Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, February 13, 2012

64.. 34.. 30..

Wspanialy ma dzis urodziny, konczy 64 lata.
Nie robimy zadnego wielkiego hallo, bo umowa jest taka, ze skupiamy sie na zerach i piatkach:)
Po pracy zaprosze go na obiad i tez bedzie dobrze.
Nawiasem mowiac, to Alice i Wspanialy urodzili sie tego samego dnia, na moje szczescie jest roznica miedzy tymi z Marsa i tymi z Wenus, bo gdyby tak nie bylo, to raczej nie dalabym rady.
Kiedy wybieralismy sie na to sobotnie przyjecie i spojrzalam na juz wyrychtowanego do wyjscia Wspanialego. Jakos tak krytycznym okiem spojrzalam, bo przyszlo mi do glowy pytanie, wiec poszlam za ciosem i zapytalam:
-- Kochanie, jaki Ty nosisz rozmiar spodni?
-- ??? A Ty co??? Spodnie chcesz mi kupic??? - byl tak zaskoczony, ze oczy wyskoczyly mu przed okulary.
-- Eee tam spodnie kupic. Jeszcze w zyciu nie kupilam zadnemu mezczyznie ciucha, wiec to Ci nie grozi, pytam z ciekawosci.
-- Ty naprawde nie wiesz?
-- A niby skad mam wiedziec?
-- A jak myslisz? przeciez masz chyba jakies rozeznanie w rozmiarach.
-- Mysle, ze 34 ale jakos tak na Tobie dziwnie wisza, wiec chyba potrzebujesz mniejsze.
-- 34!!!!! Zwariowalas?? Ja nigdy w zyciu nie nosilem 34 - zawolal oburzony.
W morde jeza, nie znam sie, to moze on nosil 36? kombinowalam, ale juz sie balam odezwac;)
-- 32 cale dorosle zycie nosilem 32, ale teraz musze kupic 30 bo troche mi sie schudlo - wyjasnil.
Pfff, troche mu sie schudlo, mnie sie tam jakos samo nie chudnie... chociaz, te 2kg, ktore ostanio waga wskazuje mniej, to faktycznie jakos sie same zgubily.. - kombinowalam dalej.
-- Ale co Ci przyszlo do glowy? - dopytywal Wspanialy jak przystalo na dociekliwego naukowca.
Balam sie powiedziec, ze kilka dni temu na blogu Ilenki napisalam, ze Wspanialy cale zycie nosi rozmiar 34... obawiam sie, ze moglby sie obrazic, ale jakos nie moglam tego pytania pozostawic bez odpowiedzi wiec powiedzialam:
-- Wiesz, bo Ty wyraznie psujesz wizerunek swiata o tlustych Amerykanach.
-- I co? Masz z tym problem? Bedziesz mnie tuczyc?
-- Nie, tuczyc Cie nie bede, bo to by oznaczalo, ze musze gotowac i jeszcze Cie karmic, ale sie troche boje, ze jak Ci sie tak "samo bedzie chudlo" to mozesz zniknac.. ktoregos dnia po prostu rozpuscisz sie we mgle...
Mam nadzieje, ze sie jednak nie rozpusci;/
A poki co, to Happy Birthday Wspanialy!!!

30 comments:

  1. W takim razie i ja swoje zyczenia przekazuje:)

    88888____ 888888____888888
    88888___888(_)888__888(_)888
    __888___888(_)888__888(_)888
    __888___888(_)888__888(_)888
    __888___888(_)888__888(_)888
    __888___888(_)888__888(_)888
    8888888__ 888888____888888


    _888______ 888888__888888888
    _888_____888(_)888_888888888
    _888_____888(_)888____888
    _888_____888888888___888
    _888_____888(_)888____888
    _8888888_888(_)888____888
    _8888888_888(_)888____888
    ~~(;@;) ,*.,.~.,* (;@;)
    ~~*`~´.* .(;@;).`~'´
    ~~. ,~. ,.* . `~ ´ *.*´.,~.,
    ~~(;@;). ,.~. ,´ .*.* .(;@;)
    ~~ `~´..(;@;) *.*,.~. ,`~'´
    ~~~,.~.,`~.´ *..*(;@;) *.. *
    ~~ (;@;)*.. ,.~., .`'~ ´,.~.,
    ~~~`~'.´ *.(;@;)*.*. (;@;)
    ~~~~~*,.~.,`~´,.~,.´`~´
    ~~~~~ (;@;).*.(;@;).**.
    ~~~~~ `~´ * ~ `~'.´~
    ~,____*:( ;@;)*(;@;).*;'__
    $$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$
    $$$$$_$$_$_$$$_$$$$$______$$$
    $$_$$$$$_$$$$$_$_$$$$$_$$$$$$
    $$$_$$$$$$$_$$_$$$$$$$$$$__$$
    $$$$$$$$$$$_$$_$$$$_$$$$$_$$$
    $$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$_$$$
    _$$$$_$$$_$$$___$$$$_$$$_$$$
    __$$$$$$$_$$_____$$$$$$$_$$
    ___$$$$$$$$_______$$$$$$$$
    ____$$$$$$_________$$$$$$
    _____$$$$___________$$$$
    ______$$_____________$$
    ______$$_____________$$
    ______$$_____________$$
    ______$$_____________$$
    _____$$$$___________$$$$
    ___$$$$$$$$_______$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, Wspanialy zobaczyl i mowi, ze babelki robia wrazenie:) Teraz sie bedzie upominal;)))

