Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, February 9, 2011

Zimno

brrrrrrrrr...........

Tak wygladal z rana moj wind chimes.........
Ide do pracy, jest w tej chwili -6C najnizsza temperatura tej zimy. Mam nadzieje, ze gowno we mnie nie zamarznie;))

37 comments:

  1. A u nas w Warszawie +6 stopni. Wiosna idzie?

    ReplyDelete
  2. W tym roku wyjatkowo zima trzyma,z jednej strony jest ok,wirusy nie szaleja,jednak wolalabym juz wiosne,mam dosyc zakladania na siebie "pieciu par gaci":))))

    ReplyDelete
  3. Slavkosnip--> To macie wiosne!!! Pod warunkiem, ze zima nie wroci;)

    ReplyDelete
  4. MAGA--> Kup bielizne termalna, jedwabna cieniutka jak druga skora, a ciepla:))

    ReplyDelete
  5. i u nas wiosennie ..ale z poniedzialku na wtorek to taaak pidzilo ze lepiej nie mowic ..orkany wiosenne nam tutaj grasuja :))))

    ReplyDelete
  6. A cóż to jest -6 stopni? U nas ma być za kilka dni minus 18!! A już sie przyzwyczaiłam do tej wiosny w środku zimy :)

    ReplyDelete
  7. Zimno, albo wieje chłodem! Nie będziemy sobie tak odwoływać konkursów, bez podania przyczyny!

    W tej chwili na polu jest dokładnie plus 3,2 stopnia C .

    Czester :)

    ReplyDelete
  8. Star, już bliżej niż dalej ... do wiosny:)

    ReplyDelete
  9. spoko zamarza dopiero przy -50C :P
    a teraz mnie wez wytlumacz jak to mozliwe ze u Ciebie cieplej niz u mnie??? u mnie minus pieprzone 8C!!! atak zimy dwa, cholera.

    ReplyDelete
  10. Chyba tak zrobie:)) Ja jestem taki zmarzlak , nie wiem czy mi to wystarczy;)))

    ReplyDelete
  11. Genialne - mam nadzieje, że gówno we mnie nie zamarznie. Kurwa piękne.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. przy ilu stopniach zamarza wódka to wiem, ale gówno... na pewno nie przy -6. Przeżyłam tej zimy -17 i też nie zamarzło:)

    ReplyDelete
  13. A w sercu maj! Ty się weź i ciepło ubierz!

    ReplyDelete
  14. Maugosha--> Strasznie zmienna ta zima, ale u Ciebie to juz wiosna na powaznie:)

    ReplyDelete
  15. Madame--> Oszalec mozna z takimi skokami temperatur.

    ReplyDelete
  16. Czester--> To ja chyba pojde na to Twoje pole, zawsze cieplej:)

    ReplyDelete
  17. Nivejko--> No blizej;) Pod warunkiem, ze w maju nie spadnie snieg:))

    ReplyDelete
  18. Rinonko--> Tos mnie pocieszyla;) A u Ciebie to juz najstarsi kowboje nie pamietaja takiej zimy:))

    ReplyDelete
  19. MAGA--> Nie wiem jak to dziala, ale te jedwabie grzeja i co wazne nie trzeba nosic na sobie calej szafy:))

    ReplyDelete
  20. Bareya--> Ty sie nie smiej, jakby zamarzlo to z takim korkiem bylabym zalatwiona do maja:))

    ReplyDelete
  21. Ida--> Bog Ci zaplac dobra kobieto za informacje:)))

    ReplyDelete
  22. Margo--> W sercu tak, tylko tego nie widac;))

    ReplyDelete
  23. Eee tam co to za temperatura.
    To ja wredna matka zeszłej zimy ciągnęłam o 6,30 rano dziecko do przedszkola przy temp -25 C więc -6 to w zasadzie upał ;)
    No ale efekty wizualne masz niezłe za oknem.

    ReplyDelete
  24. Stardust, Ty masz motorek w tyłku, to u Ciebie nic nie zamarznie:)
    ale rozumiem te szalone lodowate temperatury MINUS sześć...jak to przezyc? jak to zrozumiec? :) dasz radę!

    ReplyDelete
  25. Jak byłam ostatnio w PL było w porywach do -28. To Ci był sajgon dopiero. Sąsiedzi mi wierzyć nie chcieli, jak opowiadałam.
    Nic Ci nie zamarznie - serducho masz jak piec :) Do jelit od serducha blisko :)

    ReplyDelete
  26. Aeljot--> Zapewniam Cie, ze po tylu latach lagodnych zim, to ja te -6 czulam dokladnie jak Ty ubiegloroczne -25. Brrrrrrrrr

    ReplyDelete
  27. Beata--> Mam!!! Motorek do robienia lodow:)))

    ReplyDelete
  28. Laki--> Ubiegloroczna zima w Polsce byla wyjatkowo zimna i dluga. Strach pomyslec...brrrr

    ReplyDelete
  29. Star, u nas -16:-) co ty wiesz o zimie:-)))

    ReplyDelete
  30. U nas w prognozach już straszą nadchodzącymi minusami, ale jeszcze na razie plusy - zobaczymy...

    ReplyDelete
  31. Minus sześć??? Tylko??? Nie chcesz widzieć, ile było maksymalnie na minusie w moim mieście tej zimy... brrr...
    A teraz w sumie wiosna. Pies się już wyprowadził na balkon. Ale wrócił po godzinie - doopa mu zmarzła :-)

    ReplyDelete
  32. Kwoko--> Strasza pogoda:) Ale damy rade:))

    ReplyDelete
  33. Eumenido--> Zadnego wspolczucia dla starej ciotki? :))) Ja wiem, ze u Was gorzej bywa, ale wiesz, do dobrego czlowiek sie szybko przyzwyczaja:))

    ReplyDelete
  34. Ja bardzo wspolczuje Star, Ty wiesz? Moge wyjatkowo czuc wspolczucie i zalosc do konca tego tygodnia;) Potem To chyba Ty mi bedziesz musiala wsplczuc:) Dzis bylo 76 stopni:)W sam raz. Wczoraj zimnica, chyba 65, pogoda na sweterek z dlugim rekawem:( Tu, jak widac, pogoda tez skacze...

    ReplyDelete
  35. Minus sześć... My tu marzymy o takim upale ;)
    Jeszcze miesiąc i będzie zielono, ptaszki zaćwierkają, biedronki będą uprawiać seks, a psy znowu będą wyc pod moim płotem. Ech, wiosna... :)

    ReplyDelete
  36. witamy w klubie. zimno plus góry brudnego już śniegu :| czy ktoś mógłby tę zimę już wyłaczyć??!! dziękuję! ;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...