Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, May 25, 2011

Jeszcze dwa dni

A potem na szczescie weekend. Ten weekend jest swiateczny, wiec baby powariowaly. Dzis mialam dodatkowe atrakcje z odnawianiem prawa jazdy, wiec sobie strzelilam pol dnia wolnego, a i tak wrocilam do domu zjebana jak kon po westernie.
Nawet nie mam sie sily wkurwiac Blogspotem, po prostu padam.
Jak przezyje czwartek i piatek to jest nadzieja, ze bede zyc.

20 comments:

  1. przeżyjesz, przeżyjesz - bo w końcu dlaczego nie :)

    ReplyDelete
  2. Widzę po możliwościach komentarzy, że i Twoja półkula naprawiona :)

    ReplyDelete
  3. napisałam Ci maila w sprawie blogspota, jakby się jeszcze nie naprawiło.

    ReplyDelete
  4. oj tak, cotygodniowe oczekiwanie weekendu :] też jestem ciekawa, co to za święto

    ReplyDelete
  5. Ja też byłam ciekawa ale pogrzebałam w internecie i już wiem. To Memorial Day. Pamięć poległym w wojnach i początek lata. Długi wwekend z ostatnim poniedziałkiem maja. Mam nadzieję, że nie pokręciłam.

    ReplyDelete
  6. Spt--> Swieto doskonale wyjasnila ponizej Isia:) Pamietasz jak probowalysmy zrobic zasadzke na marynarzy? Shit nie wyszlo, ale moze nastepnym razem sie uda;)))))

    Chwilka--> Pewnie przezyje, bo i jakie mam inne wyjscie, najwyzej komus glowe odgryze:))

    Ewa--> No niestety, ja ciagle jestem w czarnej dupie na niektorych blogach, czesc moge komentowac jako stardust, a kilka blogow, w tym moj wlasny nie.

    DS--> Juz Ci odpisalam:))

    Porcelanowa--> Ja w zasadzie nie czekam na weekendy, ale tydzien przed weekendem swiatecznym daje mi solidnie w dupe:))

    Isia--> Super wyjasnilas swieto!!!!! Nic nie pokrecilas, dokladnie tak jest:))

    To ja Stardust:)

    ReplyDelete
  7. Rozumiem wyczekiwanie na long weekend. Sama przez to przechodzilam tydzien temu (mielismy swieto w poniedzialek):))) Juz niedlugo Stardust, dozyjesz;)))

    A blogspot dalej kaprysny. To ja Monika

    ReplyDelete
  8. Moniko--> Ja nie wyczekuje, bo ja to mam wszystkie weekendy trzydniowe, bo nie pracuje w poniedzialki. Tylko mam zapiernicz w pracy, bo klientki wariuja przed dlugim weekendem:)))
    Stardust

    ReplyDelete
  9. Mój syn opowiadał o tym święcie, o ulicznych paradach, ale powiedział, że właściwie nikt nie wiedział dokładnie co to za święto, ważne że była parada i wesoło. To było w Jackson Hole ,w Wyoming.
    A moja córka właśnie zdała egzamin teoretyczny na prawo jazdy! Dumna jestem jak nie wiem co :))

    ReplyDelete
  10. Stardust, koniec świata przeżyłaś, to i teraz dasz radę.
    A tak przy okazji, wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy.
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  11. Monikana--> A wiesz, ze ja nawet zapomnialam, ze na Memorial Day jest parada. Jakos nigdy nie widzialam, glownie to kazdy uwaza, ze to poczatek lata i albo plaza, albo grill:)))
    A prawo jazdy wazna rzecz, gratulacje dla corki!!!

    ReplyDelete
  12. Ooooo :) to czeka Cię duuużo odpoczynku :) myślę, że w tym celu warto przeżyć :) trzymam kciuki!


    P.S. Star ;) tylko, że mnie nie chodzi o samo posiadanie... tylko rozumienie siebie, które moim zdaniem jest bardzo zaburzone poprzez świat zewnętrzny i media... choć bardzo mi się podobają Twoje kategorie posiadania :)

    ReplyDelete
  13. A u mnie żadnych długich weekendów na horyzoncie, o ostatnim urlopie już zdążyłam zapomnieć, więc Ci zazdraszczam straszniście :D.

    ReplyDelete
  14. Antares--> Nie zazdrosc:)) Dla mnie to normalny weekend, tyle ze roboty wiecej mam. Ale ja mam wszystkie weekendy trzydniowe, wiec to zaden cymes:))

    ReplyDelete
  15. U nas tez w poniedzialek swieto - swietego Banka Holiday'a ;)
    polezymy se wentylem do gory, u-ha-ha.

    ReplyDelete
  16. A TY jeździsz osobiście?

    ReplyDelete
  17. Zgago--> Jezdze pod warunkiem, ze nie naszym samochodem:))) Ja nie potrafie jezdzic samochodem ze skrzynia biegow, a taki mamy, bo Wspanialy jakowyms cudem wlasnie tak lubi:) Ja jestem amerykanski kierowca;)))

    No i masz z tymi komentarzami, jeszcze sie dobrze nie naprawilo, a juz sie zjebalo;)))

    Stardust

    ReplyDelete
  18. Stardust ja Cie prosze o pomoc z tym blogspotem, zupelnie sobie nie radzę, loguje się dziesiątki razy i nic, ciągle pokazuje , ze jestem niezalogowana, nie moge komentowac jako ja Kachna u siebie, ani u innych. Napisalam do Ciebie maila w tej sprawie. Kachna

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...