Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, May 29, 2012

Mozna zwolnic kciuki:)

Wszystkim dziekuje bardzo za trzymanie kciukow!!!!!
Sprawa zalatwiona moze nie dokladnie na 100% po mojej mysli, ale na 80% a to juz dobrze:) Co za sprawa? Jaka sprawa?
Juz wyjasniam.
Mialam dzis spotkanie z wlascicielem budynku, w ktorym wynajmuje miejsce na moj biznes w sprawie przedluzenia kontraktu.
Poprzedni kontrakt mialam podpisany na 3 lata, ktore mijaja na koniec lipca tego roku, wiec trzeba bylo sie spotkac.
Ja poniewaz zawsze mierze wyzej niz moge strzelic, to sobie wymyslilam, ze zapytam, czy nie moze mi obnizyc czynszu do poziomu sprzed 3 lat.
Wspanialy jak mu o tym powiedzialam, to tylko pokiwal glowa, bo przeciez "nikt nie obniza czynszu". Teoretycznie tak, w praktyce czlowiek nie wie dopoki nie zapyta.
Najgorsza odpowiedzia moze byc NIE.
Od tego jeszcze nikt nie umarl, wiec zapytalam:)
Uslyszalam oczywiscie NIE, ale przy okazji nie dostalam zadnej drastycznej podwyzki, co rowniez bylo mozliwe i stopa procentowa corocznego wzrostu tez zostaje na obecnym poziomie.
Dopiero jak wlasciciel poszedl to siadlam i zaczelam liczyc ile naprawde bede placic za stope kwadratowa tego lokalu od sierpnia i wyszlo mi $31.47(!!!)
Przyznam, ze doznalam szoku, bo jakos mi sie wydawalo, ze wiecej.
Z tego co wiem, jest sprawa karkolomna znalezc cos ponizej $33.00 za stope kwadratowa na Manhattanie.
Jeszcze nie zadecydowalam na ile lat chce ten kontrakt, ale o tym musze pogadac ze Wspanialym.
Dziekuje wszystkim jeszcze raz!!!

26 comments:

  1. no ja już po osiemnastej przestałam bo nie szło chodzić a musiałam gdzieś iść
    no i cieszę się że Ty się cieszysz ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, dziekuje za poswiecenie i ciesze sie, bo tu mam naprawde fantastyczna lokalizacje, a to bardzo wazne:)

      Delete
  2. Mozna popracowac nad argumentami, robisz im miedzynarodowa reklame, to pierwszy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. SB, nie pracowalam nad argumentami, bo w sumie zdawalam sobie sprawe, ze siegam po nieosiagalne, ale... ;) Probowac zawsze trzeba.

      Delete
  3. I kolejny raz udowadniasz, że jesteś wspaniałą kobietą, która nie siedzi i nie czeka, az cos spadnie jej z nieba.
    Chodzi mi o to - kto nie zapyta, ten się nie dowie, a najgorsza odpowiedź jaką można usłyszeć to "nie". Taka prawda, a tak ciężko się przełamać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, nikt nie lubi slyszec NIE, ale to przeciez tylko slowo jak kazde inne. Ja mysle, ze troche boimy sie tego na zapas, wiem, ze sama tak reagowalam kiedys. Teraz juz wiem, ze to nie boli;)

      Delete
  4. Czesto ludzie sie boja pytac, bo zwyczajnie sie wstydza (?), boja sie wyjsc na glupkow, bo i tak znaja odpowiedz (albo im sie tak wydaje) itd itp A przeciez kto pyta, nie bladzi:)Na przebojowosc Stardust zawsze jednak mozna liczyc!Kto jak kto ma zapytac jak nie nasza Stardust;)))))))) Ja sama czasem mam opory ale zwykle sie pukne sama w czolko i pytam. Ciesze sie razem z Toba Star:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, tez miewalam takie opory, bo jejciujejciu co to bedzie jak mi odmowia? A nic nie bedzie;) Teraz sie przestalam cykac i pytam.

      Delete
  5. Czyli te kciuki sie przydaly:)A moze poprostu Twoj urok osobisty:)
    Tez uwazam ze pytania nie bola,najwyzej uszy wiedna:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, czasem wiedna:P Wazne, ze sie udalo i jest jak bylo od poczatku, a ze czynsz idzie w gore co roku, to normalna sprawa, to niestety komercyjny lokal i tu sie nic nie przeskoczy.

      Delete
  6. Ja nie trzymałam, bo nie wpadłam i nie doczytałam:((( Wstyd mi! Ale za to ciesze się teraz, ze tak dobrze poszło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilenko, Jaki wstyd? To ja moglam wczesniej napisac, a nie na ostatnia minute tuz przed wyjsciem z domu, ale sama nie chcialam o tym za wiele myslec, bo po co sie denerwowac i nakrecac:))

      Delete
  7. No, super. Gratuluję i przebojowości, i pozytywnego załatwienia sprawy :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, nie zawsze jestem taka przebojowa, ale z wiekiem idzie mi to co raz latwiej;))

      Delete
  8. Nie napisze za duzo, bo ...... bola mnie palce.
    Wiadomo..... Kobitki potrafia!!! Gratulacje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inusia, o maktu bosku, a gdzie Ty te paluszki wkladala? Lece do Ciebie szukac wyjasnienia... i dziekuje!!

      Delete
    2. Star Ina kciuki tak zaciskała :D

      Delete
    3. Zmorko, no i prosze wyszla ze mnie cala inteligencja:D:D:D

      Delete
  9. Super! Akurat przeczytalam poprzednia notke w pore, by kciuki trzymac ;)

    ReplyDelete
  10. no! brawa!
    też uważam, że od pytania jeszcze nikt nie umarł ;)

    ReplyDelete
  11. Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...