Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, June 10, 2011

I jeszcze jeden i jeszcze raz... !!!

Moze to nienormalne, ale ja uwielbiam moje urodziny!!!
Kazdego 10 czerwca jestem cala szczesliwa zaliczajac kolejny rok ciesze sie jak glupi  bateryjka:))
Nigdy nie mialam i nie mam do tej pory zadnych zachamowan, zadnych momentow zapowietrzenia kiedy ktos pyta "ile masz lat?" Wcale nie uwazam tego pytania za towarzyskie faux pas, jak rowniez nie mysle, ze "kobiety sie o wiek nie pyta" Ja po prostu tego nie pojmuje.
W moim rozumieniu wiek jest taka sama cecha czlowieka jak kolor wlosow czy oczu po prostu jest kolejnym parametrem okreslajacym dana osobe. I tylko tyle.
Nie mam problemu ze slowem "stara" bo to takie samo slowo jak "zyrandol" tylko okresla cos innego.
No a przeciez w wieku 57 (hip hip hurrrrraaaa) lat slowo "mloda" jakos nie bardzo pasuje. Tak jak nie pasuje do mnie slowo "szczupla" i o to tez sie nie obrazam:))
Moim zdaniem starzenie sie to nie jest proces, ktory zaczyna sie w wieku -dziestu lat, tylko wrecz przeciwnie jest to proces ciagly, ktory zaczyna sie w momencie narodzin i trwa az do momentu smierci.
Jakos nikt nie ma pretensji do tego procesu w wieku lat 3, 12, czy nawet 27 ale wszyscy sie przyczepili, ze jak wiek zaczyna sie okreslac liczba konczaca sie na -dziesci to juz sie o wieku nie mowi, a nie daj buk -dziesiat - zgroza, wtedy wiekszosc dostaje amnezji i zupelnie nie rozumie pytania o wiek:)))
A ja sobie krzykne glosno i radosnie:
Mam piecdziesiat siedem lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nawet nie zabolalo i nawet sie nie zajaknelam.
I co z tego, ze juz nie wygladam tak jak wygladalam majac 48 lat, czy majac 35 lat?
To byloby wrecz tragiczne, bo swiadczyloby o jakichs zaburzeniach w pracy mojego organizmu, a tak wiem, ze organizm pracuje prawidlowo, przybywa zmarszczek, trzeszcza kolana, siwe wlosy trzeba juz farbowac nie co 6 tygodni jak kiedys, ale co 4 tygodnie i to wszystko.
Za to nie grozi mi ciaza przez nieuwage!!!!
I to jest piekne, za to moge sobie przeklac bezkarnie i to tez jest piekne, bo do tego tez trzeba dorosnac.
Za to nie musze sie bac nauczycieli, kierownikow, opinii sasiadow i calej reszty swiata, bo jak sie komus cos nie podoba to moge powiedziec:
A sio!! Ja mam 57 lat i moge sobie nareszcie robic to co ja CHCE a nie to co sie komus podoba.
I tym przemilym akcentem zakoncze dzisiejsza notke i jednak pojde do pracy, skoro o tym wczesniej nie pomyslalam, ale za to w weekend bede robic tylko to na co bede miala ochote:))

131 comments:

  1. Wszystkiego dobrego! Ciekawe co wymyslil Wspanialy na dzis :)

    I uwazam ze to bardzo dobre podejscie - i bardzo fajny wiek :)

    ReplyDelete
  2. Niech Ci się szczęści Star!!!! Wszystkiego naj!!!:)
    Buziaki maślaki!

