Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 5, 2012

Dziekuje i przepraszam

Dziekuje za wszystkie komentarze i zyczliwosci, przepraszam, ze nie odpowiedzialam juz na ostatnie, ale mialam nieplanowane sprawy do zalatwienia na ostatnia chwile.
Za to probuje sie wykupic zdjeciami mojej wnusi:))




Mowcie co chcecie, ale dla mnie to ona (nawet z tym odrapanym nosem) jest tak cudna, ze normalnie zezarlabym bez widelca:)))
Odezwe sie jak tylko bede mogla.

30 comments:

  1. calkowicie sie z toba zgadzam!:)
    zdecydowanie rodzice powinni sie zabrac za nastepne - wiecej takich slicznosci robic!

    ReplyDelete
  2. Zgadzam sie. I ja mam wnusie z przyrodniego syna , ktora ma juz dni 5 i jest cudem nad cudami. I zazdroszcze ze Ty masz swoja na tym samym kontynencie!

    ReplyDelete
  3. bo ona jest CUDNA. nie jestem jej matka ani babka - więc nie mogę być nieobiektywna. WYJĄTKOWO CUDNA :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Wnusia slodka jak miod.
    Trzymaj sie Star i wracaj szybko!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  6. Ile ma mała?

    Łobuziak z niej, prawda?

    ReplyDelete
  7. aniu_2000--> Wlasnie sie przeprowadzili do nowego wiekszego mieszkania, wiec moze wezma sie za drugie:))

    ReplyDelete
  8. robin153--> Gratuluje!!!! Moja tez jest przyrodnia, ale dla nas Babc to nic nie znaczy:))

    ReplyDelete
  9. Inko--> Wlasnie wstalam i powoli bede sie zbierac w sobie zeby wziac prysznic i zaczac sie szykowac, za cztery godziny mam operacje, wiec nie musze sie spieszyc. Ja rano nie potrafie sie spieszyc;))

    ReplyDelete
  10. Bosy--> Mala ma 16 miesiecy i jest bardzo grzeczna:)) Naprawde. Wiem, ze po zdjeciach tego nie widac, bo ma te diabelska iskierke w oku, ale jestem zaskoczona, nic nie rusza, nie sciaga i slucha jak sie do niej mowi. Stukala lyzeczka w szklany stol przy ktorym mamy zawsze deser i robila to dosc mocno, wiec synowa polozyla serwetke na brzegu stolu i powiedziala, ze teraz moze stukac ale delikatnie. Bylam zaskoczona, bo zaczela ta lyzeczka ledwie dotykac serwetki:))) Na pewno ma swoje "momenty" ale tu u nas przez cale 5 godzin tego nie odczulismy.

    ReplyDelete
  11. Odrapane dziewczyny najlepsze (moje ma aktualnie rozwaloną wargę po skakaniu na łóżku).

    ReplyDelete
  12. Zuzanko--> Nasza hamowala nosem na placu zabaw:)

    ReplyDelete
  13. Trzymam kciuki za operacje :),wnusia śliczna! Zadrapania dodają jej charakteru!

    ReplyDelete
  14. Dominiko--> Dziekuje za kciuki:)) wlasnie siedze przed kompem i sie pindrze tak przedoperacyjnie:)) Nie moge za duzo, bo kto by mi to potem zmyl, ale chciaz wlosy chce miec ladne, zawsze sie czlowiek wtedy lepiej czuje jak jako tako wyglada:))

    ReplyDelete
  15. Boska! A usta to konkurencja dla Angeliny Jolie!:))
    Ja się pod poprzednią notką nie wpisałam, a czytam jak tylko coś opublikujesz (god bless rss)... życzę powodzenia w zabiegu/operacji, i szybkiego ogarnięcia sytuacji. Całe szczęście, że właśnie już przewidziałaś co będzie się działo i jesteś gotowa na każdy scenariusz (krzesło pod prysznic, skarpety). Oby poszło po Twojej myśli! ;))

    ReplyDelete
  16. Prawdziwe amerykanckie sliczne dziecko :)
    A Ty juz pewnie po - trzymaj sie :)

    ReplyDelete
  17. Stardust,to jest najpiekniejsze usprawiedliwienie:)))

    ReplyDelete
  18. Słodziutka jest! I do zjedzenia.
    Trzymaj się Star, operuj i wracaj:)

    ReplyDelete
  19. Wiesz co! Ona jest więcej niż cudna! Śliczniusia, słodka i do schrupania!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...