Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, April 11, 2011

Odwyk

Cos mi sie zrobilo z wiosna.
Nie chce mi sie pisac, czytam tez tyle o ile...
No jakos tak;)

34 comments:

  1. A moze to "przesilenie wiosenne?".
    Odpocznij kilka dni .....i do dziela, bo my czekamy! Usciski

    ReplyDelete
  2. Mam to samo. Jakieś ogólne zniechęcenie a liczyłam na powera.

    ReplyDelete
  3. Znakiem tego pora odpocząć ku nabraniu ochoty, bo to chyba jak z drutami, nie? ;-))
    Pozdrawiam i czekam, bo że wrócisz, to nie mam jakoś wątpliwości :)

    ReplyDelete
  4. oj kochana, od kilku dni mam dolinę sięgającą księżyca.... beznadziejną dolinę, kosmiczną, destrukcyjną. "gekon"

    ReplyDelete
  5. Oj przydałby mi się odwyk od wszystkiego, tak z miesiąc z daleka od wszystkiego, tylko hamak, morze, piasek...

    ReplyDelete
  6. odwyk w tej sytuacji to świetny pomysł ;)

    ReplyDelete
  7. Sie zdarza, len sie dowoli i enjoy! ;)

    ReplyDelete
  8. Ja też mam od dłuższego czasu DOŁA,tylko czytam,nic nie piszę,ale dziś u Ciebie jakiś mus poczułam by dołączyć do zdołowanego klubu.Mam nadzieję-nadzieja matka głupich,że to minie....aby jak najszybciej,czego wszystkim zdołowanym życzę!

    ReplyDelete
  9. Czasem trzeba nakarmić lenia :)))
    Miłego karmienia!

    ReplyDelete
  10. Ja tez tak jakoś, politykę mam komentować??!

    ReplyDelete
  11. :) Mój odwyk jest przymusowy, bo spod roboty mnie nie widać. No i wiosna nareszcie w rozkwicie, więc ogródek domaga się uwagi.
    Ale w końcu nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, nieprawdaż? :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Mam to samo ale już od zimy.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. A możesz już wrócić z tego odwyku? Coś bym poczytała.

    ReplyDelete
  14. A ja mam po prostu coraz mniej czasu:(

    ReplyDelete
  15. te, bo w analfabetyzm wpadniesz. wtórny ;)

    ReplyDelete
  16. Big Dumb Face - Beer and Fags.

    Czester:)

    ReplyDelete
  17. Odwyk to można mieć od czegoś ,,brzydkiego''. A Twoje pisanie jest jak powietrze dla całej rzeszy tu zaglądających. Więc zwalcz lenia i wracaj!

    ReplyDelete
  18. Jednym słowem dwa słowa czyli przesilenie wiosenne :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. No choinka, Ona dalej na odwyku.Wracaj!

    ReplyDelete
  20. szkoda, bo w milczeniu odpoczywam przy Twoich słowach...

    ReplyDelete
  21. Stardust kochana, przejdzie. Kazdy ma takie chwile, poczekamy.
    A Ty poki co relaksuj sie na tym odwyku a my poczekamy, buziaki:))))

    ReplyDelete
  22. co prawda wole Twoje uzależnienia, ale z braku laku niech będzie odwyk...odpoczniesz i wrócisz:)

    ReplyDelete
  23. Bedziemy tesknic ale poczekamy:))))) Od-bloguj sie przez jakis czas, dobrze Ci zrobi z wiosna:)

    ReplyDelete
  24. to chyba właśnie taka wiosenna przypadłość krąży po sieci, ale nie ma co trzeba chyba przeczekać i samo przejdzie :)

    ps. z uzależnienia tak łatwo się nie wychodzi - ja się tak przynajmniej pocieszam ;))

    ReplyDelete
  25. Stardust
    Pogodnych i radosnych Swiat Wielkanocnych Tobie i Wspanialemu zyczy Ataner.

    ReplyDelete
  26. Wesołych Świat:)) I wracaj, bo tęsknię.

    ReplyDelete
  27. Stardust,

    niech się święci! radośnie, wiosennie, jajecznie :)))))

    ReplyDelete
  28. hm.Pod tamtą notka nie można dodawać komentarzy?
    co sie stało?
    Daj znać,czy to odwyk,czy coś jednak się dzieje?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...