    ReplyDelete
  3. ale pierwsza byłam! :)

    każdy wiek jest fantastyczny jak się go bierze z fantastycznym podejściem. cały czas jesteś moim guru - a tych 17 lat różnicy w ogóle nie czuję. stu pięćdziesięciu siedmiu życzę raz jeszcze :***

    ReplyDelete
  4. Kochana Stardust zycze Ci wiec stu lat w tak dobrym zdrowiu i tak swietnym podejsciu do zycia, starzenia sie itd Tylko przyklad brac:))))Baw sie dobrze w ten weekend, bo juz Ci Wspanialy pewnikiem cos fajnego szykuje;)))

    ReplyDelete
  5. May-li--> Wspanialy wysyla mnie jutro do Spa na 4 godziny a potem idziemy do tajskiej knajpy na moje ulubione jedzenie. Taka informacje zastalam lezaca na moim komputerze jak sie dzis obudzilam, to chyba na wypadek zebym sobie sama nic na jutro nie planowala:))

    ReplyDelete
  6. Spt--> Dziekuje po raz drugi, bo tamten wpis tez widzialam:))) I milo mi, ze tak dobrze sie czulas w moim towarzystwie:*:*

    ReplyDelete
  7. Moniko--> Dzieki serdeczne:)) Kazdy wiek ma swoj urok, tylko trzeba to chyba chciec dostrzec:))

    ReplyDelete
  8. O i tak trzymac, bdb podejscie! Wszystkiego Najlepszego, Star!

    ReplyDelete
  9. wszystkiego dobrego moja droga. oby usmiech z twarzy nie schodzil Ci nigdy!!!!
    b.

    ReplyDelete
  10. Hip-hip-hurrraaa!!!:-))) Zdrowia, szczęścia, radości, miłości i co tam jeszcze sobie wymyślisz!:-)) Jak widzę taką radość z urodzin, to od razu mam wrażenie, że to ja sama znowu mam urodziny!;-)))

    ReplyDelete
  11. wszystkiego najlepszego, doskonałe podejście, oby tak dalej - do 107 co najmniej! :)

    ReplyDelete
  12. wszystkiego naj Star!!!!!!!!!buziaki i uściski!!!!

    ReplyDelete
  13. Nooo, wszystkiego najzajebistszego w tym układzie ;) A na poważnie, życzę wszystkiego czego sama sobie życzysz :) Urodziny masz dzień po urodzinach mojej najlepszej przyjaciółki, więc już nie ma bata, na pewno zapamiętam.
    A lat to ja chcę mieć 27. To był fajny wiek :)))

    ReplyDelete
  14. więc raduję sie z Tobą:)) i przez nastepne 100 lat tylko radości życia Ci życzę. Nie zmieniaj się!

    ReplyDelete
  15. Życzę Ci jak najwięcej 10-tych dni czerwca, aby radość i zdrowie nie opuszczały Cię także w pozostałe dni:) Śpiewam '100 Lat!' Choć głosu nie mam, wiem, że ta jedyna 'piosenka' wychodzi mi nieźle:)))

    ReplyDelete
  16. a bo to nie my się starzejemy tylko nasze metryki !
    zdrowia Star ! dużo zdrowia bo jak ono jest to można wszystko !
    ps a ja mam dziś rocznicę ślubu -szesnastą :-)

    zmorka

    ReplyDelete
  17. Starduście! Wszystkiego najlepszego i niech Ci się wszystko układa jak najlepiej:)

    ReplyDelete
  18. aga-b--> Postaram sie tak trzymac:)) Wiesz ja mam dobrych mentorow. Tatek ma 83 lata i odgraza sie swojemu 93 letniemu koledze, ze i tak bedzie zyl dluzej niz on. To ja tylko biore przyklad;)

    ReplyDelete
  19. b.--> Dzieki:)) Taki sobie juz zainstalowalam wieczny "amerykanski usmiech" i bardzo mi sie tak podoba:)) Wiesz, na zasadzie "kto z kim przestaje..."

