Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, April 3, 2012

Pokaze, a co?

Dziecko wrodzilo sie do przyszywanej babci, a przynajmniej juz cwiczy ujezdzanie...
pozniej tylko nauczymy jak sie robi lody;)))


Gybym jeszcze umiala w tym wstac... ciekawe jak Tatus to robi?



Kto powiedzial, ze w czasie deszczu dzieci sie nudza? No kto?!?!



Pierwsza wycieczka do ZOO, takiego wlasnie dla najmlodszych, ktore jest w Central Park.






50 comments:

  1. "Kto powiedzial, ze w czasie deszczu dzieci sie nudza? No kto?!?!"

    Starsi panowie, starsi panowie, starsi panowie dwaj... :)

    ReplyDelete
  2. jednym zdaniem zwierzęta ją interesują:)
    Zdjęcie w butach jest fantastyczne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, tak jestesmy na etapie zwierzatek i to od prawie roku:) "doggie" to bylo pierwsze slowo:) I ulubione ksiazeczki to wszystko zwierzatka:))
      Nie wiem kiedy przejdziemy na etap ksiezniczek, ale na wszelki wypadek juz zakupilam ksiazki o ksiezniczkach;)

      Delete
  3. Ale ona już wyrosła! Czy mi się zdaje?
    Super zdjęcia, zwłaszcza ostatnie mnie oczarowało :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granato, czas leci, a cudze dzieci rosna szybciej;P Mala wlasnie skonczyla 19 miesiecy.

      Delete
  4. Wyjątkowo udana wnuczka, nawet jeśli przyszywana ;-) A już na zdjęciu w płaszczyku - cudo!

    ReplyDelete
  5. No i dobrze, ze pokazalas.... bo jest Co!!!
    Usciski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ina, dzieki:) Jakos tak to jest, ze wnuczki bardziej ciesza niz dzieci;)

      Delete
  6. Star - Ty wielkanocna ŚWINTUCHO :)))))

    Mała śliczna. Prześliczna. A jak Przyszywana Babcia poduczy czego trzeba - to - strach się bać co to będzie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt, eee tam zaraz swintucha:) Ja sie tylko nie wypieram jak zaba blota:))
      Ja sie tylko boje, zeby nie zaczeli izolowac od babci;)

      Delete
  7. paradoksalnie od takich zdjęć robi mi się smutno... ale wnuczka pierwsza klasa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chwilko, nie bardzo rozumiem dlaczego smutno, no ale przyjmuje do wiadomosci, w koncu nie wszystko trzeba rozumiec, czesto wystarczy zaakceptowac:) buziam:**

      Delete
  8. Stardust, faza na ksiezniczki wcale moze nie nadejsc, wiec moze powstrzymaj sie jeszcze z zakupem ksiazeczek o krolewnach:) Moja corka jest tego przykladem. NIGDY nie bawila sie lalkami, byly tylko koniki, pieski w kazdej postaci. Sama nawet udawala zwierzeta. A teraz jest typem tomboy, choc lubi sie ladnie umalowac i wystroic, szpilki tylko od wielkich okazji! Moze wnusia bedzie miec tak samo??

    ReplyDelete
  9. Sorry, z tego wszystkiego zapomnialam dodac najwazniejszego - MALA JEST SLICZNA! masz sie czym chwalic:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, ksiazeczka o ksiezniczkach juz zakupiona:)) Serio mowiac to zachwycil sie nia dziadek, bo naprawde jest bardzo ladnie wydana i to jest zbior wszystkich popularnych bajek, a wiec nie tylko o ksiezniczkach. Ja natomiast dodalam do tego ksiazeczke ze zwierzetami, ktora pomga w nauce liczenia. No wiesz, syndrom dziadkow:)))
      A ona bardzo lubi ksiazki, jak ostatnio dostala od nas dwie ksiazeczki to nie pocalowala nas, ale wlasnie ksiazeczki:) To bylo komiczne, bo przytula glaszcze i caluje a potem dopiero sie domaga zeby jej czytac.

