Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, March 21, 2012

Obiecane zdjecia z niedzieli

Nie mam za wiele czasu, wczoraj pozno pracowalam i juz mi sie nic nie chcialo, a przeciez musialam byc na biezaco z polityka, a to tez zajmuje czas. Obsmialam sie jak norka nad zwyciestwem Romney, bo to smiechu warte, ale dzis nie o polityce.
Dzis wklejam obiecane zdjecia kwiatkow jakie widzialam w Battery Park w niedziele:





Jak widac na wiekszosci zdjec, to wszystko jest jeszcze nie uporzadkowane, nie sprzatniete jeszcze stare liscie z zeszlorocznej jesieni, ale roslinki juz sie rwa do zycia:)







Te bratki to mi wygladaja na samosiewki z ubieglego roku, ale niektore sa sliczne.






I dalej jak leci, bo nie mam czasu myslec i pisac;) Sorry;/







I pare kwitnacych krzewow:






Drzewa tez nie pozostaja w tyle:)




A w ogole to przez caly tydzien mamy piekna pogode i temperatury powyzej 20C wiec to sprzyja rozkwitaniu wszystkiego dookola. Wlasnie wczoraj widzialam juz drzewa owocowe obsypane kwiatem i liscie rozwijajace sie na innych drzewach.
Nie pytajcie, prosze na jakich, bo ja mam wieczny problem z nazwami:)))
Ale poki co jest pieknie i tak bedzie az do weekendu, kiedy to ma padac i temperatura spadnie o cale 10 stopni w dol. Nic trzeba bedzie to przezyc, deszcz jest potrzebny nie tylko roslinom. Tak sobie mysle, ze moze mnie sie tez przydac... a nuz sie zmobilizuje i dorobie wiecej pierogow;)
Hmmm... trzeba pomyslec;))

36 comments:

  1. Czy wiosna, gdyby trwała wiecznie, mogłaby sie kiedyś znudzić..? Własnie zasadziłam kolorowe prymulki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie by sie na pewno znudzila:)) W sumie lubie wszystkie pory roku, chyba glownie dlatego, ze lubie zmiany. Ale moja ulubiona pora jest jesien. Wiosna jest ladna, ale jesien zapiera mi oddech... jest tak piekna.

      Delete
  2. Pogoda jest cudna,az slychac jak wszystko wylazi z ziemi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, no pogoda nam sie udala poki co:))

      Delete
  3. Jak się nazywa to czerwone z zółtym z 11 zdjęcia??? Bo co roku biorę na balkon i co roku zapominam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, nie mam pojecia, ja sie nie znam i jak kupuje na balkon, to tez nie zwracam na to uwagi, biore bo mi sie podoba i tyle;))

      Delete
    2. A ja chcę wysłać męża na giełdę - w pogańskich godzinach, akurat jak wraca z pracy - i jak nie napiszę, to nie będzie!:)

      Delete
    3. Kurcze, no moze sie tutaj pojawi ktos madry, kto bedzie mogl pomoc. Licze na Ive, ona sie zna na wszelkich roslinkach duzych i malych:))

      Delete
    4. Prymulki, potwierdzam, bo własnie wsadziłam w donice na parapety:)

      Delete
  4. kapitalne widoki, zazdroszczę!!! Tęsknie do takich.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, jeszcze troche i w Polsce tez sie zazieleni, a wtedy ja juz bede marudzic, ze moje magnolie przekwitly:)))
      Wiedzialam, ze mozna na Ciebie liczyc z nazwa kwiatkow:)) Dziekuje.