    ReplyDelete
  20. Zolwico--> Bo urodziny sie udzielaja:))) wiec sie nie przejmuj tylko bier sie za swietowanie, akurat dzis piatek czyli mozna:)))

    ReplyDelete
  21. DS--> 107?!?! No zobaczymy, jak sie zawezme to moze i dam rade:))

    ReplyDelete
  22. Mijka--> Dziekuje i sciskam i cmokam zwrotnie:))

    ReplyDelete
  23. ______________$$$$$$$$$$$$$
    ______________$$$$______$$$
    ______________$$$$$______$$
    ______________$$$$$______$$
    ______________$$$$$______$$
    _____________$$$$_________$$
    _____________$__$$$$$$$$$$$$
    _____________$_$_$_$_$_$_$_$
    _____________$$$$$$$$$$$$$$$
    _______________$_$$______$
    _______________$$_$$_____$
    _______________$$$_$$____$
    ________________$$_$$___$$
    ________________$$_$$___$$
    ________________$$$$$___$$
    ________________$$$$_____$
    ________________$$$$____$$
    ________________$$$$____$$
    ____________$$__$$$$____$$_$$__$$$$
    ______________$$$$$$$___$$$___$$$$$$
    ________________$$_____$$$___$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$___$$$$__$$$$__$$____$$$$
    $$_________$$$$_$$__$$$$$$_$$$____$$$$
    $$$__________$$$$$$__$$$$$$$$_______$$
    $$$$_____________$$$$$$$$$$$________$$
    $$$$$_____________$$$$$$$$__________$$
    _$$$$$_____________$$$$$$$_________$$
    ___$$$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$_____________$$$_______$$$
    ________$$$$$_$$________$$$______$$$$$
    ___________$$$__________$$$$______$$$$$
    ________$$$$$___________$$$$$_____$$$$$$
    ________$$$____________$$$$$$$$____$$$$$
    _________$$___________$$__$$$$$$$__$$$$$
    __________$$_________$$$__$$___$$$__$$$
    ________$$$_$$____$$$____________$$$$$$$
    _______$$____$$$$$$________________$$$$$
    ______$$______$$$$$________________$$__$$
    _____$$________$$$______________________$$
    ____$$___________________________________$$
    ____$$_____________§§§§§§________________$$
    ____$________§§§§__§§__§§_§§§§§§_________$$
    ____$§§__§§_§§__§§_§§§§§§_§§__§§_§§____§§$$
    ____$§§__§§_§§§§§§_§§_____§§§§§§__§§__§§_$$
    ____$§§§§§§_§§__§§_§§_____§§_______§§§§__$$
    ____$§§__§§_§§__§§________§§________§§___$$
    ____$§§__§§_________________________§§___$$
    ____$$___________________________________$$
    ____$$_§§§§§§___§§__§§§§§__§§§§§§_§§__§§_$$
    ____$$_§§___§§__§§__§§__§§___§§___§§__§§_$$
    ____$$_§§§§§§___§§__§§§§§____§§___§§§§§§_$$
    ____$$_§§___§§__§§__§§_§§____§§___§§__§§_$$
    ____$$_§§§§§§___§§__§§__§§___§§___§§__§§_$$
    ____$$___________________________________$$
    ____$$____§§§§§§§__________§§____§§______$$
    ____$$_____§§___§§___§§§§§__§§__§§_______$$
    ____$$_____§§___§§__§§___§§__§§§§________$$
    ____$$_____§§___§§__§§§§§§§___§§_________$$
    ____$$____§§§§§§§___§§___§§___§§_________$$
    ____$$______________§§___§§______________$$
    ____$$___________________________________$$
    ____$$_________$$$$$$______$$$$$$________$$
    ____$$________$$$$$$$$$__$$$$$$$$$_______$$
    ____$$_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
    ____$$_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
    ____$$________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______$$
    ____$$_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
    ____$$__________$$$$$$$$$$$$$$$__________$$
    ____$$____________$$$$$$$$$$$$___________$$
    ____$$______________$$$$$$$$$____________$$
    ____$$$$__$$$$_______$$$$$$______________$$
    __$$$$_$$$$$$$$$______$$$$_______________$$
    __$$_$$$$$$$$$$$______$$_________________$$
    __$$_$$$$$$$$$$__________________________$$
    ____$$$$$$$$_____$$$$__$$$$______________$$
    ___$$_$$$$$____$$$$$$$$_$$$$$____________$$
    ___$$___$$$____$$$$$$_$$$_$$$____________$$
    ___$$___________$$$$$$$$$_$$$____________$$
    ___$$______________$$$$$$$$______________$$
    ___$$_______________$$$$$________________$$
    ___$$_______________$$$__________________$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ReplyDelete
  24. Koalo--> Dzieki:) 27 to tez fajna liczba, ale wiesz w kazdym wieku mozna sobie zapracowac na cos zajebistego i pamietac o tym juz do konca. W sumie codziennie tworzymy jakies wspomnienia:))

