Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, June 9, 2012

Mala aparatka:)

Dostalismy wczoraj nowy album zdjec Avi z wizyty w letnim domu dziadkow w Hamptons, wiec zamieszczam kilka... no wiecej niz kilka, bo i tak nie moge wybrac, ktore fajniejsze.















Przesadzilam troche?
No dobrze, wybaczcie zwariowanej babci, ale wszystkich zdjec bylo 164 wiec i tak dokonalam ostrego ciecia.

53 comments:

  1. piękna! i rozumiem Twój zachwyt. ja jak dostaję zdjęcia chrześnicy, także masowo pokazuję, gdzie się da. w końcu to powód do dumy...

    pozdrawiam ciepło! i gratuluję...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vermis, uwielbiam male bachorki:))) Wszystkie jak leca, bo tak naprawde to wszystkie dzieci sa fajne, ale takie "nasze" to sa zawsze "wyjatkowe", prawda? ;))

      Delete
    2. prawda... choćby nie wiem co, będą wyjątkowe... :)

      Delete
  2. Przesłodka!!!164? No to ostro cięłaś, ostro.Wszystkie młode stworzonka są śliczne i zabawne i to duża frajda gdy można je obserwować a nie ma musu zajmowania się nimi na co dzień.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, zakochany w corci tatus jak sie dorwie do aparatu to cyka szybciej niz dziecko mruga okiem:)) Maja ten aparat "szybko-strzalowy" a to prawie jak klatki filmu.
      Masz racje posiadanie wnukow jest wieksza frajda niz dzieci:))

      Delete
  3. och ta słodycz w rózu ze strumieniem wody :))))

    ReplyDelete
  4. i jeszcze jedno Star. 100-ooooooooooooo lat !!!! :)***

    ReplyDelete
    Replies
    1. spt czy Ty wiesz coś o czym my nie wiemy ????

      Delete
    2. Spt, dzieki!!!!!!!!!!!! podwojne dzieki;))

      Zmorko, spt przeszla wyzszy stopien wtajemniczenia;)))

      Delete
    3. Dolaczam sie do zyczen, ale pałeru to Ty masz tyle, ze 100 to jednym skokiem, wiec moze 200? :)

      Delete
    4. Czarownico, morda mi sie rozjazyla:))) Dziekuje:)

      Delete
  5. jestem zbulwersowana ! jak to 164 a Ty nam tylko tyle ??? też uwielbiam małe istoty ,szczególnie właśnie takie co to wszedzie wejda i non stop pytają a "cio to " " a dlaciego" mrrrr do schrupania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, nie kus:)) Ja i tak place dodatkowo za mozliwosc wstawiania wiecej zdjec, bo wiesz jak wpadam w trans to przekraczam blogerowe limity:))

      Delete
  6. No nie przesadziłaś tylko zwyczajnie poskąpiłaś!

    ReplyDelete
  7. Cudowna :-)
    Zgadzam się poskąpiłaś tych zdjęć :-/

    ReplyDelete
  8. Cudowna! No i nie wiem jak to się stało ale oczy ma Twoje. Mama Avi najwyraźniej się "zapatrzyła" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krystynko, no nie? Ale oboje rodzice maja niebieskie oczy, wiec nic mi sie tu nie uda uszczknac;)))

      Delete
  9. Odwieczne dylematy zakochanych babc!!!
    Znam ten bol.
    Mala jest przesliczna.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, zawsze myslalam, ze to dla matki dzieci sa najpiekniejsze, ale teraz dopiero wiem, ze babcie to sa prawdziwe wariatki:)))

      Delete
  10. Mała jest przesłodka, prześliczna i przefotogeniczna.
    No więc rozumiem Babcię.
    Ale jeszcze bardziej rozumiem tatusia. :))))
    Sama mojej małej chrześnicy cykam fotek ile wlezie.:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida, tatus od pierwszego momentu zycia Avivy jest okrecony dookola malego paluszka i to tego u stopy:)))

      Delete
  11. Dziwię Ci się, że nie zamieściłaś 163 co najmniej :))) Przecudna jest:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kachna, tez sie dziwie, bo ciezko bylo ciac i wybierac;))

      Delete
  12. Fajna:)

    Jak się kogos kocha i uwielbia, to by się chciało chwalic i chwalić, więc wcale nie przesadzasz, wcale:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Śliczna dziewuszka i bardzo fotogeniczna. Mnie najbardziej podoba się na zdjęciu z lejącą się wodą i na plaży, jak macha łapką :)))
    A jak już o zdjęciach- to Twoje na górze jest the best :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, to na plazy to bylo przybijanie piatki dziadkowi. Ale dziadek nie pozwala sie chwilowo fotografowac, bo jest po wylewie. Wszyscy liczymy na to, ze juz niedlugo wroci do formy, bo to bardzo porzadny czlowiek i mlody (59 lat), coz choroba nie wybiera;/

