Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, July 16, 2012

Trudny wybor;)

Przyjechala dzis moja Gina na zabiegi kosmetyczne i nie moglysmy sie zdecydowac na kolor pedicuru, bo ja popadlam w szal i zakupilam prawie 20 nowych lakierow.
Najpierw kombinowalysmy, zeby kazdy paznokiec mial inny kolor, ale stwierdzilam, ze to jednak troche za bardzo zwariowane.
Nawet na takiego szalenca jak ja;)
I stanelo na tym:

43 comments:

  1. Pazurki super!!! Tez by mi sie takie pieeekne przydaly!!!! Musze "odmalpowac"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malpuj, malpuj:) Teraz siedze z farba na lbie:))
      Kryste, ile czasu czlowiek poswieca, zeby byc podobnym do ludzia:)))

      Delete
  2. Replies
    1. Lukrecjo, za to na konczynach gornych machnelam stalowe, zeby zrownowazyc to slonce, ktorego ostatnio mam az po dziurki w nosie i jeszcze wyzej.

      Delete
    2. No ja tez musze przyznac, nawet u nas jest po 95F.

      Delete
    3. Nawet mi nie mow, ja musze isc do pracy, a dzis i jutro ma byc jeszcze gorzej niz wczoraj:((

      Delete
    4. Zwariowac mozna, leje sie z czlowieka. Spotkal mnie dzis zaszczyt bejcowania mebli na zewnatrz, qurna mac, sauna.

      Delete
    5. Ja pierdykam!!! Samo bejcowanie mebli to juz dla mnie brzmi jak czarna magia, a w takim upale, to juz sobie w ogole nie wyobrazam.

      Delete
  3. Od razu się gębusia uśmiecha. :D.

    ReplyDelete
  4. No mi też ostatnio szajba odbiła i nagle z dziewczęcia o jedynym odpowiednim kolorze lakieru stałam się posiadaczką około 10 różnych :)))
    I w dokładnie takiej opcji kolorystycznej chodziłam ostatnio, z tym, że tylko jeden paznokieć malowałam na żółto :)))
    Wczoraj zaś nadeszła zmiana: granatowo :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granto, ja nosilam granatowe i inne bardzo ciemne kolory na stopach, ale latem ciagnie mnie do czegos bardziej radosnego:))

      Delete
  5. Całkiem fajnie stanęło:))) Zrobiło się naprawdę słonecznie. Nawet na niskim poziomie rzeczywistości :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas slonca pod dostatkiem, a nawet duzo za duzo, niestety;/ Ale coz nie mam na to wplywu, to i moje paznokcie nic nie zmienia;)

      Delete
  6. Super :)! Bardzo ładnie... :). Ja też mam kolorowe palce :D.

    ReplyDelete
  7. mnie się takie szaleństwo podoba:)
    Mam je niemal na co dzień. Czasem dłonie córki są tak pięknie przyozdobione malunkami na paznokciach, że tylko acham i ocham. Dawniej nie było lakierów np. robiącym wzorek pod wpływem magnesu albo lakieru matującego, który na paznokciach czyni 'kaszmir', nawet takich pięknych pastelowych kolorów nie było, lakieru do wzorków etc. - piękne czasy dla paznokci dziś nastały:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fala wzorkow, bizuterii na paznokciach juz u nas przeszla. Jeszcze czasem widac, ale rzadko i tylko u bardzo mlodych osob. Teraz jest wlasnie moda na kilka kolorow.
      To prawda, ze teraz mozna kombinowac jak i co sie chce, jest tego od groma i ciut ciut:)) Pamietam jak 40 lat temu chcialam sobie zrobic zielone paznokcie to musialam wcisnac tusz z dlugopisu do jasnego perlowego lakieru:)) Ale mialam zielone paznokcie:)))

      Delete
  8. Wcale nie za bardzo zwariowanie, podoba mi się każdy paznokieć w innym kolorze! Ale tak też mi się podoba :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bee, mialam ochote na kazdy w innym kolorze, tylko nie mialysmy za wiele czasu, zeby dopasowac odpowienio sasiednie kolory. Musialam sie spieszyc, bo mialam umowiona wizyte u dentysty. Ale moze nastepnym razem;))

      Delete
  9. Może i trudy ten wybór był, ale za to trafny:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anko, tez mysle, ze fajnie na lato;)) A nastepnym razem znow cos pokombinujemy;))

      Delete
  10. Cudne. Ponoć to ostatni krzyk mody :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elu, od ubieglego roku jest wlasnie szalenstwo z roznokolorowymi paznokciami;)

      Delete
  11. Super, bardzo mi sie tak podoba:) Ostrzegam - zmalpuje!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A malpuj, to bedziemy na tym obiedzie wygladac jak siostry, albo mama z corka:))))

      Delete
  12. A to jeszcze na pecinkach takie kutasiki jedwabne w kolorze lila-roz by trzeba dac ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy kutasiki, ale cos w lila-roz wezme pod baczna uwage;))

      Delete
  13. Replies
    1. Musze uwazac, zeby Wspanialy nie zlizal:))

      Delete
  14. e tam... trzeba było tęczowo zrobić :D jakże byłoby tematycznie w ramach wsparcia dla sympatycznych blogowych chłopców - he he... na taką fotkę czekam. ;)

    ściskam mocno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A zebys wiedzial, ze wlasnie o tecze mi chodzilo, tylko nie mialam czasu jej skomponowac. Nic to, lato sie jeszcze nie konczy, wiec nastepnym razem popracuje nad tym:)))

      odsciskuje rownie mocno:)

      Delete
    2. ok, ja po[sz]czekam na tęczę :D

      Delete
    3. Tylko daj mi tak 3-4 tygodnie;)))

      Delete
  15. Ale fajne lato masz na stopkach:))

    ReplyDelete
  16. od zeszłego roku u nas taka moda. ja miałam sobie na urlop zrobić własnie każdy w innym kolorze i w ostatniej chwili mi spotkanie wpadło. wymiękłam i nie zrobiłam uznając że nie wypada. fuck. i teraz następna szansa przed następnym urlopem :)))

    pikne masz ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, ze musisz czekac az do nastepnego urlopu;( Ale co tam, moze jeszcze cos innego moda przyniesie np. duzy paznokiec ze smigielkiem:)))

      Delete
  17. Replies
    1. El, tak, wlasnie sa takie wesolutkie:)

      Delete
  18. Ja bym zapuściła...wtedy dopiero by pieknie wyglądało w sandałkach:)))>(rozmazyła się)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieram! W ogóle to co to za pomysł żeby niby u nóg mają być krótkie? Co innego zimą. Chociaż wtedy wystarczy buty większe i po krzyku;)

      Delete
    2. A ja myslalam, ze mowicie o zapuszczeniu w brudzie:))))) Nie lubie dlugich paznokci nawet u rak, a u stop to juz sobie w ogole nie wyobrazam, zaraz widze jak mi pazury wystaja z sandalow i drapia ziemie:)))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...