    ReplyDelete
  25. El--> Nastepne 100? Kto wie, kto wie, ponoc najciezsza pierwsza 500tka, a potem juz mozna isc z rozpedu:)))

    ReplyDelete
  26. Upssss mialo byc 50tka a nie 500tka :))) Bosze oszalalam juz zupelnie:)))))))) A to dopiero rano...;/

    ReplyDelete
  27. Iva--> Talent do spiewania mam prawdopodobnie gorszy od Twojego:)) Kiedys chcialam Wspanialemu zaspiewac, to mial taka mine, jakbym go zarzynala tepa brzytwa:)) Ale to nie moja wina, ze on ma muzyczny sluch;)))

    ReplyDelete
  28. Spełnienia marzeń!:)- Kachna

    ReplyDelete
  29. Zmorko--> Dziekuje i wszytkiego najlepszego z okazji rocznicy slubu!!!! Przyjemnej podrozy do kolejnych rocznic!!!

    ReplyDelete
  30. Laki--> Dziekuje bardzo, a jak cos sie nie bedzie chcialo ulozyc, to popchne, kopne i musi sie udac:)))

    ReplyDelete
  31. Maga--> Dzieki!! Ty to masz talent do tych wzorkow:))

    ReplyDelete
  32. Star, Wspaniałości wszelkich dla Ciebie, niech Ci się wiedzie, niech się mai, niech Cię rozpiera radość, bo bez niej jak bez powietrza. :)

    ReplyDelete
  33. Wszystkiego najlepszego, Stardust - przede wszystkim zdrowia, bo wtedy o wszystko co zechcesz jest łatwiej. Sto lat sto lat niech żyje nam!

    Pozdrowienia,
    Alicja

    ReplyDelete
  34. Najlepszego Stardust! Wszystkiego słonecznego i miłośnego! I tak jeszcze powiem, Ty nigdy nie będziesz stara :-)

    ReplyDelete
  35. najlepsiejszego! Cobys zawsze usmiechnieta byla :)

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego przenajlepszego z okazji urodzin!57- to piekny wiek- juz człowiek nie głupi, swój rozum ma a jeszcze nie stary.Z tym starzeniem sie to masz rację- z chwilą opuszczenia łona matki zaczynamy się starzeć.
    Całuski urodzinowe przesyłam:)))

    ReplyDelete
  37. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!! Zazdroszczę takiego podejścia, bo ja mam 20 lat mniej i z każdym dniem jestem bardziej przerażona upływającym czasem. Ale zaglądam do Ciebie często, bo bawią mnie Twoje notki i poprawiają humor. Życzę Ci więc, żebyś miała zawsze życzliwych ludzi wokół siebie, bo chyba od nich czerpiesz tak pozytywną energię, którą dzielisz się z innymi.
    Aga (Aqulek)
    PS ciągle nie mogę się zalogować

    ReplyDelete
  38. Przyjmij również moje serdeczne życzenia :) Przede wszystkich spełnienia marzeń, nawet tych, o których jeszcze nie wiesz! Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  39. Daisy--> Dzieki i oby Twoje slowo cialem sie stalo:)))

    ReplyDelete
  40. Przede wszystkim - NAJLEPSZEGO - STO LAT - NIECH CI GWIAZDA POMYŚLNOŚCI...itd !!! Ijeszcze jeden, i jeszcze raz, i na drugą nóżkę...czyli się rozsiadłam u Ciebie ( duchem )i wznoszę wirtualne toasty - ;))
    A WIEK PIĘKNY masz, jak najbardziej nawet - z mojego punktu widzenia...też bym chciała, wiadomo ;;;)))
    I już bez żadnego dowcipkowania : ZDROWIA, ZADOWOLENIA, MIŁOŚCI i DOBREGO HUMORU na co dzień!

