Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, September 6, 2011

Nie wyrabiam

Dotarlo do mnie, a nawet spadlo jak grom z jasnego nieba.
Ja juz kurwa nie mam trzydziestu lat!!!!
Ozeszwmordejapierdole!!!
Ktos kiedys powiedzial, ze w zyciu wszystko odbywa sie w swoim wlasciwym czasie i teraz wiem, ze to prawda. Owszem mentalnie czuje sie jakbym miala 25 lat (moze nieco madrzejsza doswiadczeniem zycia) ale cialo nie nadaza:))
W morde jeza. Dwa dni spedzone poza domem wcale nie intensywne w wysilek fizyczny, a ja dzis nie moge zebrac kosci i polaczyc ich w solidna calosc.
Wczorajszy dzien mnie zupelnie wykonczyl, ale to nie wazne.
Jestem przeszczesliwa, ze wybralam sie na ten festival, zaluje, ze nigdy wczesniej tego nie zrobilam i juz wiem, ze w przyszlym roku bede madrzejasza o wczorajsze doswiadczenie.
Sama parada jest boska!!!!
Pomijajac fakt, ze stalismy nie po tej stronie ulicy co trzeba:))) Ale kierowalismy sie wygoda, a tu bylo mniej ludzi. Mniej ludzi skonczylo sie i tak tym, ze po skonczonej paradzie nie moglismy wyjsc z tlumu i musielismy podazac za ostatnia grupa maszerujaca w paradzie.
Krotko mowiac z domu wyszlismy rano o 7:30 i dotarlismy z powrotem o 21ej.
Zrobilam dokladnie 548 zdjec, z czego czesc pewnie trzeba bedzie wyrzucic, bo sa albo out of focus, albo nagle cale zdjecie przyslonila czyjas glowa. No i niestety bylo troche deszczu, co rowniez utrudnialo robienie zdjec miedzy parasolami. I dodatkowo trzeba bylo zmieniac baterie, zuzylam ich 3 komplety.
Ale cos sie z tych ponad 500 zdjec pewnie da wybrac, taka mam nadzieje, ile?
Nie wiem.
Trudno.
Muzyka jeszcze ciagle tlucze mi sie po zwojach mozgowych.
Jedno jest pewne, ludzie z wysp Karaibskich potrafia sie bawic!!
Co rocznie parada sciaga tlum ok. 1 miliona widzow!!!!
Nie wyobrazam sobie, zeby jeszcze jakas parada etniczna w NYC mogla pobic ten rekord.
Jak to wszystko uporzadkuje to oczywiscie napisze wiecej, bo refleksji mam wiele:)
Ale dzis mam bardzo pracowity dzien w pracy, wiec nie bardzo moge obiecac kiedy to nastapi.
I to wcale nie chodzi o dozowanie napiecia, po prostu to wymaga troche czasu, ktorego akurat nie mam.

18 comments:

  1. Idzie ku lepszemu, skoro czujesz wszystkie kości to znaczy,że zmartwychwstałaś :)
    A jak zmartwychwstałaś to znaczy,że prędzej czy później coś ciekawego poczytamy :)
    Osobiście wolałabym prędzej ale nachalna nie będę ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Take your time Stardust!:))) Wiem jak to jest jak sie czlowiek przeforsuje. My mielismy za to leniwy weekend, bo i pogoda do kitu. Dzis zimnica, chyba lato na dobre sie konczy.

    ReplyDelete
  3. Ajajaj, a co powiesz na to, że ja mentalnie czuję się po 30, stan faktyczny przed 30 a fizycznie pewnie z 60 ehh :)
    Ps. Podoba mi się Twój opis "about me" :)

    ReplyDelete
  4. Mam to samo z samopoczuciem...cialo za nim nie nadaza:)))

    ReplyDelete
  5. Klaudio--> Idzie to za duzo, wlecze sie:)) Ale da sie przezyc:)

    ReplyDelete
  6. Moniko--> Najgorsze to stanie w miejscu i siadanie na murku przed Ogrodem Botanicznym w Brooklynie. Bo to takie truchtanie w miejscu, albo przestepywanie z nogi na noge:)) Normalnie ledwie sie z lozka dzis zwloklam:))

    ReplyDelete
  7. Moaa--> Oj nie moze byc, nie moze. Wpadlam na chwile do Ciebie i widze piekna dziewczyne.

    ReplyDelete
  8. ... nie trzeba bylo az tyle tanczyc;))
    Czekam na fotograficzna relacje.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  9. Maga--> No glupie cialo:))) Zeby tak w tyle zostawac;)

    ReplyDelete
  10. Ina--> Oj zebym to ja umiala tak tanczyc:))) One maja tylki na jakichs zawiasach:))

    ReplyDelete
  11. Witaj.
    Ja też mam często pretensję do swojego ciała.Ale nie narzekajmy zbyt dużo bo jeszcze się obrazi.
    Moja babcia,która dożyła 100 lat,mawiała- jak wstaję i coś mnie boli to wiem ,że żyję.
    Cieszmy się więc ,że nas boli:))
    Czekam na fotorelację z festiwalu - na pewno będzie fascynująca.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  12. Ożeszwmorde! Ty faktycznie nie masz trzydziestu lat! Ja też o tym zapomniałam! Przecież Ty masz trzydzieści jeden!:-)))

    ReplyDelete
  13. Teniu--> Ja nie narzekam, ja jestem zaszokowana odkryciem:)))

    ReplyDelete
  14. zolwico--> Na to wyglada, tylko dlaczego ten "jeden" robi taka roznice:)))

    ReplyDelete
  15. Czekam na zdjęcia :) Mam nadzieję, że wrzucisz coś z tych 500 :)
    A z tym wiekiem to bym nie przesadzała.

    ReplyDelete
  16. devinette--> Zdjecia wrzuce, ale wlasnie z nimi mam najwiekszy problem, bo musze je przejrzec, a ostanio naprawde nie mam czasu. Chyba wiec wczesniej beda jakies inne notki. A parade zostawie na weekend.

    ReplyDelete
  17. Kochana Sturdust, a może z ta 30stką to taka zgrabna wymówka, może Ty po prostu nie masz kondycji, może musisz częściej na festiwale;)

    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  18. Shemanka--> Cos mi sie wydaWA, ze pojde tym torem:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...