Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, August 21, 2012

Chuj z poprzedniej notki

Kryste!!! Ten chuj, o ktorym pisalam w poprzedniej notce ma jednak dzieci.
Malo tego, to sa dwie CORKI!!!!
Jak bym miala takiego ojca to bym go wlasnymi zebami zagryzla.
Ale one ponoc nigdy nie byly w szkole, bo oni je ucza w domu (tak w ciemnogrodzie amerykanskim jest taka mozliwosc) wiec prawdopodobnie dziewczyny (moze kobiety) nie maja zadnego pojecia o zyciu seksualnym i wierza w to co im skretynialy tatus z mamusia powiedza.
Ide sie zabic... tfu, znaczy ide do pracy;)

52 comments:

  1. Przyznam, że jak wczoraj przeczytałam wypowiedź pana senatora, to mało mi przepona ze śmiechu nie pękła. Zobacz, jak nauka daleko poszła! Jajnik rozpoznaje, że idą plemniki gwałciciela i jajeczka z domu nie wypuszcza. Ale to wcale nie dziwi, skoro tak wielu ludzi na świecie (cywilizowanym, a nie w buszu, jak najbardziej) uważa, że skoro słońce raz jest z lewej, a raz z prawej na widnokręgu to znaczy, że ziemia stoi w miejscu, a słońce popitala dookoła.
    Jakim cudem człowiek wysłał sondę na Marsa i ma nawet fajne fotki stamtąd??? Aż strach pomyśleć, że kiedyś tam polecimy i się pochwalimy swoją wiedzą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zante, 90% republikanow nie wierzy w ewolucje, a pewnie 70% wierzy ze ziemia jest plaska. To jest ciemnota sredniowieczna.

      Delete
    2. Star, ja bym się nie czepiała biednych republikanów. Cytat z Wyborczej, wczorajszej chyba:
      "Z sondażu przeprowadzonego dla hiszpańskiej fundacji BBVA w 10 krajach Europy i w USA wynika, że wraz z Hiszpanią i Włochami jesteśmy w ogonie Starego Kontynentu pod względem poziomu wiedzy naukowej. Okazuje się też, że tylko w Polsce i w USA jest więcej osób skłaniających się do tego, że to Bóg stworzył człowieka - mniej więcej takiego, jak wygląda on dziś - niż sądzących, że to sprawka ewolucji".
      I jeszcze:
      "Tylko co drugi Polak wie, że pierwsi ludzie nie żyli w epoce dinozaurów. Ponad połowa wierzy, że atomy są mniejsze od elektronów i że zwykłe pomidory nie mają genów, a mają je tylko te pomidory modyfikowane genetycznie. Co czwarty Polak nie zna żadnego uczonego światowej sławy"
      Szkoda słów.....

      Delete
    3. Zante, no ale moi "biedni" republikanie to odpowiednik Waszego PiSu, a to chyba wszystko wyjasnia;)) Albo przynajmniej wiele.

      Delete
  2. No to mi szczena opadła.
    Ale poważnie????

    Ja pierdziuuuu!

    ReplyDelete
  3. Też wczoraj przeczytałam te bzdury i nie mogę wyjść ze stuporu, że w dzisiejszych czasach w zaawansowanym jak by się wydawało kulturowo kraju istnieją nadal ludzie tak ograniczeni i prezentujący takie poglądy!
    Szkoda tych córek tylko...
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, normalne to tu sa tylko wschodnie i zachodnie wybrzeze, a caly srodek kraju slonce grabiami sciaga:))
      A w ogole to jak mozesz nazwac jakis NORMALNY kraj, to prosze podpowiedz, bo ja nie potrafie nic odszukac w pamieci;)

      Delete
  4. No i gdzie tu miejsce na dzieworodztwo??
    Ty sie nie zabijaj, bo co ja bede czytala.
    Pracowac mozesz, skoro musisz i lubisz ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pracowac na szczescie lubie, gdybym nie pracowala to juz dawno bym zwariowala:))

      Delete
  5. Ja z innej beczki... ZAJEBISTE ZDJĘCIE!!!!!!!!główne... Chyba NAJ! Pozdrawiam :-)))) Gekon.