    ReplyDelete
  41. Rinonka--> Bede sie szczerzyc:) Kiedy robisz nalot na NYC?

    ReplyDelete
  42. Aga(Aqulek)--> Z tym logowaniem widze jeszcze wiele osob ma problem, nie potrafie nic na to poradzic;/
    Za zyczenia dziekuje i prosze nie trac czasu na zamartwianie sie uplywem czasu, bo on i tak uplywa i wcale nie potrzebuje Twojej pomocy, a tylko Ty mozesz przegapic piekno niektorych dni:))

    ReplyDelete
  43. Kurakowa--> Dzieki serdeczne i jak zawsze milo widziec, ze ciagle mnie odwiedzasz:)))

    ReplyDelete
  44. Kwoko--> Wznos, wznos te toasty, bo one chyba wirtualnie jakos na mnie dzialaja:)) Przed chwila zadzwonila klientka i jak odebralam telefon to natychmiast zapytala czemu ja mam dzis z rana taki radosny glos:)))
    Widocznie to dziala:))

    ReplyDelete
  45. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!
    Masz świetny stosunek do swojego wieku, który i ja popieram i stosuję, choć motywację mam całkiem inną, ale cieszę się każdym nowym rokiem :))Oby tylko same słoneczne i pogodne dni były przed Tobą i obyś swomi notkami potrzymywała na duchu takich nadwrażliwców jak ja :))

    ReplyDelete
  46. "Stara" też do Ciebie nie pasuje;) więc Stardust totalnie Cię uwielbiam! I życzę wszystkiego tego co chciałabyś sobie sama życzyć:) ! JUż Ty wiesz najlepiej co Ci potrzebne:)

    ReplyDelete
  47. Wszystkiego cudnego Star z okazji Twojego święta!!!

    ReplyDelete
  48. Też się dołączę do tych wszystkich życzeń!
    Tobie starość mentalna nie grozi - i bardzo dobrze!
    Ja uwielbiam swoje urodziny. Bo każdy rok przybliża mnie do utęsknionej emerytury (mam 56). No i młoda też być już bym nie chciała, bo teraz mam przynajmniej spokój i nie muszę się miotać jak kiedyś. A wygląd mi wisi!
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego, a zdrowia przede wszystkim!

    ReplyDelete
  49. Kiciu--> Motywacja jaka by nie byla, wazne, ze dziala i jest nam dobrze:))) Dziekuje za zyczenia:)

    ReplyDelete
  50. Kas--> Stara pasuje do Stara:))))) Dzieki za zyczenia:))

    ReplyDelete
  51. tzj--> Mloda to ja tez juz nie chcialabym byc, wiesz w dzisiejszych czasach mlodosc jest upierdliwa:) A wyglad to jak ktos bardzo chce moze sobie kupic:) Ja tam nie chce, bo rowniez mi na tym nie zalezy. Emerytura? No, moglaby byc, ale nie na stale, bo obawiam sie, ze byloby mi nudno. Jednak mysle, ze te moje klientki-wariatki trzymaja mnie przy zyciu i dobrym samopoczuciu:))

    ReplyDelete
  52. To ja powiem wierszyk
    Pierdzi koza pierdzi
    z dupy jej się kurzy
    niech nam droga Stardust
    żyje jak najdłużej!

    (to pisałam ja, Baronowa, która ma ja wiadoo schozę na pukcie wieku i to jest taka sama moja cecha jak jej wzrost siedzącego psam, który akurat jej wisi. Jeszcze raz - najlepszego!)

