Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, July 15, 2012

....

Wspanialy?




nie wiem...

21 comments:

  1. Nie wiem o co chodzi?! Ale siniak wyglada jak niedojrzala sliwka.
    Czyzby Helga sie zbiesila i nie wytrzmala upalow.

    ReplyDelete
  2. Miałaś pobieraną krew z tętnicy na zawartość tlenu i pielęgniarka się nie popisała?

    ReplyDelete
  3. Cóż to za "obdukcyjne" zdjęcia?!

    ReplyDelete
  4. O matko?! Rower Ci to zrobił?!

    ReplyDelete
  5. Tajemniczy siniak, ale że Helga? Nie...

    ReplyDelete
  6. Można uznać, że twarzowy.A kto Ci to zrobił?

    ReplyDelete
  7. To chyba jakas "zaraza" bo mnie tez dopadl i to w tym samym miejscu, ale duzo mniejszy. Ale tak to jest jak sie mieszka w Hameryce. Tam wszystko jest wiekie ..... nawet siniaki;))
    Usciski

    ReplyDelete
  8. Sama sobie zrobiłaś , czy Wspaniały przywiązał Cie do łóżka,żebyś nie wyłaziła z Helgą???

    ReplyDelete
  9. nie wiem cop o tym myśleć?
    Ale jeśli to efekt złości to... Wspaniały nie jest wspaniały:(

    ReplyDelete
  10. Witaj Star
    Dla mnie jak nic, zaliczyłaś pierwszy upadek na rowerze.
    Zawsze musi być ten pierwszy raz.W naszej grupie,każdy ma już za sobą ten pierwszy raz:))
    Jeżeli jest to jedyny ślad upadku, to wszystko jest w porządku.
    Możesz dalej jeździć:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  11. Bidulko! Chyba to nie cieśń nadgarstka??
    A może to rezultat nocnych filgi, hi hi??

    ReplyDelete
  12. Przemoc w rodzinie? Zupa była za słona?

    ReplyDelete
  13. ok, to wskazuje na jedno: orgia z wiązaniem :-))))

    ReplyDelete
  14. To jest siniak, czy egzema?Oparzenie? :(

    ReplyDelete
  15. Ratował cię jak chciałaś (niechcący rzecz jasna) spaść z balkonu? Taką mam teorię;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...