Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, February 18, 2011

Czyzby???

Jak juz wrocilam z tego polowania na ptaszydla, to z goraca kawa i w skarpetkach siadlam przed kompem, oczywiscie napisalam notke, zamiescilam zdjecia i powoli nadszedl czas szykowania sie do pracy.
Sprawdzilam pogode.. Niemozliwe??
Zerknelam jeszcze raz... No nie chce byc inaczej... 18C a jutro znow tylko 4C
Jestem jeszcze zupelnie nieprzygotowana do cieplejszej pogody, wiec w panice zaczelam kombinowac w co by sie tu przyodziac zeby nie tryskac potem na lewo i prawo. Na szczescie znalazlam pare ciuszkow, ktore mozna nazwac przejsciowymi i tak wyladowalam w t-shirt i na to wiosenna kurtka.
Juz czekajac na autobus stwierdzilam, ze ta kurtka jest niepotrzebna, ale nie mialam juz czasu zeby sie wrocic i wymienic ja na jakis lekki sweterek.
Zreszta jak bede wracac wieczorem, to moze byc calkiem chlodno, bo przeciez z czegos musi sie zrobic te -3C ktore zapowiadaja na noc.
Jak wyszlam na powierzchnie ziemi juz na Manhattanie to tak mi sie nie chcialo isc do pracy... ludzie wylegli na ulice, siedza przy stolikach, a ja do pracy.


Wielce to niesprawiedliwe, ale jak trza to trzeba...
Ale musialam isc tez do banku w przerwie miedzy klientkami wiec sobie zrobilam spacerek. Niebo zupelnie jak w czerwcu:


Zrobilam kilka zdjec:





Towarzystwo jak widac mniej lub bardziej przygotowane na taka niespodzianke pogodowa, ale wszyscy korzystaja z pieknej pogody.
Poszlam do parku sprawdzic co tam sie dzieje, bylo juz po lunchu bo dochodzila 15ta, a tam tyle ludzi..








Polazilam troche pogapilam sie, pozazdroscilam i wrocilam do pracy. Zerknelam na strone pogody, termometry miejskie wskazywaly 20C....
Szkoda, ze to tylko jeden dzien.... ale juz od 2 dni pachnie wiosna w powietrzu;)
Juz jest blisko, co raz blizej... aby tylko do polowy marca...

43 comments:

  1. Kurdeczka... nie ma sprawiedliwości na tym świecie, u mnie śnieżyca :(

    ReplyDelete
  2. P.S.
    Powyższy komentarz to ja - Voluś. Tylko mi się zalogowało do drugiego bloga :)

    ReplyDelete
  3. U mnie snieg, bielusieńko i ciut na minusie. Ale zapowiadaja na nastepny tydzień -20.Az im nie wierze, ale kto wie? Fajne te zdjęcia, naprawdę wiosenne.
    Miłego,

    ReplyDelete
  4. A u mnie śnieg i leży i pada! Ale Ci dobrze!!! :))

    ReplyDelete
  5. No, no, no - nie do wiary... ale cóż," to jest AMERYKA,to słynne USA " ( taka jakaś piosenka była, że niby "na ziemi RAJ" i faktycznie...)
    A u nasz znów, chyba na całej połaci, śnieg...?

    ReplyDelete
  6. Volus--> Chocbys sie nie przyznal, to "kurdeczka" Cie zdradzila:))) a jutro juz tu bedzie tylko 4-5C mam nadzieje, ze sniegu juz nie bedzie, ale zimno wroci:)

    ReplyDelete
  7. Anabell--> To tylko jeden dzien;) Wiosna gra mi na nosie:)))

    ReplyDelete
  8. Iw--> Sniegu mam nadzieje juz wykorzystalismy limit na te zime;))) Chociaz kto wie, Wspanialy mowi, ze wszystko jeszcze mozliwe:))

    ReplyDelete
  9. Kwoko--> Z tym rajem to bym nie przesadzala:))) A wiosna sie pokazala tylko na jeden dzien, jutro wraca zima:))

    ReplyDelete
  10. Nivejko--> A ja dopiero po przeczytaniu komentarzy sprawdzilam pogode w Polsce... I widze ze macie powrot zimy w pelni, a tez juz bylo wiosennie. Ot pogoda..:))

    ReplyDelete
  11. A ja jak taka durna cieszylam sie ze wiosna,ale juz mi przeszlo,tez sprawdzilam pogode:(