    ReplyDelete
  53. Baronowo--> Wierszyk jest pierwszoklasny!!!!!!!!!!!! Bede sie z tego rechotac przez reszte dnia:)))))
    Dziekuje:**

    ReplyDelete
  54. O, trafiłam na urodziny, a ja tak bez prezentu i kwiatka. Wszystkiego najlepszego! Ja we wrześniu skończę 59 lat. Czyli jesteśmy w najlepszym wieku! Wszystko nam wolno, a nic już nie musimy :)Samych słonecznych dni! ( z małą wilgotnością, oczywiście) :))

    ReplyDelete
  55. Monikana--> Dokladnie tak:)) A nasz Tatek mowi "jeszcze moge, ale juz nie musze":)) Nigdy nie pytamy co dokladnie ma na mysli:)))
    Dziekuje:)

    ReplyDelete
  56. Bądź zawsze sobą!Wszystkiego dobrego!

    ReplyDelete
  57. Beata500--> Masz racje, bo ja mam tyle zajecia z byciem soba, ze na bycie kims innym juz nie starcza czasu:))) Dziekuje:)

    ReplyDelete
  58. CUUUDDOOOWNNNYYCHHHHH!!!!!! KOLEJNYCH 57 LAT!!!!! Życzę Tobie kochana aby nigdy nie opuszczał Cię Twój nieprawdopodobny optymizm, inteligencja i Twój twardy tyłek! Niech spełniają się marzenia Twoje. Jak najmniej kłopotów ze zdrówkiem a przede wszystkim ze STOPAMI!! Oglądaj sobie ŚWIAT i UŚMIECHAJ się tak dużo jak zawsze! ...No i bądź nieskończenie szczęśliwą kobietą u boku tego CUDOWNEGO WSPANIAŁEGO!!!!! Całuje i ściskam urodzinowo. "gekon"

    ReplyDelete
  59. !!! naj,naj,naj;)))
    w zdrowiu ,szczęściu i przy boku Wspaniałego kolejnych Ci życzę:)

    ReplyDelete
  60. Ale mi sie udalo - trafilam na IMPREZE!! :))) To sie dolacze do toastowania :)
    Wszyskiego naj naj Stardust! Teraz i zawsze i tyle ile chcesz. Usciski!

    ReplyDelete
  61. Happy B-day Star:)))) Najlepsze zycznia i usciski - zdrowia szczescia i pomyslnosci:)))
    Duza buska teraz, a wieczorem pije za twoje zdrowie:)

    ReplyDelete
  62. To tylko test komentarza

    ReplyDelete
  63. Wiedziałem kiedy wrócić :)
    Zdrowia!!!
    5+7=12 Na osiemnastkę przyjadę osobiście :)

    ReplyDelete
  64. przytulam urodzinowo życząc czego sobie chcesz :) a na pewno żeby Ci się humor absolutnie nie stępił :)

    ReplyDelete
  65. MarioAgdaleno--> No faktycznie trafilas, bo Cie juz dosc dawno nie widzialam:)) Milo mi, ze zagladasz i dziekuje za zyczenia:)

    ReplyDelete
  66. Aniu_2000--> Pij dziecko pij poki mozesz, bo wiesz, moja cysterna to juz odjechala:))

    ReplyDelete
  67. Volus--> Ty wiesz ja slaba z matematyki zawsze bylam, to Ty mi tu zagadek nie daj:) Ale cusi mi wychodzi, ze ta osiemnastka to bedzie jak sie dwie 9tki do kupy zejda. Ty moze jednak przyjedz wczesniej bo przy dwoch dziewiatkach to juz moze byc cieniutko:)))

    ReplyDelete
  68. Madziula--> Dzieki serdeczne i obiecuje, ze bede ten humor ostrzc regularnie:)))

    ReplyDelete
  69. Wszystkiego najlepszego, radosci, szczescia moc...
    sloneczka wesolego.......
    Jednak zdazylam!!!
    Caluski

    ReplyDelete
  70. Nareszcie mi się udalo tu dostać!
    Star, wszystkiego co najpiękniejsze Ci życze!
    :-)

