Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, September 15, 2011

Pierwszy rok

Mala Pierdusniczka skonczyla rok i z powodu huraganu Irene miala dwie uroczystosci urodzinowe.
Mam kilka zdjec z pierwszej nieoficjalnej uroczystosci dokladnie w dniu urodzin, na ktora przyszli tylko rodzice matki, bo mieszkaja dwie ulice dalej.
Oto jubilatka:)

A tutaj jak jadla tort:




Ktos chce sie poczestowac? Prosze bardzo:)



Jak bede miala zdjecia z uroczystosci oficjalnej to wstawie kilka, a narazie pokaze Wam moje ulubione zdjecie:))


44 comments:

  1. ojej! stwierdzam że to córka Szeherezady ! :))))

    (i tak jak ww. jest absolutnie przepiekna i zabija ślepiami ;)))

    ReplyDelete
  2. śliczna wnusia..:-)Gratulacje dla Rodziców i Dziadków.:-)))
    a oczy ma takie duże jak ja ...;-)

    ReplyDelete
  3. Jakie ona ma OCZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY:)

    ReplyDelete
  4. Oczyska piękne, że nie ma przebacz. Jak spojrzy to amen - pozamiatane. Jak tam liczniki 'bycia pod urokiem wnusi' w rodzinie? ;)Dziadek Wspaniały dzielnie się trzyma i nie daje wkręcać młodej damie? ;) Bo ja obserwuję taką prawidłowość, że te małe z dużymi oczami jak spojrzą na tatę/dziadka/wujka to tenże zrobi wszystko, jakoś instynkt samozachowawczy mu wcina ;) Urosła, że hej.

    ReplyDelete
  5. Wyrośnie z niej piękność! Te oczy i usteczka! Ale jak to się stało, że ma Twoje oczy? Te ciemne obwódki to przecież Twój znak rozpoznawczy...

    ReplyDelete
  6. Piekna "mala bestia"
    Wszystkiego najlepszego na cale zycie!!!
    Milego weekendu

    ReplyDelete
  7. 100 lat!!! Boże skąd ona takie oczy wzięła??? Od facetów to ona się w przyszłości nie odpędzi :-D

    ReplyDelete
  8. ;))))) niesamowita;))))) (fakt,to ostatnie zdjęcie !)
    Naj,naj dla niej:)

    ReplyDelete
  9. Haneczko--> Gratuluje duzych oczu, mnie sie zawsze podobaly duze oczy. A tu dupa, moje takie normalne:))

    ReplyDelete
  10. Laki--> My ja za malo widzimy, zeby sie wkrecic;) Najbardziej wkrecony od pierwszej chwili jest ojciec i drugi dziadek:)) No ale drudzy dziadkowie mieszkaja prawie po sasiedzku wiec widza ja zdecydowanie najczesciej. Poza tym to rodzice matki, wiec wiesz jest taka niepisana prawidlowosc, ze dziecko ma najwiecej kontaktow z dziadkami ze strony matki. Ale im sie tez urwie;) bo mlodzi wlasnie kupili mieszkanie w Park Slope na Brooklynie i sie przeprowadzaja.

    ReplyDelete
  11. Krystynko--> Oboje rodzice maja niebieskie oczy, a mala ma zdecydowanie oczy po swojej mamie i w ogole jest do niej najbardziej podobna.

    ReplyDelete
  12. Kachna--> Tez mysle, ze jest slodka. Do tego jest bardzo radosna, nie placze, czasem pomarudzi, ale w sumie spokojne dziecko;))

    ReplyDelete
  13. Ina--> Dziekuje i wzajemnie milego weekendu, pewnie znow cos fajnego sfocisz;))

    ReplyDelete
  14. Jagienko--> Oczy zdecydowanie po mamusi, chociaz ojciec tez ma niebieskie, to jednak wielkosc i oprawa jest po matce, usmiech tez;))

    ReplyDelete
  15. tuv--> Dziekuje, jak zobaczylam to ostatnie zdjecie to mi sie wlasnie bardzo spodobalo:))) Taka wkurwiona wiewiora z dwoma zebami:)))

    ReplyDelete
  16. nooo poważny wiek:))))))))

    buziaki!

    ReplyDelete
  17. Mijka--> Dzieci sie tez starzeja:))))
    Cmokasy!

    ReplyDelete
  18. Cudniacha mała. A oczyska to ma jak spodki. Słodka pysia, taka do całowania.
    Miłego,;)

    ReplyDelete
  19. 'Jubilatka' w kontekście rocznego dziecka strasznie dziwnie brzmi;)))
    Pięknie patrzy:))) Na niebiesko:)

    ReplyDelete
  20. sliczna przesliczna - gratulacje dla wszystkich:)

    ReplyDelete
  21. anabell--> Dziekuje:) Zawsze jak ja widze to mam ochote dorwac i wytarmosic:))
    Milego weekendu.

    ReplyDelete
  22. Iva--> Wlasnie dlatego napisalam to "jubilatka":)) W koncu ktos kto obchodzi urodziny to jubilat;) Jeszcze mialam dodac "szanowna", ale juz nie chcialam przesadzac;)

    ReplyDelete
  23. Pieprzniczko--> Te grozna mine to ma zdecydowanie po mnie:)) Nie wiem jakim psim swedem sie to udalo, ale widac jakos tak jest:))

    ReplyDelete
  24. zgago--> Zawsze mowie ze mala "bitch" rosnie:))

    ReplyDelete
  25. ostatnia fotka wymiata ;), rokendrolwa dusza ;)

    ReplyDelete
  26. Jubilatka, oczywiście, UROCZA - bez dwóch zdań!
    A te jej OCZY szczególnie - " rzucają się w oczy " ;))

    ReplyDelete
  27. Witaj.
    Pierwsze co mi się nasunęło,to-skąd ona ma te cudne,wielgachne oczy niebieskie.
    Ktoś już odpowiedział ,że to po Tobie Stardust.Niesamowite:))
    Ale szczera dziewczynka ,tortem chętnie się podzieli.
    Pozdrawiam serdecznie,a dla" jubilatki" moc uścisków:))

    ReplyDelete
  28. chwilka--> Mnie tez sie wlasnie ta fotka podoba bo mimo, ze statyczna to jakos tak pelna ruchu:))

    ReplyDelete
  29. Kwoko--> No udaly im sie te oczyska:))

    ReplyDelete
  30. Teniu--> Niestety nie po mnie, a po obojgu rodzicach, ktorzy maja niebieskie oczy. Ja jestem tylko zona dziadka, ale nie biologiczna babcia:) Co nie znaczy, ze nie kocham jak prawdziwa babcia:))

    ReplyDelete
  31. Panienka z zadziorem !
    Serdecznosci urodzinowe zatem dla małej kobietki !

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...