Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, July 8, 2011

Aparat i aparatka

Dostalam aparat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma duzo nowych mozliwosci, ktorych nie mial tamten.
Postanowilismy to uczcic.
Czcimy pijac pinacolade w ilosciach... nadmiernych.
Czy ja juz kiedys pisalam ze uwielbiam mojego wspanialego meza?
Nie pisalam;((
To teraz napisze:

Uwielbiam mojego wspanialego meza!!!!
Wspanialy jest najcudowniejszym czlowiekiem jakiego kiedykolwiek w zyciu znalam!!!!

41 comments:

  1. Bawcie sie dobrze, udanego wieczoru:)))

    ReplyDelete
  2. Wnioskuję, że on już jest udany. Ten wieczór :))))

    ReplyDelete
  3. Jak miło czytać takie piękne słowa. Oby jak najwięcej było na świecie takich szczęśliwych kobiet jak Ty... i takich wspaniałych Wspaniałych :) To czekam teraz na zdjęcia z nowego aparatu :)

    ReplyDelete
  4. Witaj!!!! Serdeczne gratulacje z okazji posiadania nowego aparatu. Wiem co to znaczy i jaka radocha rozpiera serce! Normalnie nad dużymi literami o Wspaniałym czuję unoszące się endorfiny. Bardzo bardzo się cieszę i życzę WAM cudownego weekendu uwiecznionego na tym nowym cudeńku.

    ReplyDelete
  5. I tak ma być przecież.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  6. łał!!
    cudownie! bardzo się cieszę i z aparatu i, najbardziej oczywiście,że masz Wspaniałego!

    ReplyDelete
  7. A ja i tak wiedziałam, ha! Znaczy, że ten Twój Wspaniały to naprawdę wspaniały jest i że szalejesz za nim z miłości:-)) Cały blog Cię zdradził;-))

    ReplyDelete
  8. No to fury pięknych zdjęć życzę i gratuluję cudownego męża! ;)

    ReplyDelete
  9. Nic, tylko się cieszyć :)))
    Takie notki są najlepsze :D

    ReplyDelete
  10. Właściwie piszesz przy każdej okazji :D
    Zdrowie Wspaniałego. Twoje także a jakże :))
    PS. Jeszcze są słuchacze i słuchawki ;)
    No i czemu znowu nie ma URL,ja się pytam??? :)
    Ewa P.

    ReplyDelete
  11. POczytałam poprzednią notkę.
    Jestem w szoku.
    Może uda mi się jakoś zjeść sniadanie...

    ReplyDelete
  12. Ech no fajnie Wam, a pinacoladę u wiel biam!!:)

    ReplyDelete
  13. Star - przyznaj się: pisałaś to po pinakoladzie? ;)))
    Przecież wszyscy wiedzą, że Twój Wspaniały jest najwspanialszy - czemu wrzeszczysz??? ;)))
    Miłego opijania!

    ReplyDelete
  14. Madame--> Musze sie zaczac uczyc go uzywac:)) Mimo, ze bardzo podobny to jednak jest duzo roznic. Ale opanuje go:)

    ReplyDelete
  15. Gekon--> Bardzo sie ciesze, ze jestes:)))) I masz racje z tymi duzymi literami, czasem trzeba samemu sobie przypomniec;)

    ReplyDelete
  16. Anabell--> Jak dobrze, ze tak wlasnie jest:) Przeciez nie ma gwarancji i ja o tym wiem.

    ReplyDelete
  17. Mijka-->:)))))) Beda zdjecia, ale nie tak szybko, musze troche pocwiczyc;)

    ReplyDelete
  18. Zolwico--> Ty czytasz miedzy wierszami:))

    ReplyDelete
  19. Rebeko--> Zdjecia beda jak sie juz oswoje z tymi nowymi ustrojstwami, a maz mi sie nalezal jak psu buda:))) W koncu do trzech razy sztuka:))

    ReplyDelete
  20. Granato--> Ja bym naprawde mogla tak codziennie, staram sie nie zwariowac nad ta jego wspanialoscia:))

    ReplyDelete
  21. Wydawnictwo,EwaP,Magenta--> Widzisz jak ja pamietam kto jest kto:))) Nie ma URL, bo niestety jest przyczepione do Anonimow, a tych drugich zlikwidowalam;( W komentarzach poprzedniej notki wyjasnilam dlaczego. Nie bede tego przenosic tutaj, prosze zerknij sobie tam:)

    ReplyDelete
  22. Ruda--> Zjesz, zjesz i nawet Ci sie przetrawic uda:))

    ReplyDelete
  23. Kachna--> Ja tez lubie pinacolade, ale nie moge;)) Usypia mnie, po jednej lampce juz sie czuje wstawiona:))) Moze to wiek, ale ja wole zwalic wine na pinacolade:P

    ReplyDelete
  24. tzj--> A pewnie, ze napisalam to po pinacoladzie:))) Ale wiesz tak naprawde to ja staram sie nie piac za wiele na temat Wspanialego, bo to juz bylyby jakies hosanny niebianiskie. Ale czasem musze sobie krzyknac na cale gardlo, bo az mnie sciska do bolu jak pomysle jaki on jest cudowny. Jak wiele ja sie od niego nauczylam i jak wiele moge sie jeszcze nauczyc. Daleko mi jeszcze do jego doskonalosci, ale staram sie drobnymi kroczkami bo drobnymi, wazne, ze w odpowiednim kierunku:))
    No to se wrzasnelam;))))

    ReplyDelete
  25. Star piszę tu, zajarzyj jeszcze raz do mnie, wstawiłam filmik ponownie i narazie ciągle działa:) uśmiechniesz się napewno!

    ReplyDelete
  26. Kachna--> Bylam, widzialam:) To jest boskie:)))

    ReplyDelete
  27. wypada mi powiedzieć jedynie: Wspaniale! :))) Ależ się dobraliście razem ;)

    ReplyDelete
  28. Ucieczko--> Udalo sie jakos, jak slepej kurze ziarno:))

    ReplyDelete
  29. Ale super! Nie ma to jak czczenie w dobrym towarzystwie!

    ReplyDelete
  30. no to gratulacje dla wspanialego tobie nalezy pozazdroscic no i aparat tezeba oblac nie zalac ;) ;)

    ReplyDelete
  31. PIĘKNE WYZNANIE - wierzę Ci w nie nawet napisane małymi literkami! A zdjęcia to już teraz będę dopiero Superanckie, jak nie wiem CO... ;))

    ReplyDelete
  32. to się nazywa 100-procentowe szczęście:)

    ReplyDelete
  33. Socjo--> Masz racje jak czcic to trzeba wiedziec z kim, bo sie mozna z radosci sponiewierac:))

    ReplyDelete
  34. BN--> Udalo sie nie zalac, ale jest oblany:))

    ReplyDelete
  35. Kwoko--> Zobaczymy jak to bedzie z tymi zdjeciami, bo wiesz, sam aparat to tylko polowa sukcesu, a ja raczej nie posiadam talentow fotograficznych:) No ale bede sie starac;))

    ReplyDelete
  36. A ty o aparacie fotograficznym piszesz czy też ...;)

    ReplyDelete
  37. Odwodnik--> Aparat fotograficzny jest tlem:))) dla prawdziwych aparatow, czyli nas:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...