    ReplyDelete
  71. Ina--> No teraz mi bedzie ta melodia grala w glowie na przemian z wierszem BAronowej:))) Bosze jak fajnie jest miec urodziny:))) Dziekuje:))

    ReplyDelete
  72. Dikejko--> No tlok sie straszny zrobil:) Chyba sie musialas lokciami rozpychac:))) Dziekuje, mam nadzieje, ze Cie nikt nie poobijal:))) Kryste mnie juz solidnie odjebalo jak takie glupoty pisze:)))

    ReplyDelete
  73. Przekornie, z pełną premedytacją i bardzo życzliwie życzę Ci, żeby ci się nigdy nie spełniły wszystkie marzenia... Żeby ci ich nigdy nie zabrakło:)

    ReplyDelete
  74. Jako starsza o 12 dni zapewniam, że to piękny wiek! Ściskam Cię serdecznie, Bliźniaczko moja!

    ReplyDelete
  75. Stardust, wszystkiego co najlepsze:chłodnego lata,
    ostrego języka i aby Twoj optymizm nigdy się nie wyczerpał, OOps- to juz wyglada na zyczenia dla mnie samej , bo UWIELBIAM Twojego bloga.
    Happy Birthday! Elvira (tez ex"scyzoryk":)...)

    ReplyDelete
  76. W naszej strefie czasowej jeszcze zalapalam sie na Twoje urodziny bo teraz w Polsce juz kazdy ma kaca po tej imprezie:)))
    Chwytam za uchwyt drzwiczek od barku i wyciagam ucho wody:))) (przez o z kreska) i pije Twoje zdrowie.
    Sto lat blogowania w zdrowiu szczesciu i milosci zyczy Ci wierna Ataner.

    ReplyDelete
  77. 100 lat!!!!!!!!!!!!! a potem dalej! :)))

    ReplyDelete
  78. Wszystkiego najlepszego koleżance Bliźniaczce! Bo ja tylko 4 dni w tyle, aczkolwiek nie rocznikiem :). Gratuluję cudownego podejścia do życia, tak trzymać!

    ReplyDelete
  79. Nivejko--> I to sa piekne zyczenia, bo jakby mi sie tak wszystkie marzenia spelnily, to trzeba byloby umierac:))) Dziekuje!!

    ReplyDelete
  80. Zgago--> 12 dni starsza Blizniaczko dziekuje serdecznie:))

    ReplyDelete
  81. Elviro--> Scyzoryku!!! Jakze mi milo, Scyzoryki sa fajne. Dzieki za zyczenia i milo mi, ze czytasz:)

    ReplyDelete
  82. Ataner--> Dochdzi 23 mojego czasu, czyli jeszcze sie mieszcze z odpowiadaniem na zyczenia, tylko na spelling musze uwazac:)) Cos mi sie ze wzrokiem oporobilo od celebrtowania:)))

    ReplyDelete
  83. Evek--> Dzis juz mi wszystko jedno, moze byc i 100 albo i jeszcze wiecej, dam rade, a co? :)))

    ReplyDelete
  84. Aneta--> TY tez Blizniaczka!!! Super!!! dzieki za zyczenia:))

    ReplyDelete
  85. Spełnienia marzeń dla siostry BLIŹNIACZKI...tylko ja 24 maja się urodziłam,i o rok wcześniej...:-)
    ale jeszcze nie muszę farbować włosów,bo nie mam siwych...moje włosy są jeszcze naturalnego koloru...:-)))
    wszyscy mi zazdroszczą...!!!