      Delete
    2. Czasem mi się udaje coś zgadnąć;)))
      Moje magnolia jest jeszcze w 'płaszczyku', ale podejrzałam ma 1,5- centymetrowe kwiaty:) Martwię się bo po 1.kwietna u mnie zapowiadają duże ochłodzenie:(

      Delete
    3. Iva, u nas tez sie jeszcze ochlodzi. Ale chyba nie spadnie do 0C;/

      Delete
  5. Ale u was już pięknie.Prawdziwa wiosna!
    Do nas też już lada dzień zawita:))
    Pozdrawiam serdecznie:))
    PS.
    Jak zawsze czytam wszystkie komentarze.Ten kwiatek to rzeczywiście prymulka,a po Polsku pierwiosnek:))
    Jeszcze raz pozdrawiam:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teniu, jak to bylo? "wiosna to pora radosna" czy cos podobnego? Swiat sie budzi do zycia:)
      Pozdrawiam:)

      Delete
  6. ja cie kręcę u was tez żółte żonkile !!!
    i bratki i przebiśniegi i prymulki ???
    kurde no w Polsce amerykańskie kwiaty rosną tudzież w ameryce polskie :D:D:D:D
    tak tak u nas za chwilę będzie tak kolorowo :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, wymieszala sie roslinnosc:)) I sie zrobilo miedzynarodowo:)

      Delete
  7. A mówiłaś, że wiosny nie widać :) I dodam, że tak jak Ty bardzo lubię jesień. I też z tych samych powodów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, ja nie pisalam, ze nie widac, to tylko probowano mi wmowic, ze nie widac;) Diesel straszyl, ze na poprzednich zdjeciach bylo zimno:)))

      Delete
  8. Bardzo ładne wiosenne kolory - też czekam na takie u nas. W weekend ma być znowu cieplej - na razie "marne" 14 stopni...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO, u nas spadnie ponoc do 14C w weekend, wiec wiesz, wszystko jest wzgledne;)

      Delete
  9. U nas w Tornto dzisiaj jest ponad 20 stopni i też coraz więcej rzeczy kwitnie. Mojej siostrze powyłaziły bardzo duże krokusy przed domem. A u nas w ogródku wiewiórki przeczesują teren w poszukiwaniu jakichś jadalnych korzonków. Ptaki śpiewają ile wlezie, zwłaszcza moje ulubione szpaki z czerwonymi skrzydłami (red-winged blackbird). Pies zaliczył już pierwszą kąpiel w jeziorze Ontario...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res, no u Was to juz zupelny ewenement:)) Wspanialy codziennie zaglada na mape pogody i mowi "nie moge uwierzyc, ze w Buffalo cieplej niz u nas".
      A sfotografowalam wiewiorki jak podzeraja paki magnolii w Battery Park, tylko jakos nie wstawilam tych zdjec, bo mi nie bardzo pasowaly, ani tu, ani do tamtej notki;)

      Delete
  10. Zazdroszczę Ci tych pierwszych kwiatowych kolorów wiosennych. Niestety w Polsce jeszcze musimy poczekać, aby kwiatki ruszyły do życia.
    Dzięki za zdjęcia w Twoich postach. Lubię podglądać świat Twoimi oczyma!
    Pozdrawiam,
    V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Virginio, bardzo mi milo:) A u Was tez sie lada moment zazieleni))

      Delete
  11. No, pięknie, pięknie - i tyyyle zdjęć z tej już całkiem u Was rozwiniętej przyrody. U nas jeszcze...jeszcze trzeba trochę poczekać, bo chłodno. Ale też przyjdzie ten czas, a na razie miło popatrzeć na Twe ładne zdjęcia :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwoko, juz pcham to cieplo do Was, zaraz dotrze:))

      Delete
  12. wiosna!!! :D :D :D my jestesmy 100 lat za wami ... niby juz kwiotki zaczynaja kwitnac ale jeszcze troche to zajmie zanim bedzie jak u was ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maugosha, ale u Was tez w tym roku stosunkowo wczesniej. Przynajmniej tak wynika z bloga Iny, no chyba, ze Ty mieszkasz w innym rejonie kraju:))

      Delete
  13. U nas tez już magnolie i reszta - wiosna w pełni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czarownico, slowem wiosna ogarnela cala polnocna polkule:)) I dobrze! Niech sie zieleni!!

      Delete
  14. U nas też się zrobiło tak cuuuuuuudnie!!:-)) Nawet ze spacerów z Gabkiem nie chce się tak szybko wracać:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zolwico, wcale Ci sie nie dziwie, bo trase spacerowa masz bardzo ladna:))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...