych przeciwko mojemu blogowaniu, ani domagajacych sie wiekszej opieki.
Jak kogos pominelam w tym podziekowaniu, to nie bylo to czynem zamierzonym, ale jest spowodowane absolutnym zaskoczeniem, wzruszeniem i chwila zapomnienia, do ktorej mam niejako prawo z racji bylo nie bylo prawie sedziwego wieku:))
A teraz panstwu pomacham nagroda, oto ona w calej okazalosci:


A teraz z cala przyjemnoscia przejde do regulaminu nagrod, ktory mowi, ze osoba nagrodzona ma:
1. Podziekowac osobie, od ktorej nagrode dostala oraz zamiescic link do bloga tejze osoby - odfajkowane:)
2. Umiescic na swoim blogu odznaczenie - zaraz to zrobie:)
3. Wyznaczyc 10 kolejnych laureatow i powiadomic ich o przyznaniu nagrody w komentarzach na ich blogu.
4. Podac link do blogow kolejnych laureatow.
I tu zaczyna sie mozolna praca, bo jak ze 150 blogow zamieszczonych w mojej linkowni wybrac tylko 10:(
Nie jest latwo, ale niejako prawem naturalnej eliminacji odpadaja blogi zamkniete, a szkoda.
Nic zabieram sie do roboty i tak kolejne nagrody otrzymuja (kolejnosc przypadkowa)

1. Volus za niewatpliwy talent literacki:)
2. Nivejka za trzymajace w napieciu opowiesci seryjne. I tutaj musze przyznac, ze ta nagroda jest niejako lapowka na zachete do szybszego pisania dalszch odcinkow powiesci:)
3. Anabell za to ze jak malo kto, potrafi "nic specjalnego" ubrac w tyle pieknych slow:)
4. Ataner za przepiekne fotorelacje z podrozy po Stanach:)
5. Kwoka za otwarcie nowego bloga na blogspocie i... i glownie za to, ze po prostu JEST z nami w tym blogowym swiecie. Nie ukrywam, ze do Kwoki mam szczegolny sentyment, a jesli ktos jest ciekaw dlaczego, to zapraszam do odwiedzenia jej bloga:)
6. Lotnica za kolejny ciekawy blog o podbojach swiata i ogromne serce (Egipt). :)
7. Cala JA za przepiekny blog o ciazy i byciu mloda matka:)
8. Szuflada za nieslychanie pogodne i realne opisywanie zycia codziennego wielodzietnej rodziny:)
9. Mironq za poglady, za plany, za to ze jest jaki jest i tak ciekawie o tym pisze:)
10 Panstwo Koala za opisywanie zmagan mlodych emigrantow w Kanadzie i czasem za podgrzewanie temperatury dyskusji (pozytywne) :))
Z przykroscia stwierdzam, ze nie dam rady i musze bo sie udusze:))
Wiec wbrew regulaminowi, a co mi zrobia? Niech mi reke utna, jezyk wyrwa a i tak dodam jeszcze dwa blogi:)))
11. Mamuska73 ktora od zawsze podziwiam za zmagania sie z krzyzykami a nie krzyzem:))
12. Blogniedzielny za przepiekne fotografie i historie:)
Mysle, ze moja misje spelnilam:)
Jeszcze raz dziekuje i zycze powodzenia nastepnym odznaczonym:)

25 comments:

  1. oooo to ominelam ten post ale to dlatego ze tak czesto piszesz a ja nie zawsze mam czas na czytanie wszystkiego, dziekuej za wyroznienie- nagrode a co mam z tym zrobic ,skopiowac i wkleic u siebie ???

    ReplyDelete
  2. Stardust, bardzo dziekuje za wyroznienie.
    Dla mnie to wielki zaszczyt otrzymac nominacje od tak swietnej blogerki jaka Ty jestes.
    Buziaki:))

    ReplyDelete
  3. Blogniedzielny--> tak masz skopiowac, wkleic u siebie i wyznaczyc nastepne 10 osob oraz je zawiadomic u nich w komentarzach:)

    ReplyDelete
  4. Ataner--> Przesadzasz, ale za to jak slodko:))))

    ReplyDelete
  5. Wow, dziękujemy :) Teraz mam zagwozdkę kogo mam nagrodzić :)

    ReplyDelete
  6. Ale niespodzianka na blogu ! BLOGOWE OSKARY !!
    Oto jestem i przede wszystkim GRATULUJĘ CI - Droga Stardust zasłużonego Oskara od IDY - brawo, brawo! Również brawo dla IDY, bo miała rację i za ładną wizualnie nagrodę przysłaną Ci. :))
    Po drugie jestem wzruszona " do głąba "( zwrot zapożyczony od mej Córki, choć bez uzgodnienia, przyznaję), ale i nieco zażenowana wyróżnieniem
    dla mnie i umieszczeniem mnie na Twej liście.
    Mam sporo zdrowego samokrytycyzmu, więc też pojmuję, że potraktowałaś mnie z taryfą ulgową i w dowód sympatii,toteż przyjmuję to wyróżnienie z serdecznym podziękowaniem i bez zbędnego wydziwiania. ;))
    Wytypowane przez Ciebie pozostałe blogi także uważam za szczególnie zasługujące na uznanie pod względem treści i formy. Niektóre już poznałam dzięki Twym linkom,a do innych zajrzę z ciekawością, choć doba bywa za krótka, niestety...
    Do mnie nie radzę zaglądać, bo można się rozczarować, a na co to komu i czasu szkoda... ://