    ReplyDelete
  86. No ja jak zwykle zapóźniona ;-)
    Wszystkiego najjjj kochana Stardust - milion buziaków ślę ;-******

    ReplyDelete
  87. wszystkiego najlepszego Star:***

    ReplyDelete
  88. Wszystkie naj naj naj i naj :)

    ReplyDelete
  89. Nieustajaco dobrego humoru i nieustajaco wspanialego Wspanialego :)

    ReplyDelete
  90. W takim razie, niech twoj blogostan trwa jak najdluzej! Najlepszego Stardust! ;))

    ReplyDelete
  91. Haneczko--> Dziekuje:))) Kolejna Blizniaczko:))
    W mojej rodzinie jakos wszyscy siwieja dosc wczesnie (30-35 lat) a ja to nawet nie wiem kiedy osiwialam, bo zaczelam malowac wlosy jak mialam 20 lat:)) Jakos mi bylo nudno w jednym kolorze:))

    ReplyDelete
  92. Kontrolerko--> Oj tam spozniona;) ja moge zyczenia przyjmowac caly rok:)) Tak mi sie spodobalo:))

    ReplyDelete
  93. Ucieczko--> Dziekuje bardzo, wiesz taki zupelny blogostan to nie jest, bo byloby nudno wiec od czasu do czasu trzeba czyms potrzasnac:))

    ReplyDelete
  94. Najlepszego Star!!!!!! Kati

    ReplyDelete
  95. ja rowniez przesylam najserdeczniejsze zyczenia.mocno spoznione,ale dopiero dzis naprawili nam internet .Asia

    ReplyDelete
  96. Kati, Asiu--> Dziekuje Wam bardzo:))

    ReplyDelete
  97. Sto-larz! Sto-larz! A także posadzkarz, glazurnik i tapicer. Oraz ke-wiaty:

    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->-- @->->-- @->->-- @->->--
    @->->--

    Oczywiście 57. A słowo "stara" mi jednak nie pasuje, bo 107 lat to niby też stara, ale jednak inaczej.

    ReplyDelete
  98. Star, z opoznieniem, ale za to szczerze, przedestkim niezmiennej pogody ducha Ci zycze! I zapewniam, ze to nie cyfra okresla czlowieka ;-) sciskam urodzinowo!

    ReplyDelete
  99. Nielot--> Glazurnik, posadzkarz i tapicer mnie zabili:))) A tyle cwietow to nawet od Wspanialego nie dostalam:) Dziekuje:*

    ReplyDelete
  100. LilaMy--> Dzieki!! A ja lubie moje cyferki niech stukaja jak najdluzej:))

    ReplyDelete
  101. Star, ja Cię po prostu kocham :-))))) Za całokształt - jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    ReplyDelete
  102. Eumenido--> I po prostu jest to milosc z wzajemnoscia, Ty o tym wiesz:))

    ReplyDelete
  103. Wszystkiego najlepszego :) Nieustająco podziwiam Twój optymizm i radość życia , dzięki, że trochę nas nią zarażasz .

    mp

    ReplyDelete
  104. Oj, widzę, że się chyba nie dopcham, ale ja również Sto Lat!
    batumi

    ReplyDelete
  105. Sto lat! i spełnienia marzeń i wszystkiego naj...

    ReplyDelete
  106. z olbrzymim opóźnieniem ale wszystkiego naj !!!! Ja też lubię urodziny i cyferki mi nie straszne. Twoje zdrowie Star!!!

    ReplyDelete
  107. Wszelkiej pomyślności i dalszej takiej fajnej postawy życiowej. Imponujesz mi. Ale dużo się wpisało osób, fajnie się pewnie czujesz, że tylu chciało Ci złożyć życzenia. Ja się nie dziwię, bo codziennie tu zaglądam z nadzieją na nowy ciekawy post. Pozdrawiam i jeszcze raz dużo dobrego życzę.

    ReplyDelete
  108. Oooo! Blizniak :)
    Wszystkiego najlepszego , zdrowia przedewszystkim...

    ReplyDelete
  109. Batumi--> Powodzenie mam jak tramwaj w Boze Cialo:))) Dziekuje:)

    ReplyDelete
  110. Scarbossa--> Dziekuje i cyferki sa fajne, bo dopoki licznik bije to jest OK:))

    ReplyDelete
  111. Isiu--> Dziekuje bardzo i milo mi, ze zagladasz:))

    ReplyDelete
  112. Diesel--> Blizniak, blizniak:)) dzieki za zyczenia:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...