Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, June 4, 2011

Eureka!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dzieki komentarzowi El w poprzedniej notce, zaczelam szperac po Blogerze i znalazlam odpowiedz, jak mozna chwilowo naprawic problem z komentowaniem.
Jak wiecie do tej pory nie moglam komentowac nawet na wlasnym blogu jako stardust, tylko musialam wystepowac w kostiumie Anona, a bardzo mi w nim nie do twarzy.
Doczytalam i sprawdzilam, bo pod poprzednia notka moj komentarz (ostatni w kolumnie) jest juz jako stardust.
Nalezy wejsc w ustawienia i tam pogmerac, czyli przestawic forme komentarzy na osobna strone, lub takie male okienko, ktore sie pokazuje na notce.
I ten sposob dziala!!!!!!!!!!
Nie rozwiazuje to sprawy zupelnie, ale z tego co pisza, to wiedza i ciagle nad tym pracuja.
No moze niech pracuja.
Wazne, ze ja juz nie musze byc Anonem!!!!

P.S.
Z tej radosci to moze nawet jakas notke wymodze:)))

30 comments:

  1. Oto kolejny dowod, czyli moj wlasny komentarz jako stardust:))

    ReplyDelete
  2. I tak z komórki mi nie wchodzi, cholera.

    ReplyDelete
  3. Sprawdzam, czy dziala na Name/URL
    Pozdrowka

    ReplyDelete
  4. Baronowo--> Kurde, a ktos tam pisal, ze wlasnie wchodzi mu ze smartphona a nie wchodzi na blogu:)) No cyrk, ale wazne, ze oni wiedza i probuja to naprawic. Bo same komentarze to tylko kawalek problemu. Ja chcialam zmienic zdjecie tytulowe, ale nie moge, bo jak zmniejsza, to obcina jeden bok i wyglada to... Baronowa wie jak, no chujowo:))) No i ciagle widnieje jako nie zalogowana:))) Jak chce napisac nowa notke, to musze wchodzic przez panel:)

    ReplyDelete
  5. Granato--> Ja tez!!! Jak myslisz, czy ktos sie zlituje i napisze:))))

    ReplyDelete
  6. Toż zasiadaj do pismaczenia, bo wariuję od pisania mgrki i potrzeba mi czegoś odrywającego - a nie ma nic lepszego od Twoich odlotowych notek!

    ReplyDelete
  7. Aaaa i jeszcze jak kogos wyrzuca do logowania, to nalezy odznaczyc w logowaniu te mozliwosc pozostania zalogowanym na wieki:))) Juz sprawdzilam, tez dziala:)))

    ReplyDelete
  8. Granato--> Kiedy mnie Wspanialy po doniczkach goni:)) I to zeby jeszcze w jakims bezboznym celu, ale nie on sadzi, a ja mam za zadanie przytakiwac.
    Ale jak magisterka na wadze, to sie skupie i cos napisze:)))

    ReplyDelete
  9. OOO a teraz juz mi sie wszystko naprawilo:)))) I nawet wyglada, ze jestem zalogowana.
    Dzizas, jakies swieto dzisiaj:))
    Tylko do zdjec sie boje zagladac, bo jak mi znow obetnie, to mnie trafi, to moze jeszcze chwilowo zostawie jak jest. Chociaz palce swedza:)))

    ReplyDelete
  10. To chwal Wspaniałego, podpuszczając, że dopiero efekt końcowy całą jego Wspaniałość wykaże :DDD

    ReplyDelete
  11. Diesel--> Dzieki, chociaz raz nie Amerykanie:)))))

    ReplyDelete
  12. Granato--> Toz chwale, juz mnie geba boli od potakiwania. Ale wiesz jak to jest, co dopadne kompa, to zaraz wola "chodz zobacz, a moze to wte a nie wewte, a chyba tak lepiej"
    Skad ja biore cierpliwosc do tego chlopa? :))
    Notka bedzie jak rano wstaniesz:))

    ReplyDelete
  13. hej...niemożliwości, nooo...już mogę pisać komenty??!! jako magda z krwi i kości:)
    Super, nie musze już buszować w gaszczu zakładek:)

    ReplyDelete
  14. Star jesteś genialna!! udało się :))

    ReplyDelete
  15. Ja kłopotów nie miałam, ale cieszę się, że rozgryzłaś problem! Wspaniały otrzymuje honorowy tytuł Wielkiego Sadzonkowego!

    ReplyDelete
  16. Magda--> Mnie tez to buszowanie po zakladkach i kostium Anona zniechcal do blogowania:))

    ReplyDelete
  17. Kachna--> To nie ja. Ja tylko po komentarzy El postanowilam sama poszukac co pisza na blogerowym forum, no i doczytalam:) W sumie to wszystko zasluga El, ktora mi dala niechcacy kopniaka:))) Ale wazne, ze dziala.

    ReplyDelete
  18. Zgago--> Mialas szczescie, bo Ciebie to akurat ominelo. A Wspanialy mnie wykonczy z tymi sadzonkami. Juz zapowiedzialam, ze ja odmawiam podlewania wiecej niz jest, jak chce, to sobie moze nastepna sadzonke na lbie posadzic.

    ReplyDelete
  19. Ataner--> Eeee tam zdolna, tylko doczytalam co trzeba i zmalpowalam:))

    ReplyDelete
  20. Gdzieś - kiedyś napisałaś coś przeciwko rozmiarom Małego Rycerza, że niby takim Stardust nie dowierza !! ://
    No, to ja się odgryzę, że Ci uwierzę w " Eureka !!! ", gdy zobaczę Twój komentarzyk na mym blogu - taaa ;))

    ReplyDelete
  21. Kwoko--> Dopiero teraz zauwazylam:)))) A z tym Malym Rycerzem to nie calkiem prawda, bo moj Wspanialy tez maloletniego wzrostu:)))

    ReplyDelete
  22. ale mi się zasługa przypadkiem trafiła!!
    pozdrawiam i cieszę sie od rana:)

    ReplyDelete
  23. w takim razie trzeba El wychwalać :)

    ReplyDelete
  24. Stardust - odkryłam o co biega! Komentarzy nie można dodawać w formularzu osadzonym pod postem, kiedy posty nie mają ustawionych linków wstecznych. Twoje nie mają, moje też nie - stąd problemy po reorganizacji.
    Natchnęłaś mnie - dzięki :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...