      Delete
  14. Mała jest niesamowicie radosna i widać, że świetnie się bawi :)
    Ja bym zamieściła jeszcze więcej :)))
    pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, wiem, bo Ty to jestes zawodowy fotograf:))

      Delete
  15. Nie przesadziłaś .Mala jest świetna, ja bym wrzucila jeszcze więcej zdjęć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata, a myslalam, ze mnie to babciowanie nie poprzestawia w glowie;)) I masz babo, jednak mnie dosiegnelo:))

      Delete
  16. Mała jest śliczna:)! Takimi oczami to zaczaruje wszystkich, a jak spojrzy spod rzęs to na pewno "zostanie jej wybaczone".
    Wnuki maja to do siebie, ze poprzestawiają w głowie każdej, nawet najbardziej rozsądnej babci.
    Tez czekam na moje skarby - mają zjechać pod koniec czerwca i już nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam:)
    ps. rzadko się odzywam, ale czytam regularnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mada, bardzo mi milo, ze czytasz. Ja niestety musze przyznac, ze zagladam do Ciebie "okazjonalnie":( Nie wyrabiam z obrobieniem blogowiska:((
      Wyobrazam sobie ile bedziesz miala radosci jak przyjada wnuki, wiec delektuj sie nimi zeby wystarczylo jak najdluzej:))

      Delete
  17. a ja myślę, że nie przesadziłaś, bo pięknych widoków nigdy za wiele:))
    Ilekroć patrzę na fotografie z małymi dzieciaczkami, swoimi i nie, tylekroć nachodzi mnie pewna refleksja. Oczywiście żadnych podtekstów personalnych! Mianowicie - dzieci piękne jak lalki, uwielbiające swoich rodziców bezgranicznie i rodzice uwielbiający swoje pociechy, którzy starają się im zapewnić jak najpiękniejsze życie, wybierając dobre przedszkola, szkoły, uniwersytety. I tak jest zazwyczaj przez wiele lat, a potem... No właśnie, a potem bywa, że ta symbioza jest tak zakłócona, że ginie bezpowrotnie.Często dla mnie jest to zupełnie niezrozumiałe, wręcz niepawdopobone. I bardzo smutne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz racje Ivo, zycie bywa czasem nieprzewidywalne i przykre. I czesto w takich przypadkach nie wiadomo kto i kiedy zawinil.

      Delete
  18. zdjecia cudne, a czy Ty przypadkiem nie masz dzisiaj urodzin? wszystkiego naj, kochana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. b. Dziekuje:)) Dobra masz pamiec:)))

      Delete
    2. W takim razie i ja życzę wszystkiego co najlepsze może Ci się w życiu przydarzyć:))) Dla miłej Jubilatki co najmniej 100 lat:)))

      Delete
  19. Mała jest śliczna i zdjęcia ma świetne!
    :)))

    ReplyDelete
  20. przypomina mi małą Olsenówne ;)... a skoro już wyczytałam, to najlepszego Star! zdrowia. bo i szczęście i energie masz ;) to się po prostu nie zmieniaj bo uwielbiam czytać co tam nowego w nju jorku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ucieczko, bardzo, bardzo mi milo i dziekuje serdecznie:))

      Delete
  21. Nie wiek który raz wracam dzisiaj do Ciebie.Chyba liczyłam,że wstawisz coś jeszcze.No nic, popatrzę na Małą jeszcze raz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata, wedlug zyczenia:) Juz sie nowa notka publikuje:)))

      Delete
  22. Ale cudna!Jakoś ostatnio uwielbiam patrzeć na takie cudeńka;))Królewna!
    I uważam,że stanowczo za mało tych zdjęć;)
    Sołtys tez robi setki!I każde najpiękniejsze;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu a moze ojcowie tak maja, ze nie potrafia sie opanowac? Ale kto by mogl? ;))

      Delete
  23. Nie ma nic piękniejszego niż zdjęcie Wnusi dla Babuni !!!! Wiem coś o tym !!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jagoda, to prawda:) dziekuje serdecznie i pozdrawiam wzajemnie:))

      Delete
  24. Ale modelka! Chyba lubi pozować do zdjęć, bo wygląda, jakby miała to we krwi:-P Śliczna i do tego zadowolona:-P

    ReplyDelete
  25. CUDNA,i te oczy,wiem,oczy po babci Stardust:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...