    ReplyDelete
  12. w Szikagowie też tak ciepło!!! aż się człowiekowi chce żyć jak słońce i ciepełko poczuje! :) byle do wiosny bo to już niedaleko! ;)

    ReplyDelete
  13. no i Stardust nareszcie u Ciebie foty w większej ilości!!! normalnie fajnie ob'look'ać sobie ten Nju Jork! :)

    ReplyDelete
  14. Ja tez mowie, ze wszystko jeszcze mozliwe, bo to dopiero luty. U nas tez dzis byl iscie wiosenny dzien, 10 stopni i slonce ale za to teraz, wieczorem pizdzi jak w kieleckiem. Normalnie jakas wichura, swiszcze za oknem az strach. Oczywiscie windchill i ma byc -20!!!! W nocy. Jutro juz tez na minusie, a w niedziele snieg:(((

    ReplyDelete
  15. U nas w Szikagowie jak napisala evek, po tej wielkiej sniezycy to juz ludzi nawet w krotkich spodniach widzialam. To chyba lekka przesada, ale ...sa gusta i gusciki jak to mowia co niektorzy:)

    ReplyDelete
  16. Szok. To u Was normalne, że tak wariuje pogoda i robi tego rodzaju wyskoki?
    A u nas 0/-4. Konsekwentnie zimno. I ten księżyc, jak cyrklem machnięty - brr....
    Aż wzięłam i pozazdrościłam, bo mnie już odrzuca od zimowych ciuchów.

    ReplyDelete
  17. Ehh ta pogoda wyprawia co chce.. 2 tygodnie temu w okolicach koloni mialem nawet juz +16°C i co z tego ???Wczoraj Koblenz to juz sniegiem ciot pruszylo znow.
    A co do ciuchow-pogoda... mysle ze nie ma czegos takiego :) spotkalem ostatnio w rostock porcie (stalem tam weekend) pana i pania .Ona sweterek Mini i na <8cm abzacu ponad kostki wiazane szczewiki. Za to on w sandalkach krotkich spodenkach i koszuli bez krawatu.O i mial potezna brode ... Hyba byli na specjalnej Misji bo do Treleborg sie wybierali z srogim plecakiem.
    Pasowali do siebie i do pogody tak jak Black & With ;)

    ReplyDelete
  18. Piękna ta wiosna Ciebie(choć chwilowa), tutaj raptem parę stopni, ale tubylcy ubierają się jakby było conajmniej 15 na plusie, dookoła gołe nogi i ręce(sine z zimna),i już pojawiły się japonki!!:)

    ReplyDelete
  19. MAGA--> Nie no to byloby za duzo radosci w jednym kawalku:)) Pamietam w 1985 roku tez bylo w lutym kilka dni, kiedy chodzilam w letniej bluzce, bo bylo tak cieplo. Ale to znow bylo kilka dni:) Pamietam tez zime (chyba 1992/93) kiedy jedyny snieg spadl 8 marca i bylo go po sama dupe:))

    ReplyDelete
  20. Evek--> Ja mam wyjatkowo dosc tej zimy glownie przez snieg, ktory na dobra sprawe lezy na moim podworku jeszcze od 26 grudnia:)))) Garstka juz zostala, ale ciagle jest:))

    ReplyDelete
  21. Moniko--> Tak do polowy marca to jeszcze roznie moze byc. U nas tez dzis pizdzi zdrowo, a to tez powoduje, ze natychmiast temperatura odczuwalna jest nizsza. Damy rade:))

    ReplyDelete
  22. Ataner--> Ja widzialam faceta, ktory odsniezal w krotkich spodenkach, tylko nie wypadalo mi go sfotografowac, bo byloby to zbyt oczywiste:)))

    ReplyDelete
  23. Laki--> Tak tutaj takie skoki temperatury z dnia na dzien sa normalne i bardzo czeste. Wczoraj 20 a dzis 4 :)))

    ReplyDelete
  24. Diesel--> Masz racje, roznych cudakow mozna spotkac. Po Manhattanie kilka lat temu chodzila bezdomna kobitka odziana tylko w plastikowy worek na smieci, z tych ogromnych czarnych. Podejerzewam, ze nie miala na sobie nic oprocz tego worka. Mentalna, teraz jest w schronisku, wiem bo maz mojej klientki jest dyrektorem schroniska dla kobiet z zaburzeniami usmyslu.