    ReplyDelete
  7. O lo matko i corko az mnie z deczka przytkalo...choc to dziwne zjawisko ,bo ja raczej gadatliwa jestem...dzieki Star przeogromne za docenienie mojego skromnego robotkowania....dla mnie osobiscie to co robie nie jest niczym szczegolnym,to moja pasja i odskocznia od problemow dnia codziennego...bez tego chyba bym juz gnila w kryminale za zabicie wlasnej licznej(czworka dzieci i Pan Maz jako piate dziecko,te najgorsze bo nawet do kata postawic nie moge)rodziny....a tobie kobieto Oskar to sie juz od dawna nalezy chocby za to ze czesto i gesto moj monitor jest zponiewierany...jak parskne smiechem czytajac twoje wyrabiste teksty....oooo najmlodsze sie obudzilo spadam syropem potraktowac ,bo goraczke ma bidulek....

    ReplyDelete
  8. jeszcze raz ja, bo tym razem to mnie trzepnelo i to zdrowo czytajac komentarze odnosnie poprawnej polszczyzny;
    jesli blender po polsku jest blenderem to ja jestem ksiadz proboszcz ....i jeszcze polonistka akceptuje "makaronizmy" ...no coz widac nasz polski melakser poszedl gdzies do lamusa....

    ReplyDelete
  9. hehehehe nie masz wrażenia, że my wszyscy (spotykający się w internecie) w znacznym stopniu jesteśmy do siebie podobni? nawet Twój wspaniały, jak mój Pan Mąż równie pięknie leży na kanapie i modli się, abym tylko nie odeszła od komputera, dzięki czemu spokojnie będzie mógł podrzemać lub obejrzeć piłkę nożną ;)

    ps. gratulacje :)

    ReplyDelete
  10. Ujejeu! Star, Gwiazdo ty moja, wielkie dzięki:)

    ReplyDelete
  11. gratulacje :)
    w pelni zasluzylas :)

    ReplyDelete
  12. Gratulacje w pełni zasłużonej nagrody i niech Cię motywuje sto lat :))))

    ReplyDelete
  13. To żeby było do pary, oraz czy ci się podoba czy nie, to i tak jeszcze raz dostaniesz:)
    http://gosia-szg.blogspot.com/2011/01/marcin-zmiennym-jest.html

    ReplyDelete
  14. Na taką uroczystość należy się przebrać w suknię bez pleców i założyć szpilki :)))
    Gratulacje!

    ReplyDelete
  15. Serdeczne gratulacje Stardust! :))

    ReplyDelete
  16. WSZYSTKIM WAM Z CAŁEGO SERCA GRATULUJE!!!!! "gekon"

    ReplyDelete
  17. No to gratuluję Star, bo należała Ci się ta nagroda ;-)

    ReplyDelete
  18. gratuluję i zgadzam się z przedmówcami/przedpisaczami - należało się bardzo :)
    btw, też Cię wyróżniłam u siebie, dając kreativ blogger :D
    biskupinka.blox.pl

    ReplyDelete
  19. Ja tam myślę, że Wspaniały tak specjalnie zakrył twarz, by ukryć łzy wzruszenia :D

    Stardust, gdziekolwiek byś nie była, i tak byśmy Cię dopadli, blogowo oczywiście.

    Hmmmm, zaczęłam sobie wyobrażać Ciebie, mówiącej "merrrrrrde!"....

    ReplyDelete
  20. Po pierwsze: ogromne gratulacje. Takie jak Big Apple :)
    Po drugie: się Ci palce się omsknęły i dopisałaś do wątpliwego nie :)
    Po trzecie: dziękuję pięknie, żałuję, że wcześniej nie mogłem zajrzeć, ale Kraków wzywał
    Po czwarte: jeszcze raz pięknie dziękuję

    ReplyDelete
  21. WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI.

    Powołując się na wypowiedź jednego z bliskich współpracowników Stardust , który jednak zastrzegł sobie anonimowość, pragnę poinformować ,że z okazji przyznania wyróżnienia w postaci statutetki blogowego Oskara, Szanowna Pani Stardust prawdopodobnie zorganizuje w najbliższą sobotę bankiet dla wszystkich przyjaciół i znajomych. Osoby , które chciałyby potwierdzić swój udział w uroczystym bankiecie , prawdopodobnie proszone będą o wpisanie przynajmniej jednego komentarza do dzisiejszej notki.
    Szczegółowy program wieczoru , jak twierdzi nasz informator, wraz z listą hoteli do Państwa dyspozycji , Stardust prawdopodobnie przekaże pocztą e-mailową do wszystkich zainteresowanych.

    Ąrie

    ReplyDelete
  22. Oscar, a nawet dwa Ci sie na 100% należą!:-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...