      Delete
  2. tu przybywa, tam ubywa - równowaga w przyrodzie jest :)

    A ja odwrotnie - kupując mężowi bieliznę "na oko" nie mogłam uwierzyć, że mu M nie spadnie z tyłka... a były ciasnawe ;)


    Sto lat Wspaniałemu i ode mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, najgorsze, ze to co jemu ubywa to ja znajduje u siebie:)) Dzieki, za zyczenia.
      Wspanialy dzis pracuje w domu, wiec poki jestem to przekazuje na biezaco;)

      Delete
  3. ściski dla Wspaniałego! KONIECZNIE przekaż!!! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt, juz przekazalam!!! On jest dzis w domu, wiec zanim ja pojde do pracy to moge to robic na biezaco.
      Buziaki tez przekazalam w liczbie 3 sztuki:))
      Micha mu sie raduje;)

      Delete
  4. to ja świętowania przyłączam - życząc Szanownemu Jubilatowi 100 lat w miłości, radości i zdrowiu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iva, Wspanialy dziekuje i bardzo sie cieszy, ze napisalam o jego urodzinach:)

      Delete
  5. Wszystkiego najlepszego dla Wspanialego i niech nie znika:))))
    Buziaki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ataner, juz podalam dalej:)
      Niech nie znika, bo gdzie ja drugiego takiego znajde:)) Musialabym znow isc do Puppy Farm:))

      Delete
  6. ..... i ja tez zycze wielu szczesliwych lat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, podane dalej i przekazuje zwrotnie podziekowania:)

      Delete
    2. Zeby mnie sie tak schudlo - a tutaj szlag trafi kazdy kilos to trzeba wypocic!

      Najepsze zyczenia dla Wspanialego!

      Delete
  7. Stolarz! Stolarz! Niech zyje, zyje nam...

    Wspanialemu dedykuje to:
    http://www.youtube.com/watch?v=i3HAJ4DjMhY
    :))

    ReplyDelete
  8. Dear Magnificent! Don't disappear, change, just multiply and send your copies around the world! ;))

    ReplyDelete
  9. I ode mnie również przekaż Wspaniałemu najszczersze życzenia. Nich mu gwiazdka pomyślności- proszę zaśpiewaj tak, jak ma być :)))

    ReplyDelete
  10. To ja też się dołączam z życzeniami dla Twojego Wspaniałego !

    ReplyDelete
  11. Ile fanek!! ;)
    I ja się dołączam z najlepszymi życzeniami, zdrowia przede wszystkim!!

    ReplyDelete
  12. Ja również przyłączam się do życzeń dla wspaniałego.
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego co sobie zamarzy Wspaniały, niech mu się spełni.A dobry kogut to chudy kogut, jak mówią gospodynie:))))

    ReplyDelete
  14. ;) stanowczo życzę Wam, żeby Wspaniały się nie rozpuścił :) szkoda by było takiej szczęśliwej Pary :)

    Udanego świętowania :)

    ReplyDelete
  15. Niech żyje Ci ten Wspaniały i dalej Cię inspiruje! Pozdrawiamy :-)

    ReplyDelete
  16. Sto lat dla Wspanialego! Takiego mezczyzne to powinnas na rekach nosic;)....i nie to ze narzekam na mojego, bo nie!

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego NAJ ! życzę urodzinowo Wspaniałemu :)
    Żonę NAJ już ma, wobec tego ma już prawie wszystko!

    ReplyDelete
  18. Czego można życzyć Wspaniałemu? Wydaje mi się, że Wspaniały już ma tak wspaniale, że wspanialej już być nie może! Ma wspaniałą żonę (to najważniejsze), wspaniały dom (ze wspaniałą żoną), wspaniałą pracę, mieszka we wspaniałym mieście - jest mu na pewno wspaniale! Życzę mu do tego jeszcze zawsze wspaniałego zdrowia i wielu jeszcze wspaniałych lat! I załączam wspaniałe buziaki! ;)))

    ReplyDelete
  19. Stu lat w zdrowiu i z taką fajną żoną u boku- to i nudzić Mu się nie będzie :) Przyłączam się do opinii jednej z przedmówczyń- sklonować i w świat rozesłać, niech takich Wspaniałych będzie więcej. Serdeczności :)

    ReplyDelete
  20. jej mieć urodziny w walentynki !!!
    dlatego Wspaniały jest taki wspaniały !!!
    dużo zdrowia i szczęścia dla Wspaniałego :-)

    ReplyDelete
  21. Ja co prawda spóźniona, ale co tam! Wszystkiego Najwspanialszego dla Wspaniałego!!:-)))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...