Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, March 5, 2011

Ferie wiosenne

Zawzielam sie i dzis rano skonczylam moje robotki, ktore maja byc wyslane do Polski. Czyli w sumie zajelo mi to nie cale 9 dni. Nie jest zle:)) Tak sie rozswawolilam tym dzierganiem, ze chodze i ogladam, co chwila wolam Wspanialego zeby podziwial, a ten wreszcie nie wytrzymal i pyta:
-- A dla Avi tez cos zrobisz?
No i masz babo placek, ale sie ubralam. Ale to nic, oczywiscie, ze zrobie tez dla Avi, chociaz Avi ma juz jedna drutujaca babcie i do tej pory nie chcialam wchodzic w konkurencje. Ale jak trzeba, to trza.
Wiec nastepny projekt bedzie dla Avi.
W zwiazku z czym cos mi sie wydawa, ze zrobie sobie ferie wiosenne od bloga i cala oddam sie robotkom. No moze nie tak cala, ale zobaczymy jak to bedzie...
Planuje w srode rano wyslac te przesylke do Polski, a potem bede czekac z niecierpliwoscia az dojdzie, mam nadzieje, ze te moje wyroby beda sie podobac...
A jak nie, no coz, jak nie....  to zawsze mozna sklamac:)))))))))))))))

33 comments:

  1. .... ale tylko 3 dni - i ani godziny wiecej!!!
    Usciski.

    ReplyDelete
  2. A czy nasze oczy beda mialy zaszczyt zobaczyc Twoje dzielo?:))))
    Zzera mnie babska ciekawosc:))))

    ReplyDelete
  3. Ina--> Pewnie dluzej nie wytrzyam:)))

    ReplyDelete
  4. MAGA--> Tak, zdjecia sa juz zrobione, ale najpierw przesylka musi dotrzec do Polski:)) Jak juz dostane potwierdzenie, ze jest odebrana, to wtedy zamieszcze zdjecia. No jakas niespodzianka w tym musi byc;))

    ReplyDelete
  5. Toc racja,ze ja durna nie pomyslalam:))))

    ReplyDelete
  6. Ode mnie w Polsce nie oczekuja robotek ale dolary zawsze sa mile widziane:))
    Wracaj szybko!

    ReplyDelete
  7. Ataner--> Ode mnie tez nie oczekuja, ten prezent to moja inicjatywa i robie to z ogromna przyjemnoscia. Wyobraz sobie, ze to dla osoby, ktorej na oczy nie widzialam, ale kocham calym sercem i bardzo sie ciesze, ze juz niedlugo bedzie MAMA:)))

    ReplyDelete
  8. powiedz na ucho co to jest;)
    wiem.
    zrobilas dla malenstwa hamak.

    ReplyDelete
  9. Ania_2000--> Na ucho? Zglos sie na prive:))

    ReplyDelete
  10. ty kurna jakąś produkcje załozyłaś? :) a blog stygnie, a blog stygnie, nie mówiąc o Wspaniałym:)

    ReplyDelete
  11. No to do dzieła. Dziergaj, czy jak to się tam nazywa... ale wracaj tu szybko:)

    ReplyDelete
  12. ja zgłaszam sprzeciw !
    całe 3 dni !!!
    nie wiem spróbuję wytrzymać - no dobra w tym czasie przeczytam jakieś notki z archiwum
    pozdro

    ReplyDelete
  13. Star! Mam nadzieje, że żartujesz z tymi blogowymi wakacjami, co?

    ReplyDelete
  14. podziwiam te dziergajace kobiety :) ja to szlik jedynie i tylko prawo-lewo :)

    buz kochana :*

    ReplyDelete
  15. Beata--> Wspanialy ma szczescie, ze mrozy juz minely, bo by przymarazl gdzies w kacie:)))

    ReplyDelete
  16. Ida--> Dziergam jak opetana:))))))))

    ReplyDelete
  17. Zmorko--> Na archiwum to chyba 3 dni za malo;)

    ReplyDelete
  18. Nivejko--> Nie wiem czy zartuje, bo ja jestem pod tym wzgledem nieprzewidywalna:)) ale tak mnie opetalo, ze licho wie;))

    ReplyDelete
  19. Ivonek--> Ostatni raz dziergalam jeszcze w Polsce, czyli 26 lat temu, a teraz mnie znow naszlo:)))))))))

    ReplyDelete
  20. Jak ja zazdraszczam tych umiejętności :))))
    Sama nastawiam się psychicznie na jakie szydełko :D Ale nie wiem jaki będzie skutek. Zdecydowanie wolę szyć...ale chwilowo nie mam na czym :D

    ReplyDelete
  21. Oj widzę, że faktycznie wzięłaś się za te druty na poważnie :)))
    udanych robótek!

    ReplyDelete
  22. E, nie wierzę, że nie zajrzysz :)))

    ReplyDelete
  23. Kryste!
    Dobrze, że czytam na bieżąco archiwa to przynajmniej tak tęsknić nie będę! :)

    ReplyDelete
  24. Dobre robótki ręcznie nie są złe :) Radości z robótkowania i wracaj :)

    ReplyDelete
  25. Antares--> A ja nie umiem szyc, a nawet mam maszyne do szycia;/ Planowalam, ze kiedys sie wezme za szycie, ale skonczylo sie na planach:)) Maszyna stoi w kartonie i czeka...

    ReplyDelete
  26. Iw--> Pewnie, bo ja powazna kobita jestem;)))

    ReplyDelete
  27. Magenta--> Ty mnie chyba poznalas lepiej niz ja znam sama siebie:))))))))))

    ReplyDelete
  28. Marti--> Jak to dobrze, ze sobie znalazlas zajecie;)

    ReplyDelete
  29. Volus--> No fajna robota i jaka terapeutyczna;)

    ReplyDelete
  30. Star- wracaj szybko - świat jest smutniejszy bez wieści od ciebie :)

    ReplyDelete
  31. słowem zdrutowałaś się na wiosnę ;)))))

    ReplyDelete
  32. robótki fajna rzecz:)))))co nie?:)
    robótkuj,poczekamy!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...