      Delete
  10. Aaaaaaaaaa,na to zdjecie w plaszcyku przeciwdeszczowym nie moge sie napatrzec,aaaaaaaaaaaa,gdyby monitor byl jadalny juz bym go zjadla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, szkoda, ze nie maja takich plaszczy w moim rozmiarze... znaczy, szkoda, ze nie sprzedaja takich namiotow:))

      Delete
    2. Stardust,plaszczyk plaszczykiem,TA MINKA JEST WARTA ZEBY NAWET ZEZREC PLASTIKOWY MONITOR:))))

      Delete
  11. Ależ z Niej słodziak!Taaa, babcia, z pewnością wielu dziwnych rzeczy nauczy wnusię:))))
    Ogromnie fajna z Niej dziewuszynka, a te oczęta wciąż tak samo wielkie i piękne.
    Miłego i Wesołych Świąt Wam życzę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, dziekuje i wzajemnie wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich!

      Delete
  12. Cudna dziewczynka!! to zdjęcie w płaszczyku jest czadowe :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kachna, tez chce taki plaszczyk:) Tylko musze sie skurczyc:) Jak ten, no... skurczybyk:))

      Delete
  13. przepraszam bardzo...te kwitnące gałęzie to zeszłoroczne, ma sie rozumieć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata, nie to ma sie rozumiec zdjecie tegoroczne:) Zrobione dokladnie dwa tygodnie temu 22 marca:)

      Delete
  14. Ale słodki bąbel! :)))
    A to zdjęcie w płaszczyku to mój faworyt :)
    I zdrówka i szczęścia życzę Małej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, no slodkie toto:) Mowie, zeby zrobili nastepne jak im tak ladnie idzie;))

      Delete
    2. Iw, no slodka jest i mam nadzieje, ze zrobia nastepne, skoro im tak ladnie idzie:))

      Delete
  15. teraz jest na trym najfajniejszym etapie ! poznaję świat i zadaję pytania" a cio to ? a po cio ? " uwielbiam takie dzieci ! bo jak pójda do szkoły to już wycwanione bestie
    Rozkoszniaczka !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, to prawda, ze teraz najslodze i takie niewinne. Jak ida do szkoly to jakis diabelek w nie wstepuje:))

      Delete
  16. Słodka mała:) I zadała kłam Starszym Panom Dwóm; ona w czasie deszczu się nie nudzi;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nivejko, wlasnie przez to dzieci sa takie cudne, ze sie niczego nie boja, nie kombinuja, sa szczere...
      Kurde, co my z nich robimy? !!!

      Delete
  17. Co tam deszcz, jak tyle ciekawych zwierzaków wkoło :)

    ReplyDelete
  18. Super zdjęcie w płaszczyku - mina pt. "A co to, ja z cukru jestem?" :-)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Usunęłam poprzedni komentarz, bo myślałam, że jeszcze wcześniejszy nie zapisał się z powodu błędu (a to była wierna kopia) - sorry :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO, lubie obserwowac takie miny:) Czesto dzieci najwiecej mowia wlasnie przez odpowiednia mine:))

      Komentarzami sie nie przejmuj, mnie tez sie dubluja, cos bloger znow szaleje;)

      Delete
  21. Niech robią kolejne jak takie ładne, mój brat też ma cudne i za miesiąc będzie trzecie -taka niespodziewana niespodzianka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kachna, to swietnie!! Z tego co pamietam, to brat ma chyba blizniaki? Czy mi sie cos pomerdolilo;)

      Delete
  22. Replies
    1. Dzieki zgago:) Male sa fajne, szkoda, ze tak szybko rosna;))

      Delete
  23. Star, no ona jest przesliczna! Po minkach widac, ze chyba niezla z niej rozrabiara, hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ataner, wrecz przeciwnie, poki co jest bardzo grzeczna:)

      Delete
  24. Urocza panna :) Lody oczywiście maszynką babci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, wiesz zanim ona zacznie robic lody, to moze nowsze modele sprzetu wymysla;))

      Delete
  25. Slicznocha.
    Wesołych świąt, niech będą uśmiechnięte i wymarzone

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...