    ReplyDelete
  25. Kachna--> Japonki?? Ja mam w okolicy kobite w wieku na oko grubo po 60tce, ktora nigdy nie nosi innych butow niz baletki i na gole stopy. Jezdzi codziennie autobusem, widze ja kilka razy w tygodniu i jeszcze nigdy nie widzialam zadnych skarpet, ponoczoch czy cos w tym stylu, zawsze gole stopy. Jak jest zimno, kozuch ale stopy gole i jak byl snieg to w czulenkach zamiast baletek. Zawsze makijaz, paznokcie odpicowane, ladnie ubrana a stopy gole:)))) Widocznie tak lubi:)

    ReplyDelete
  26. Wy w tej Ameryce to raj na ziemi macie...:
    A tutaj śnieg znów przyprószył pola i drogi...

    Serce rośnie patrząc na Twe fotki:).
    Byle do wiosny!:)

    ReplyDelete
  27. Ida--> Dzisiaj pizdzi jak w kieleckim:))) Jednodniowa wiosna juz sie skonczyla:))))

    ReplyDelete
  28. Aż pozazdrościłam tych lekkich wdzianek... Ale przecież wiosna za pasem, więc nie ma co rozpaczać (tak się pocieszam;-)) Przynajmniej Gabo ma radochę, bo znowu jest śnieg i znowu mógł podziczeć na dworze:-)

    ReplyDelete
  29. o rany, a co sie stało z tym sniegiem???
    u nas dzis pada od rana..

    ReplyDelete
  30. Buahaha, kiedyś stojąc na parkingu widziałem staruszkę w sukience sweterku dwóch rożnych skarpetach(kolor)i Trampkach. Torebka ?? to była reklamówka i błądziła tak po placu. O i miała z przodu tylko jeden Ząbek. Przypadkowo przejeżdżających policjantów poinformowałem ze może gdzieś babunia się utleniła...
    Odpowiedz Konduktorka z najstarszego przemysłu świata. Tak się można i pomylić.. ;)

    ReplyDelete
  31. Aż zazdrość człowieka zżera, że zamiast w samej marynarce i szpilkach musi nosić jeszcze kozaki i płaszcze. Swoją drogą niezłe skoki temperatur macie - coraz więcej anomalii pogodowych i zaraz wszyscy zwariujemy, bo organizmy nasze nie są chyba tak do końca gotowe na takie huśtawki. Nie mniej jednak niecierpliwie oczekuję wiosny :)

    ReplyDelete
  32. CUDNIE CUDNIE CUDNIE. Nienaaawiidzęęęęęęęę zimy! ZAZDROSZCZĘ! choćby miałby być to jeden dzień. Jezu jak masz fajnie!!!!!!! "gekon"

    ReplyDelete
  33. Chyba Cie nienawidzę. Z zazdrości :-)
    Sze

    ReplyDelete
  34. Zolwico--> Mnie dzis o malo wiatr glowy nie urwal:))) Wiec juz sie skonczyla moja jednodniowa wiosna:))

    ReplyDelete
  35. El--> Snieg tej zimy i tak wyjatkowo dlugo lezal, bo normalnie to jest 3-5 dni i po sniegu, nawet jesli jest go tak duzo. Tym razem mielismy kilka sniezyc jedna za druga i niewiele plusowej temperatury pomiedzy. Snieg jeszcze lezy w ogrodach, u mnie na podworku tez jeszcze jest troche, w kacie gdzie slonce malo grzeje. Na szczescie na ulicach juz nie ma:)

    ReplyDelete
  36. Creative Asik--> Skoki temperatur tutaj sa na porzadku dziennym, wiec w sumie ja sie juz przyzwyczailam:))

    ReplyDelete
  37. Gekon--> Dzis wieje, ze leb urywa:))) i jest zimno, bo tylko +4C

    ReplyDelete
  38. Sze--> Odpusc sobie (albo mnie) dzis juz zima wrocila, zimo i wietrznie ze ledwie moglam isc:))

    ReplyDelete
  39. u nas (pomorskie) dziś -19C - byle do wiosny, pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  40. moj ty boze :)ta pogoda naprawde ma nierowno pod sufitem,ja tez tak chce :( co prawda u mnie juz powychodzily wszystkie krokusy ale temp jeszcze nie wiossenne ale z drugiej strony mamy przeciez luty :) a ja che wiooosnyy :(

    ReplyDelete
  41. Pozazdrościć:) U nas ciemna zmarzlina z przejściowym siąpem:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...