Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, April 2, 2011

Magnolie

Kceta to mata:))



I jeszcze na okrase troche innego kwiecia;)


Nie mam pojecia jak sie to nazywa, ale kwitnie tak bardzo bladorozowo i ma drobne kwiatki.


Te panienke wszyscy znaja :)


I na koniec zonkile.

25 comments:

  1. Kurczę, u nas do tego etapu jeszcze daleko...

    ReplyDelete
  2. Zgago--> NYC jest bardziej na poludnie niz wiekszosc Polski i to pewnie dlatego mamy lato dluzsze po prostu, bo u nas maj to juz lato i wrzesien, a czesto nawet pazdziernik to jeszcze lato.

    ReplyDelete
  3. NYC zawsze jest uprzywilejowany u nas tam nic jeszcze nie rosnie. Zamiast kwiatow magnolii to pelno gowna po kanadyjskich gesiach:)))

    ReplyDelete
  4. Ale kwiatowo na tych blogach sie porobilo:)))
    Jak u mnie lepiej z ziemi wylezie i zakwitnie porzadnie to zrobie jakies foty...a co...ja gorsza:))))

    ReplyDelete
  5. Niestety, z tego co widzę, to nie tylko technologicznie jesteśmy opóznieni- wiosennie też:))

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam magnolie :) Pięknie już u Ciebie :*

    ReplyDelete
  7. cholera...przeciez tez masz snieg, masz nawet mróz...kurcze, no zime masz, a wiosna u Ciebie tak szybko...Kaszubom zawsze wiatr w oczy...:)

    ReplyDelete
  8. Uuu, ale dają czadu :)) U nas magnolii jest więcej niż żywopłotów. Ale jeszcze śpią, rozkwitną pod koniec kwietnia.

    ReplyDelete
  9. Ataner--> No tak, gesi sraja gdzie popadnie i nie ma komu wlepic mandatu za niesprzatanie. A ja wczoraj widzialam na trawie psie gowno:))) I nawet chcialam sfotografowac, ale mnie Wspanialy obsobaczyl. No i nie mam dokumentu, a teraz licho wie ile lat uplynie az zobacze nastepne:)))

    ReplyDelete
  10. MAGA--> Ale te zonkile to braboze nie moje, ja po sasiadach zrobilam obchod:)))

    ReplyDelete
  11. Anabell--> Sa kraje w stosunku, do ktorych jestescie naprzod:)) A i dziedziny w ktorych przodujecie tez by sie znalazly:))) Nic lepszego mi nie przychodzi do glowy tak od reki, ale wpis do Ksiegi Guinessa za najdluzsza zalobe na 100% nalezy sie Polsce:)

    ReplyDelete
  12. Margo--> Magnolie tez bardzo lubie, ale tak naprawde to uwielbiam mimoze. I mam tutaj jedna w okolicy, ale jakos tak nie po drodze i nigdy nie mam aparatu przy sobie jak ona kwitnie. Musze pamietac, zeby ja sfotografowac latem. Jest piekna. :*

    ReplyDelete
  13. Beata--> No mam snieg, mam mroz tak do -5C ale lato mam o dwa miesiace dluzsze:))) Kaszuby niech nie narzekaja;)

    ReplyDelete
  14. Laki--> Prosze, a ja nie wiedzialam, ze u Was magnolie tak popularne. To musi pieknie wygladac jak kwitna:)

    ReplyDelete
  15. No to u Ciebie wiosna pełną gębą. Miło popatrzyć :)

    ReplyDelete
  16. Faktycznie wiosna " pełną gębą " ( jak wyżej trafnie określono )i jaka dorodna ta forsycja !
    My musimy jeszcze poczekać, ale już robi się ciepło, więc też nam zakwitną rośliny i przyjdzie czas na zdjęcia od nas... a na razie dzięki za Twoje :)

    ReplyDelete
  17. Cudnie to wyglada! My tez w tyle za Wami, choc to juz nie az tak daleko. U nas na backyard zaczely kwitnac krokusy:)Przynajmniej to na poczatek;)Tak na dobre to tu sie zazielenia w maju!

    ReplyDelete
  18. Volus--> Wczoraj i dzis jest naprawde piekna pogoda i slonecznie. Ale tez ta wiosna jest wyjatkowo narazie chlodna i deszczowa;/ Nic to, jakos przezyjemy:))

    ReplyDelete
  19. Kwoko--> I caly urok polega na tym, ze w roznych zakatkach swiata mozemy sie cieszyc roznymi widokami:)) Dobrze, ze sie tym dzielimy.

    ReplyDelete
  20. Moniko--> Wlasnie skonczylismy rozmowe z Tatkiem tez mowil, ze juz niedlugo:)))

    ReplyDelete
  21. A kcemy, i jeszcze wiele razy kcemy i z gory dziekujemy!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  22. jakie piękne magnolie, bardzo dziękuję

    ReplyDelete
  23. moje mają nieśmiałe pączki dopiero

    eulalia87

    ReplyDelete
  24. Thenkju soł macz!!!!!!
    :))))))))))))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...