    ReplyDelete
  6. no 'ciekawa' taka indoktrynacja ojcowska:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawa jestem co jeszcze taki ojciec moze zdzialac?
      A moze jednak lepiej nie wiedziec... :/

      Delete
  7. A czlowiek całe zycie sie glowi nad antykoncepcja... a tu prosze: wystarczy,zeby mnie wlasny malzonek gwalcil i juz mam problem z glowy hahaha. (usmialismy sie niezle z tego idioty!!!)

    ReplyDelete
  8. To jest po prostu przerażające...

    ReplyDelete
  9. Ja od wczoraj jestem w szoku, az trudno uwierzyc, ze taki cymbal chodzi po swiecie.
    Ponoc dzisiaj przeprosil, no wszystko opada.
    Najgorsze jest to, ze i tak beda na niego glosowac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ataner, oczywiscie, ze beda na niego glosowac, w dodatku rowniez kobiety, bo chyba nie wierzysz, ze zona republikanina ma prawo decydowac samodzielnie o tym na kogo odda glos.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Wcięło mi komentarz.
    To jest tytuł na pierwsze strony gazet, a blogów to już na pewno!
    A jeśli idzie o rzeczonego chuja, to aż dziw, że Ameryka takich na świat wydaje i wychowuje. Gdzie on się chował, na bagnach gdzieś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasiu, idioci rodza sie wszedzie. Glupota niestety bywa genetyczna. Dodatkowo republikanie uwazaja ze nalezy obciac fundusze na edukacje.

      Delete
  12. Musiałam usunąć, bo się w rezultacie za drugim razem dwa pokazały

    ReplyDelete
  13. A wy kobity nie wiecie same nawet jak to jestescie zaawansowane w ewolucji, ze wasze jajeczka przyjmuja plemniki tylko w okreslonych sytuacjach?? i w przypadku "ligitimate" rape (kurwa, ligitimate, talib jeden ze mu to w gardle nie stanelo) to organizm sie zamknie i nie zaciazycie? nie wiedzialy? no to teraz wiecie:) pan atkin wam powiedzial.

    a tak swoja droga, to smieszne jest jak wszyscy republikanie teraz odwracaja sie i glosno oburzaja na swojego przeciez czlowieka. Debil ale powiedzial to co partia republikanska ma zapisane "zlotymi zgloskami" w swojej partyjnej ksiazeczce od dawna.. I to co kandydat na vice prezydenta krzyczy od samego poczatku - czyli nie dla aborcji w kazdym przypadku. nawet w wyniku gwaltu. ja sie tylko tak zastanawiam ta republikanska obsesja seksu, ciazy - temu jak bardzo chca wejsc w prywatne zycia. ingerowac w zdrowie kobiety. kazac/nakazywac co ma robic - jak to nazwac? Big Goverment nakazujacy polowie populacji rodzic na ich zyczenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, tak naprawde to oni sie od niego nie odwracaja, oni tylko chca uratowac dupe partii. Zobacz ilu z nich probuje racjonalizowac to co powiedzial. Najlepszym przykladem jest kolejny idiota Mike Huckabee (byly kandydat na kandydata na prezydenta w 2008), ktory w swojej wypowiedzi przytaczal przyklady nazwisk ludzi, ktorzy zostali splodzeni w wyniku gwaltu a jednak wyrosli na porzadnych ludzi.
      Takie "to co ze zostalas zgwalcona, masz okazje urodzic slawnego czlowieka, nie liczy sie twoja psychika, twoje przezycia, twoja trauma, ja decyduje za ciebie, bo ja wiem lepiej" no ale Mike Huckabee jest przeciwnikiem teroii ewolucji, wiec... to chyba wiele tlumaczy.
      A tak oni sa za malym Government, bo taki sie szybciej zmiesci w uterus.

      Delete
  14. ciekawe, co myślą o takich jak ja... pedałach! aż boję się pomyśleć. skoro gwałt zabezpiecza przed ciążą... o rany! a myślałem, że dawno już wyszliśmy z ciemnogrodu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyszlismy, ale co niektorzy stwierdzili, ze tam bylo tak dobrze, ze nalezy wrocic.
      Co mysla o takich jak Ty?
      Proste, wiekszosc z nich to... pedaly homofoby, ktore ozenily sie z kobietami a probuja albo molestowac dzieci, albo zalapac sie na homo-prostytutke w publicznym szalecie.

      Delete
  15. Jakiś procent idiotów w każdym kraju znajdzie sobie Idola-Superidiotę...

    ReplyDelete
  16. Niejaki Jack C. Willke ponoc MD jest odpowiedzialny za teorie pana Akinsa, nie musze dodawac iz tenze sam pan dochtor jest zagorzalym dzialaczem pro-life.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lukrecjo, "ponoc MD" czyli tak samo jak dziadek mojego Tatka. Tatkowy dziadek nigdy nie byl w zadnej szkole, nie umial czytac ani pisac, ale byl DENTYSTA!!! Przybyl tutaj ze Szkocji i rwal ludziom zeby obcegami. Dokladnie taki sam jak ten Jack C. Willke.

      Delete
  17. Znaczy się, te co mają po jednej sztuce urodzone, to prawie z gwałtu ?
    Gwałt light :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez jestem ciekawa na jakie rodzaje mozna podzielic gwalt, ale chyba jeszcze nasi madrzy republikanie nie opracowali tabeli.
      Jestem cierpliwa, poczekam;)

      Delete
  18. hmmm... straszne.
    a tak na marginesie... w Polsce też już jest taka możliwość ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli Polska tez idzie we "wlasciwym" kierunku. Ameryce zajelo troche ponad 200 lat, jak sie Polska pospieszy, to dorownacie:))

      Delete
  19. W Polsce od wielu wielu lat jest mozliwość nauczania domowego, gdzie nauczycielem jest rodzic. Tylko kiedys z tego nie korzystano, a teraz jest to dośc popularna forma nauczania. dziecko zjawia się w szkole 2 razy w roku i zdaje egzaminy z wszystkich przedmiotów, aby uzyskać oceny półroczne, a potem swiadectwo.
    Wypowiedzi tego pana nie będę komentowała (nie komentowałam też pod poprzednią notką), bo takie wypowiedzi lub tego rodzaju słyszę wokół siebie na tyle często, ze nerwy z tym zwiazane doprowadziłyby mnie do grobu. więc zlewam sprawę. Martwic się będę jak zdobędą większość we władzach.
    Przecież oni działają na zasadzie: nieważne co, byle mówili. No to mówią.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nauczanie domowe, moim zdaniem ma sens, jak dziecko z jakiegos powodu (choroba/kalectwo) nie moze uczeszczac do szkoly. I dodatkowo nauczajacy powinien sam miec jakas wiedze. A tu masz, "uczyl marcin marcina, a sam glupi jak swinia".

      Delete
  20. A swoją drogą: zdjecie masz fajoskie!!! Takie lubię najbardziej. Nie drzewa, krzaczki i jeziora (owszem, mają swój urok), ale ludzi, ulice, świat taki codzienny. Tego zawsze szukam i tak sobie patrzę: jak sie ubierają, jaki jest ten ich mały świat wokół. Lubię patrzeć na ludzi, nie lubie ich oceniac. Wiec sobie patrzę i patrzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widziala pani:) To zdjecie zrobione z jadacego autobusu turystycznego i takie niewyrazne, a jakie ma powodzenie:)))

      Delete
  21. Jestem pod wielkim wrażeniem TEORII głoszonej przez owego "polityka "( no ale cóż - JA mogę mieć go w d...e ), a również ostatniego zdjęcia tytułowego i czekam na DUŻO zdjęć z NYC ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwoko, teoretycznie to ja tez moge go miec w dupie, bo ani mi nie grozi ciaza, ani aborcja. Ale to teoretycznie. Natomiast praktycznie to uwazam, ze jako kobieta do konca moich dni mam obowiazek pietnowac i walczyc z takimi osobnikami. Jest to moim obowiazkiem ze wzgledu na przyszle pokolenia jak rowniez pamiec kobiet, ktore zmarly na skutek pokatnych i nielegalnych aborcji.
      No tak mam...
      Bedzie wiecej zdjec, moze nawet dzis wieczorem:))

      Delete
  22. jak to Ktos powiedzial? chuj szesnasty? :)
    wiesz co ten temat, to nawet mnie taka totalna any-polityczke wkurwil jak jasna dupa.
    Eh szkoda slow!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozesz sobie wiec wyobrazic mnie. Ja normalnie nie jestem w stanie funkcjonowac i nie potrafie sie wyrwac z kregu tv i kompa. Albo ogladam, albo siedze na forum politycznym. Nie moge o niczym innym myslec, teraz juz nie konkretnie o wypowiedzi tego chuja, ale tak szerzej w kontekscie calej kampanii wyborczej nie tylko prezydenckiej ale i do Kongresu. Szlag mnie trafia, bo przeciez chuj powiedzial, to co mysli 95% podobnych mu chujow. Jesli te wybory sie poslizgna, to ja pierdole!!!!
      Przyjdzie mi dozyc konca w burce.

      Delete
  23. Mnie to niestety wcale nie dziwi. Ja wrecz sie bardzo ciesze ze ten poglad wysliznal sie swiatlo dzienne w tak spektakularnym czasie - bo Romney bedzie musial:
    1. Tlumaczyc swoja zmiane w stosunku do polityki aborcyjnej ( jak gubernator w MA byl pro-choice, jego stanowisko ewaluowalo jak zaczal sie starac o prezydenture). Romney wil sie jak piskorz zeby nie dyskutowac tych spraw, tylko skupic sie na ekonomii. A tutaj taki pasztecik.
    2. Kandydat na vice-prezydenta jest stanowczo przeciwko aborcji, zdaje sie cos w tym tonie sponsoropwal w senacie, - tez bedzie musial sie grzebac w gwalatach incestach i innej patologi wiec moze ludziska przejrza jak bardzo anty-kobieca i idiotyczna jest ta polityka. Jak sie chce walczyc z aborcja to trzeba siac kaganek oswiaty na temat antykoncepcji, dac dzieciom mozliwosc dobrej edukacji aby mogly opuszczac srodowiska biedy. A to wymaga pieniedzy i rzadowych/stanowych programow.
    3. wychodzi na swiatlo dzienne jak wspaniale wyedukowani sa nasi politycy , i jaka wiedze o biologii ( i Chemii) maja. Wychodzi tez na jaw jak republikanie skapia pieniadzy na publiczna edukacje.

    Ja tam widze to jako bardzo dobre rozwiniecie sytuacji. Powinnien sie jeszcze do dyskusji wlaczyc Rush Hudson Limbaugh III - on tez ma swietna haryzme ktora moze wiele pomoc demokratom:):):) Czekam z utesknieniem zeby cos "madrego" powiedzial - najlepiej na miesiac przed wyborami:) bo moze niezle pomoc Obamie. No i madra Sara tez powinna moze sie wypowiedziec o polityce zgranicznej bo to kolejna ekspertka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robin, mnie tez nie dziwi, bo w sumie obserwuje polityke i znam republikanow od prawie 30 lat, wiec mialam duzo czasu na przyzwyczajenie sie do ich glupoty. Problem w tym, ze to sie szerzy i jeszcze wiekszy problem, ze tacy ludzie sa przy wladzy.
      Romney wije sie jak piskorz przy kazdym temacie z wyjatkiem pogody, bo o ekonomii to tez nie ma nic konkretnego do powiedzenia, ja przynajmniej nie slyszalam, zeby mial jakis plan na poprawienie sytuacji ekonomicznej. Owszem slyszalam wiele o jego planie na wzbogacenie bogatych, ale nic poza tym. Romney najchetniej nie rozmawialby na zaden temat, bron boze o aborcji, tym bardziej nie o taxach (jego), absolutnie nie o sluzbie zdrowia. No moze chetnie pogadalby o koniach wyscigowych.
      Kandydat na vice prezydenta ma wielkie zaslugi w walce z aborcja, sponsorowal wspolnie z Akinem 8 billow antyaborcyjnych, teraz udaje, ze nie pamieta;) Oni obydwaj nie zdaja sobie sprawy, ze na to wszystko sa dokumenty.
      To wszystko jest fajne i zgadzam sie z Toba, ze dobrze ze wychodzi na swiatlo dzienne. Tylko problem w tym, ze elektorat republikanski to glownie rasisci, homofoby i bigoci, a dla tych najwazniejsze jest zeby usunac Obame. Wszystko inne sie nie liczy, nawet gdyby w celu usuniecia Obamy mieli glosowac na Hitlera i Stalina to zaglosuja.
      I to jest przerazajace.

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...